۳۴۷۳۷۷
۵۰۰۵
۵۰۰۵
پ

پسر عموی پرنده نیسان GT-R معرفی شد

نیسان از هواپیمای بدون سرنشین GT-R خود پرده برداری کرد، تنها نیسان جی‌تی‌- آری که تاکنون موفق به ثبت شتاب صفر تا صد ۱.۳ ثانیه‌ای شده است.

وب سایت خودروبانک: نیسان از هواپیمای بدون سرنشین GT-R خود پرده برداری کرد، تنها نیسان جی‌تی‌- آری که تاکنون موفق به ثبت شتاب صفر تا صد ۱.۳ ثانیه‌ای شده است. این هواپیمای بدون سرنشین که با خود نام گودزیلای ژاپنی را یدک می‌کشد، در نوع خود سریع‌ترین هواپیمای بدون سرنشین مسابقه‌ای در شتاب اولیه است که توانسته حداقل شتابی صفر تا صد ۱.۳ ثانیه‌ای را به ثبت رساند.

پسر عموی پرنده نیسان GT-R معرفی شد

گفتنی است که این هواپیما مخصوص برای مسابقات جهانی هواپیماهای بدون سرنشین یعنی "جایزه قهرمانان گردباد XBlades" طراحی و ساخته شده است که برای شناختی بهتر از توانایی‌های آن، از نام برترین خودروی نیسان، یعنی نیسان GT-R بر روی پیشانی آن استفاده شده است. این هواپیمای بدون سرنشین یا به طور دقیق‌تر کوادکوپتر نیسان، به یک باتری لیتیوم پلیمری 1400 میلی آمپر ساعتی مجهز شده است که نیروی مورد نیاز را به چهار ملخ 2000 کیلوولتی ارسال می‌کند که توسط XNova طراحی و ساخته شده‌اند.

با تشکر از باتری و موتورهای قوی، در عملکرد این کوادکوپتر یا کوادکوپر، موفق به ثبت شتابی صفر تا صد ۱.۳ ثانیه‌ای و حداکثر سرعت بیش از ۱۸۵ کیلومتر بر ساعتی شده است که در نوع خود سریع‌ترین هواپیمای بدون سرنشین شناخته می‌شود و قرار است در مسابقات "جایزه قهرمانان گردباد XBlades" مقابل رقبایش قرار گیرد.

علاوه بر معرفی این کوادکوپتر، شرکت خودروسازی نیسان ترتیب یک مسابقه میان نیسان GT-R بزرگ و نیسان GT-R کوچک را داده است که در ویدیو زیر می‌توانید به تماشای آن بپردازید، ولی این را نباید فراموش کرد که کوادکوپری 185 کیلومتربرساعتی در مقابل گودزیلای 313 کیلومتربرساعتی قرار گرفته است.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج