۳۴۷۲۳۰
۱۱ نظر
۵۰۰۱
۱۱ نظر
۵۰۰۱
پ

اغفال دختربچه‌ ها با آب‌ نبات

زن خلافکار که با اغفال کودکان اقدام به سرقت طلا و جواهرات آنها می‌کرد، توسط پلیس شناسایی و دستگیر شد.

روزنامه شرق: زن خلافکار که با اغفال کودکان اقدام به سرقت طلا و جواهرات آنها می‌کرد، توسط پلیس شناسایی و دستگیر شد. با شکایت‌های شهروندان ساکن محله باقرشهر تهران درباره سرقت‌های طلا و جواهرات کودکان، پرونده‌ای دراین‌باره در کلانتری تشکیل شد و تیمی از مأموران رسیدگی به پرونده را در دستور کار خود قرار دادند.

طی بررسی‌های انجام‌شده، تحقیق از شاهدان عینی ماجرا و همچنین بازبینی فیلم دوربین‌های مداربسته محل‌های سرقت مشخص شد تمامی سرقت‌ها توسط یک زن انجام شده است و او با اغفال کودکان با آب‌نبات اقدام به سرقت جواهرات و طلاهای آنها می‌کند. سرگرد سعیدرضا جمشیدی، رئیس کلانتری باقرشهر دراین‌باره توضیح داد: در ادامه تحقیقات چهره متهم شناسایی و تصویر او میان تیم‌های گشت انتظامی توزیع شد تا در صورت مشاهده‌شدن، وی را دستگیر کنند.

رئیس کلانتری باقرشهر تصریح کرد: این اقدامات ادامه داشت تا اینکه مأموران یکی از گشت‌های انتظامی مستقر در محدوده استحفاظی این کلانتری روز سه‌شنبه توانستند چهره یک زن را با مشخصات ارائه‌شده از سارق، مطابقت دهند و برای بررسی موضوع وی را تحت نظر و تعقیب قرار دادند. وی اظهار کرد: پس از شناسایی محل اختفای زن مظنون، هماهنگی‌های لازم با مقام قضائی صورت گرفت و دستور بازداشت زن مظنون صادر شد.

پس از آن بلافاصله مأموران ضمن ارائه حکم قضائی ورود به منزل، وارد مخفیگاه متهم شدند. سرگرد جمشیدی اظهار کرد: متهم که سعی داشت در ابتدا با جوسازی و ایجاد سروصدا خود را بی‌گناه جلوه دهد، پس از کشف تعدادی جواهرات و طلاهای مسروقه از منزلش به‌ناچار لب به اعتراف گشود و به سرقت اعتراف کرد.

رئیس کلانتری باقرشهر ادامه داد: متهم به همراه مأموران انتظامی و اموال مسروقه کشف‌شده به کلانتری منتقل شد و تحت بازجویی‌های فنی و تخصصی به چندین فقره سرقت طلا و جواهرات کودکان و دختربچه‌ها و اغفال آنها اعتراف کرد و پس از تکمیل پرونده به پایگاه نهم پلیس آگاهی تهران بزرگ منتقل شد.

همچنین جواهرات و طلاهای مکشوفه از مخفیگاه این متهم پس از صورت‌جلسه به مالکانشان باز پس داده شد. سرقت از کودکان به‌ویژه دزدیدن طلا و جواهرات دختربچه‌ها ازجمله جرائم شایعی است که در فصل تابستان احتمال وقوع آن بیشتر می‌شود؛ به همین دلیل پلیس به والدین هشدار می‌دهد مراقب باشند کودکانشان زیورآلات همراه نداشته باشند.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • غنچه

      چقدر از این انسانهای که نان حروم میخورند بدم میاد اینها رو باید ببرن کار کنند تا جونشون در بیاد که اینجوری مال مردم نه دزدند و ببخشید ایا شما میدونید که حتی کوچکترین ویا ریزترین جواهر قیمتش چند حداقل 5میلیون قیمت کوچکترین جواهر هستش من شاید این اخبار شما رو روی طلا دزددیدن این خانم از بچه قبول کنم ولی هرگز جواهر دزدی این خانم از بچها قبول نمیکنم نمیخوام به کسی توهین کنم ادمهای پایین شهر خیلی طلا دوست دارن وهم به خودشون وهم به بچهها شون زیاد طلا اویزون میکنند ولی جواهر نه اصلا شما برو جواهر فروشی جواهری برای بچها نمیسازند تازه اگر هم بخواهند بسازند باید سفارش بدن لطفا شما هم انقدر به اخبارتان شاخ برگ ندید من کاری به بقیه ندارم ولی به فهم خودم بر میخوره درست ندیدم نون و گندم ولی دیدیم دست مردم خواهش میکنم نظر منو چاپ کنید اخه بعضی وقتها چاپ نمیکنید شاید هم من اشتباه میکنم نمیدونم

    • بهلول

      با سلام و خسته نباشید، آفرین بر هوش و درایت غنچه، بچه ها که جواهرت آویزون نمیکنند؟؟ حالا ممکنه در حد گوشواره و النگوی طلا داشته باشند بچه ها ولی جواهرات نه!!! حالا شاید هم با پوزش نویسنده مطلب فرق زیورآلات وجواهر را نمیدونسته؟؟؟!!! در هر صورت صورت مسئله دزدی از بچه‌ها است که کار ناپسند بسیار زشتی است، با سپاس بهلول

    • غنچه

      سلام مرسی بهلول آقا ممنون

    • فرناز

      غنچه خانوم اینجا روزنامه نیست که نظرتو را چاپ کنن بهتره بگی درج کنید نه چاپ کنید

    • غنچه

      فرناز جون اینجا نظر راجب خبر گفتن بدین نه راجب غلط املای من بهر حال خیلی خوشحال هستم که از شما یه چیزی یاد گرفتم

    • لیلی

      فرناز خانم شما لطفا نظر خودتون بدین راجب این خبر درج کنند نه راجب غنچه خانم که حقیقت گفته

    • یاس

      سلام لطفا بحث و جدل نکنید فقط خبربخونید ونظربدید

    • بهلول

      باسلام به همه، لطفاً و خواهشا، با هم گلاویز و درگیر جملاتی نشوید همه کاربران عزیز نظرشون خوب و آموزنده است، اصل صورت مسئله (تیتر خبر) حالا نمیگم بد ولی اشتباه که بوده، آخه عزیزان من کجا جوهرات که معمولاً خانوادگی هستن به کودک آویزان میکنند؟ طلاجات با جواهرات خیلی فاصله داره!!! غنچه هم منظورشون همین بوده، چه عداوتی بین ما کاربران و نویسندگان خبر هست خودتون قضاوت بفرمایین ممنون

    • بدون نام

      هنوزم درس نگرفتیم که کودکان را با طلا وجواهرات به کوچه وخیابان نفرستید.

    • بهلول

      ضمن سلام و خسته نباشید به غنچه، بنده عرض کردم با توجه به انتخاب نام بهلول (که در تمثیل ها گاهی به صورت مبارزه منفی و هجو، طنز مطالب نیش) نام بهلول را انتخاب کردم و فطره تن از دروغ و خیانت ودزدی بیزارم، من هنوز هجده سالم نشده و شوهر هم نکردم اکثر خبر های حوادث با اینکه مثل سوهان روح منه، ولی از بیکاری گاهی میخونم و از نظر کلیه دوستان نادیده، می آموزم و امید است که روزی جامعه ای با فرهنگ صحیح و بینش باز، هر شخص نظرش محترم و باعث رنجش خاطر دیگری نباشه داشته باشیم، با احترامات شایسته، برای نویسندگان خبر و خوانندگان ارجمند، بهلول

    • سارا

      الهی خدا بکشدش

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج