۳۴۷۱۵۲
۲ نظر
۵۰۰۰
۲ نظر
۵۰۰۰
پ

راوی حادثه استانبول در راه مشهد!

دروازه‌بان برزیلی که شب گذشته در بمب گذاری فرودگاه استانبول حضورد اشته مذاکرات اولیه‌ای با باشگاه مشهد انجام داده است.

ورزش سه: دروازه‌بان برزیلی که شب گذشته در بمب گذاری فرودگاه استانبول حضورد اشته مذاکرات اولیه‌ای با باشگاه مشهد انجام داده است.

از ابتدای نقل و انتقالات پیش فصل لیگ شانزدهم باشگاه مشهد توانسته روح‌الله سیف‌اللهی، ایوب کلانتری، رضا درویشی، محمدرضا درویشی، مرتضی رنجبر و ... را جذب کند که در این بین جای خالی یک دروازه‌بان دیده می‌شد چون در فصل اخیر این تیم با چنین مشکلی مواجه بود و فرهاد کاظمی بارها به آن تاکید داشت.

باشگاه مشهد ظاهرا قصد دارد آندری نازاریو دروازه‌بان ۳۲ ساله تیم کروزیرو آر. اس را به خدمت بگیرد و حتی گفته می‌شود او اکنون در ایران حضور دارد تا در صورت توافق قراردادش را نهایی کند.

اما نکته جالب درباره این دروازه‌بان حضورش در لحظه بمب گذاری شب گذشته فرودگاه استانبول بوده است که روایت او از این حادثه تروریستی بازتاب گسترده‌ای در شبکه‌های اجتماعی جهان داشته است.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      https://www.instagram.com/p/BHPeRZJj1wd/


      *بزرگی بیاموزید و بزرگی کنید*
      نوشته: رضا مقاتلی

      باسلام و آرزوی قبولی طاعات و عبادات همه ی خوبان..
      تصمیم گرفتم چند سطری در مورد قضیه ی حادث شده برای هم استانی محبوبمان مهدی طارمی به رسم ادب بنگارم:
      مهدی طارمی همان بازیکنی که نه اهل شب نشینی های خارج از عرف است و نه ریا و تزویری دارد.خصلتی که معرف همه ی بوشهریهای خونگرم و با مرام است.امروز در جایی دیدم که آقای حسین هدایتی در پستی بسیار زشت و خارج از دایره ی ادب،مهدی جوان فوتبال ایران را "گدا"مخاطب قرار داده است و از خداوندگار هستی خواسته است گدا معتبر نگردد!
      روی سخنم با شخصی است که تصور می کند همه ی مشکلات عالم را می تواند با دلارها و پولهایش حل کند. لفظ و واژه ی گدا و نسبتش به جوانی که تا همین دیروز با نشان دادن چهره ی جوانی شهید از دیارش که برای دفاع از حرمت اهل بیتش به لقاء حضرت دوست رسیده است بعد از به ثمررساندن هر گلش،جز توهین به مردمان یک دیار معنا و مفهومی نخواهد داشت.البته برای کسانی که حلال را فقط خشکی اسکناسهای تانخورده ی بانکی می دانند تصور این اقدام جوان هم دیاری ام بسیار بعید است و نامفهوم.
      مهدی طارمی تا لحظه ی پایانی تعهدش به باشگاه و مردمش وفای به عهد کرد و همه ی وعده های نجومی شیخ نشینهای حاشیه ی خلیج فارس را تنها برای عمل به این تعهدش با کمترین درنگ رد کرد تا نشان دهد ذاتش ذات آفتاب و گرما و تعهد است.
      اگر امروز عده ای سعی بر مردود کردن مهدی طارمی دارند بدانند که با این روش در نهایت خود را مردود همگان خواهند نمود،چرا که پهلوانی رسم مردان بزرگ است نه رسم مردان کوچک.
      بزرگی بیاموزید و بزرگی کنید.

      هم دیاری مهدی؛رضا مقاتلی/خورموج/بوشهر

    • بدون نام

      روایت او از این حادثه تروریستی بازتاب گسترده‌ای در شبکه‌های اجتماعی جهان داشته است.................لطفا روایتش را هم نشر نمایید .متشکریم.

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج