۳۴۷۲۲۷
۴ نظر
۵۰۰۶
۴ نظر
۵۰۰۶
پ

پژمان جمشیدی: اعتراض‌ها انگیزه‌ می دهد

هر کـــسی جایگاه خودش را دارد و این اعتراض‌ها نه تنها من را بی‌انگیزه نمی‌کند؛ بلکه نسبت به کارم در عرصه بازیگری با انگیــزه‌تر پیش می‌روم.

باشگاه خبرنگاران جوان: هر کـــسی جایگاه خودش را دارد و این اعتراض‌ها نه تنها من را بی‌انگیزه نمی‌کند؛ بلکه نسبت به کارم در عرصه بازیگری با انگیــزه‌تر پیش می‌روم.

پژمان جمشیدی: اعتراض‌ها انگیزه‌ می دهد

از ابتدای حضور پژمان جمشیدی به عنوان بازیگر جلوی دوربین و سپس روی صحنه نمایش، اعتراضات فراوانی از طرف اهالی هنر نسبت به او به وجود آمد. چنین اعتراضاتی به خصوص در مورد آن دسته از نمایش‌های صحنه‌ای که این بازیکن سابق تیم ملی فوتبال، در آن‌ها ایفای نقش می‌کرد، شدت بیشتری داشتند. آن‌ها می‌گفتند در شرایطی که خیلی از هنرجویان با استعداد، امکان ورود به عرصه حرفه‌ای را پیدا نکرده‌اند و حتی بسیاری از پیشکسوتان ما بیکار هستند، چرا پژمان جمشیدی بی هیچ مقدمه‌ای وارد حرفه بازیگری شده؟

حالا چند وقتی است، بار دیگر پژمان جمشیدی در عرصه بازیگری به خصوص بازیگری تئاتر فعال شده و این موضوع مجددا گلایه‌هایی از سوی هنرمندان را رسانه‌ای کرده، طوری که حتی نوید محمدزاده نسبت به منتقدین پژمان جمشیدی در صفحه اینستاگرامش متنی را منتشر کرد.

وی این روزها مشغول تمرین دو اثر نمایشی است. وی اظهار داشت: این موضع‌گیری‌ها من را در کارم با انگیزه‌تر می‌کند؛ چرا که معتقدم هنر برای همه است و هر کسی می‌تواند شانسش را در این عرصه امتحان کند. من در این سه سال چیزی نگفتم و حالا هم چیزی نمی‌گویم، اما واکنش انسانی و محبت آمیز نوید محمدزاده باعث شد بخواهم از او تشکر کنم و بگویم برای انسان های توانا و با استعداد و کوشا همیشه و همه جا موقعیت و فضا برای درخشش هست. وی ادامه داد: کسانی مثل نوید محمدزاده به طور حتم می‌دانند که من جای کسی را نگرفتم. به هر حال هرکسی کار خودش را انجام می‌دهد و در سال هم تئاترهای زیادی اجرا می شود و کسی جای کسی را نمی‌گیرد.

جمشیدی در ادامه درباره نقشش در نمایش «یادم تو را فراموش» اظهار داشت: من نقش پسری را بازی می‌کنم که به نوعی آچار فرانسه محله خودشان بوده. البته شغل اصلی‌اش شاگرد سوپری است. نمایشنامه تقریبا کمدی است، اما درام هم دارد و باقی موضوع را هم دیگر مخاطب باید بیاید و ببیند. هرچند فکر می‌کنم تماشاگر جذب داستان خواهد شد. جمشیدی درباره همکاری‌اش با ژاله صامتی گفت: به نوع بازیگری و کارهای خانم صامتی علاقه‌مندم؛ چرا که ایشان می‌دانند دنبال چه هستند و من هم برای کارشان انرژی مضاعفی می گذارم.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • عجب

      اخه پسر خوب تو که بازی نمی کنی فقط همان اداها و لوده گی هایی که تمام جوانان معمولا سر کلاس درس و تو خیابان در می اورند شما هم در می اوری.
      واقا این یعنی هنرپیشگی. پس تقریبا 90 مردم ایران هنرپیشه اند

    • همسایه

      مگه فوتباله ؟

    • سیدکاووس موسوی

      باسلام منطق حکم میکنه هرکس بخواد واردیک شغل بشه،وشغلی همچون بازیگری که خودیک هنر محسوب میشه وزیرذربین مخاطب میباشد،حتما باید کلاس وتخصص داشته باشی واگربزرگان هنر مخالف یا به دوراز غرض نظرمساعدی ندارند با مشورت عزیزان هنرمند راهکاردرست انتخاب کنید،تشکر

    • بدون نام

      هنرپیشه بودنش هم مثل فوتبالش هست.کلا وصله ناجوره.

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج