۳۴۷۲۳۴
۵۰۱۲
۵۰۱۲
پ

پژمان بازغی به «یکتا» پیوست

با جابجایی در لیست بازیگران سریال «یکتا» به کارگردانی شهرام شاه حسینی و تهیه کنندگی بهروز مفید این مجموعه در غرب تهران (سعادت آباد) کلید خورد.

روزنامه بانی فیلم: با جابجایی در لیست بازیگران سریال «یکتا» به کارگردانی شهرام شاه حسینی و تهیه کنندگی بهروز مفید این مجموعه در غرب تهران (سعادت آباد) کلید خورد.

پژمان بازغی به «یکتا» پیوست

سریال «یکتا» پس از کلی کش و قوس در انتخاب تیم بازیگری پس از رفتن لیلا زارع با جابجایی شبنم قلی خانی و زارع و جابجایی آشا محرابی با قلی خانی در لوکیشنی حوالی غرب تهران کلید خورد.

سریال «یکتا» که به سفارش گروه فیلم و سریال شبکه دو توسط گروه نویسندگان (علی دادرس، آزیتا ایرایی،آقای پایدار) نوشته می شود یک ملودرام خانوادگی ۲۶ قسمتی است.

«یکتا» با محوریت موضوعی همدلی و ایثار در یک خانواده ایرانی به نقش مهم و تاثیرگذار زن در سرپرستی و تربیت فرزند بعد از فوت همسر و دفاع از حقوق و کیان خانواده در این شرایط می‌پردازد. پیش‌بینی زمان پخش این سریال از شبکه دو سیما، پاییز امسال در نظر گرفته شده است.

بازیگران سریال «یکتا» عبارتند از: سام درخشانی، شبنم قلی خانی، آشا محرابی، بهرنگ علوی، سیامک اطلسی، الهه حصاری، بهرام ابراهیمی، شیرین اسماعیلی، مزدک رستمی، طوفان مهردادیان، مجتبی طباطبایی و پژمان بازغی. دیگر عوامل این مجموعه تلویزیونی عبارتند از: کارگردان: شهرام شاه حسینی، مدیر تصویربرداری: علیرضا رنجبران، صدابردار: یاسر رمضانی، مدیرتولید: علی خلیلی، طراح گریم: شهرام خلج، طراح صحنه: سعید اسدی، طراح لباس: نازنین توسلی، مدیربرنامه ریزی: هاشم علی اکبری، دستیار اول کارگردان: امین محمودی، مدیر تدارکات: سید مسعود مهدوی، عکاس: امیر صالحی و… . سریال «یکتا» قرار است پاییز ۹۵ روی آنتن شبکه دو سیما برود.

پژمان بازغی به «یکتا» پیوست

پژمان بازغی به «یکتا» پیوست

پژمان بازغی به «یکتا» پیوست

پژمان بازغی به «یکتا» پیوست
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج