۳۴۷۱۱۵
۵۰۱۴
۵۰۱۴
پ

نسخه‌ای ویژه از فورد GT +عکس

فورد در جشن ۵۰ سالگی این پیروزی، برای ادای احترام به خودروی قهرمان GT۴۰ MKII ۱۹۶۶ و همین‌طور بزرگداشت این پیروزی، تعداد محدودی نسخه ویژه از نسل جدید فورد GT مدل ۲۰۱۷ را بانام «GT ’۶۶ Heritage Edition» تولید کرده است.

وب سایت پدال - امیر دهقان دستگردی: در اوایل دههٔ ۶۰ میلادی شرکت فراری پی‌درپی در در مسابقات ۲۴ ساعتهٔ لمانز به پیروزی دست میافت به‌طوری‌که ۶ بار طی سال‌های ۱۹۶۰ تا ۱۹۶۵ برندۀ این رقابت‌ها شد؛ اما در مسابقهٔ سال ۱۹۶۶، فورد رقیبی جدی بانام GT۴۰ را برای فراری به میدان فرستاد. اولین نمونهٔ این خودرو GT۴۰ MKII نام داشت که در مسابقهٔ لمانز سال ۱۹۶۶ به پیروی دست‌یافت و به اقتدار فراری در این مسابقات پایان داد. این اولین پیروزی یک شرکت آمریکایی در مسابقه‌ای اروپایی بود.

نسخه‌ای ویژه از فورد GT +عکس
Ford GT۴۰ MKII ۱۹۶۶

پس‌ازاین موفقیت، فورد مدل‌هایی بعدی GT40 همچون MKIII و MKIV را نیز به میدان فرستاد و توانست روند پیروزی‌های خود را تا سال 1969 ادامه داده و به‌طور کامل فراری را تار و مار کند. همان‌طور که اشاره شد، اولین پیروزی فورد در رقابت‌های لمانز در سال 1966 و با خودروی GT40 MKII بود که با رانندگی «Chris Amon» و «Bruce McLaren» به قهرمانی رسید.

نسخه‌ای ویژه از فورد GT +عکس
Ford GT 66 Heritage Edition 2017

حال فورد در جشن ۵۰ سالگی این پیروزی، برای ادای احترام به خودروی قهرمان GT۴۰ MKII ۱۹۶۶ و همین‌طور بزرگداشت این پیروزی، نسخه‌ای ویژه از نسل جدید فورد GT مدل ۲۰۱۷ را بانام «GT '۶۶ Heritage Edition» معرفی کرده است. این خودرو، نسخه‌ای تولید محدود بوده که با دورنگ مشکی براق و یا مشکی مات عرضه می‌شود. همچنین در این خودرو دو خط نقره‌ای‌رنگ، نوشتهٔ عدد ۲ بر روی درها و رینگ‌های ۲۰ اینچی طلایی‌رنگ به چشم می‌خورد که همگی یادآور GT۴۰ MKII ۱۹۶۶ هستند.

نسخه‌ای ویژه از فورد GT +عکس

نسخه‌ای ویژه از فورد GT +عکس

نسخه‌ای ویژه از فورد GT +عکس

نسخه‌ای ویژه از فورد GT +عکس

فورد GT '66 Heritage Edition در داخل هم طراحی منحصربه‌فردی دارد. در کابین این خودرو صندلی‌های فیبر کربنی با روکش چرم، یک پلاک ویژه با درج شمارهٔ تولید خودرو و کمربندهای ایمنی خاص به رنگ آبی دیده می‌شوند که یادآور کمربندهای ایمنی ماشین مسابقهٔ 1966 هستند. از تریم طلایی‌رنگ هم در داشبورد، پشت‌سری صندلی‌ها و پدال‌های تعویض دندهٔ پشت فرمان استفاده‌شده است.

نسخه‌ای ویژه از فورد GT +عکس

نسخه‌ای ویژه از فورد GT +عکس

در کل GT '66 Heritage Edition گرامیداشت و ادای احترام باشکوهی برای GT40 MKII بوده و تفسیر مدرنی از آن خودروی پرافتخار را ارائه کرده است.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج