۳۴۷۳۸۴
۵۰۰۹
۵۰۰۹
پ

رونمایی از سنسور فشارسنج LG

یکی از بخش‌های کمپانی ال‌جی که LG Innotek نام دارد، سنسور جدیدی را رونمایی کرده که حساس به فشار بوده و انعطاف بالایی دارد.

zoomit.ir - حسین خلیلی صفا: یکی از بخش‌های کمپانی ال‌جی که LG Innotek نام دارد، سنسور جدیدی را رونمایی کرده که حساس به فشار بوده و انعطاف بالایی دارد. این سنسور منعطف هنوز بصورت تجاری تولید و راهی بازار نشده، اما ال‌جی اینوتک اعلام کرده که از این سنسور می‌توان در صنایع مختلفی نظیر خودروسازی و حوزه‌ی سلامتی و پزشکی استفاده کرد.

رونمایی از سنسور فشارسنج LG

ال‌جی اینوتک به عنوان یکی از زیرشاخه‌های کمپانی ال‌جی سنسوری را توسعه داده که انعطاف بالایی دارد. هرچند این سنسور هنوز به تولید انبوه نرسیده و راهی بازار نشده است، اما ال‌جی اعلام کرده که سنسور مورد نظر در صنایع خودروسازی و پزشکی می‌تواند کاربرد داشته باشد. ال‌جی به این موضوع اشاره کرده که اغلب سنسور‌های تعیین فشار کنونی موجود در بازار ساختار غیرمنعطف و سختی دارند، حال آنکه طراحی سنسور جدید ال‌جی به گونه‌ای است که در آن از یک ماده‌ی الاستیک و انعطاف پذیر استفاده شده است. برخورداری از چنین ساختاری بدین معنی است که می‌توان این محصول را در کنار سایر ابزار‌ها به راحتی استفاده کرد. این سنسور قادر است تا فشار وارد شده را در تمام سطح خود حس کند و حساسیت سنسور تنها محدود به نقاط خاصی نیست.

ال‌جی شماری از قابلیت‌های این سنسور را برشمرده که در ادامه به بررسی آن‌ها می‌پردازیم:
  • سلامتی: استفاده از این سنسور در کفش‌های حساس به فشار یا فرش‌های حساس به فشار می‌تواند الگوی حرکتی بیمار را تشخیص داده و ثبت کند.
  • ورزشی: برای مثال می‌توان رشته‌ی ورزشی گلف اشاره کرد که با استفاده از این سنسورها در چوب‌های مورد استفاده برای ضربه زدن، می‌توان میزان فشار وارد شده را محاسبه و از طریق اپلیکیشن مربوط به اطلاع کاربر یا ورزشکار مورد نظر رساند.
  • خودرو: با استفاده از این سنسور‌ها در صندلی خودروها می‌توان به اطلاعاتی نظیر طرز نشستن، نوع بدن و وزن کاربر پی برده و در نتیجه تنظیمات صندلی را از قبیل ارتفاع و وضعیت پشتی در بهترین حالت ممکن تنظیم کرد.
ال جی همچنین به این موضوع اشاره کرده که سنسورهایش علاوه بر اینکه دارای انعطاف بالایی هستند، مقاومت بالایی نیز دارند. از جمله‌ی ویژگی‌های این سنسور می‌توان به مقاومت در دمای زیر ۴۰ درجه تا بالای ۸۰ درجه تا ۲۴۰ ساعت اشاره کرد. همچنین باید به مقاومت این سنسور‌ها در برابر ۱۰۰٫۰۰۰ بار وارد آمدن وزن ۷۰ کیلوگرمی اشاره کرد. ال‌جی هنوز زمانی را برای عرضه‌ی این سنسور به بازار مشخص نکرده است.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج