جاباما
۳۴۷۲۱۸
۵۰۰۲
۵۰۰۲
پ

مجری مشهور آمریکایی دچار سانحه شد

در حالیکه دوربین ها فیلمبرداری می‌کردند، ماشینی که مجری محبوب آمریکایی در آن بود چند بار پشتک زد.

روزنامه بانی فیلم: در حالیکه دوربین ها فیلمبرداری می‌کردند، ماشینی که مجری محبوب آمریکایی در آن بود چند بار پشتک زد.

مجری مشهور آمریکایی دچار سانحه شد

به نقل از د رپ، جی لنو درحین فیلمبرداری نمایش ماشینی اش با عنوان «گاراژ جی لنو» حسابی هیجان زده شد و کلی هم ترسید. در حین فیلمبرداری پیش نمایش فصل اول این مجموعه که روز بیست و نهم ژوئن پخش می شود، این مجری سابق تاک شوهای محبوب، دچار یک تصادف شدید شد.

در این اپیزود، لنو با یکی از قهرمان های دوران کودکی اش یعنی باب ریگل، راننده افسانه ای در پیست ایروین دیل اسپیدوی همراه شد تا سواری در ماشینی را تجربه کند که به خاطر توان بالای موتورش قابلیت ایستادن روی دو چرخ را دارد. لنو در ابتدا می گوید که از بچگی یکی از کارهایی که می خواسته قبل از مرگ انجام بدهد سواری در این ماشین بوده است.

او درباره این مدل ماشین توضیح می دهد که از سال ۱۹۶۵ تا به حال سلطان ماشین هایی بوده که قابلیت ایستادن روی دو چرخ را دارند، چون موتور آن ها جای صندلی عقب قرار داده شده و با قدرت بسیار بالایی که تولید می کند، باعث می شود عقب ماشین به سمت زمین رانده شده و جلوی آن بالا بیاید. در حالیکه دوربین ها فیلمبرداری می کردند، این دو در یک ماشین ۲۵۰۰ اسب بخاری Hemi Under Glass نشستند و کمربندها را بستند. بعد از اینکه ریگل با موفقیت توانست دو چرخ ماشین را روی هوا ببرد، ناگهان کنترل آن را از دست داد و ماشین چندبار معلق زد. خوشبختانه هیچ آسیبی به لنو و ریگل وارد نشد. حتی در حالیکه مسئولان امنیتی مجموعه به سرعت به سمت ماشین حرکت می کردند، لنو داشت با ریگل شوخی می کرد. مجموعه «گاراژ جی لنو» چهارشنبه آینده از شبکه سی ان بی سی روی آنتن می رود.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج