۳۴۷۴۹۷
۳ نظر
۵۰۰۲
۳ نظر
۵۰۰۲
پ

ادعای موندودپورتیوو

پافشاری مسی به خداحافظی از تیم ملی

میگل ریکو یکی از تحلیل گران مشهور نشریه موندودپورتیوو امروز در یادداشت خود به مساله مسی و خداحافظی او از تیم ملی آرژانتین پرداخته است.

ورزش سه: میگل ریکو یکی از تحلیل گران مشهور نشریه موندودپورتیوو امروز در یادداشت خود به مساله مسی و خداحافظی او از تیم ملی آرژانتین پرداخته است.

وقتی آرژانتین برای دومین سال متوالی در فینال کوپا امه ریکا از شیلی در ضربات پنالتی شکست خورد، کمتر کسی انتظار این را داشت که مسی روبروی خبرنگاران قرار گرفته و خبر از خداحافظی خود از تیم ملی بدهد. البته همه از نارضایتی او از شرایط حاکم بر تیم ملی آرژانتین و مشکلات او با فدراسیون فوتبال این کشور آگاه بودند ولی اینکه او در ۲۹ سالگی و دو سال مانده به جام جهانی ۲۰۱۸ بخواهد از فوتبال ملی خداحافظی کند چیزی بود که به ذهن ها نمی آمد.

در هر صورت مسی پس از شکست برابر شیلی به خبرنگاران گفت که تیم ملی برایش تمام شده است. یک روز بعد بسیاری از شخصیت های سیاسی و ورزشی آرژانتین از جمله رئیس جمهور این کشور و نیز دیگو مارادونا از مسی خواستند که تغییر عقیده داده و بار دیگر برای تیم ملی به میدان برود. کمپین های مختلفی نیز از سوی آرژانتینی ها به همین منظور تشکیل شده تا بلکه مسی از تصمیم خود برگردد.

میگل ریکو امروز در یادداشت خود در همین زمینه اشاره کرده است که تصمیم مسی یک تصمیم ناگهانی نبوده و او چند ماهی روی این مساله فکر کرده بود. او به نقل از منابع نزدیک به مسی نوشته است که فوق ستاره با وجود اصرارهای زیاد مبنی بر ماندنش در تیم ملی، روی تصمیمی که گرفته مصر است و فعلا هیچ تمایلی برای بازگشت ندارد.

به عقیده ریکو، این احتمال که مسی در بازی های مقدماتی جام جهانی ۲۰۱۸ شرکت نکند بسیار بالاست و شاید گذشت زمان باعث شده او تغییر عقیده دهد و در جام جهانی روسیه برای کشورش به میدان برود.

در واقع مشکلات مسی با فدراسیون فوتبال آرژانتین پس از مرگ خولیو گروندونا شروع شد که از سال ۱۹۷۹ تا ۲۰۱۴ ریاست این فدراسیون را بر عهده داشت. بین گروندونا و مسی همیشه ارتباط فوق العاده ای برقرار بود اما پس از او فدراسیون به دست عده ای افتاد که هرگر نتوانستند جو آرامی را بر تیم ملی آرژانتین حاکم کنند.

مسی هرگز از شرایط تیم در دو سال اخیر راضی نبود و احساس می کرد که مسئولان فدراسیون با سو استفاده از وی، قصد پوشش دادن ضعف های خود را دارند.

مسی در حال حاصر به تنها چیزی که نیاز دارد استراحت مطلق و تفکر در آرامش است. او شاید در چنین فضایی، تصمیماتی بگیرد که خوشایند مردم آرژانتین باشد ولی در حال حاضر آنچه مسلم است اینکه او درهای تیم ملی را به روی خود بسته است.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بهزاد روفی طولارود

      نطر مسی مورد احترام..ولی الان زمان مناسبی برا خداحافظی نبوده..مسی می تونه در جام جهانی جبران مافات کنه

    • بدون نام

      بهترین کار ممکن رو کرده

    • بدون نام

      من مطمٔن هستم مسی برای جام جهانی برای آرژانتین به میدان برود

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج