۳۴۷۶۷۴
۴ نظر
۵۰۰۶
۴ نظر
۵۰۰۶
پ

مشترکان پرمصرف آب جریمه می‌شوند

فرماندار تهران با تاکید بر لزوم صرفه جویی در مصرف آب برای جلوگیری از ایجاد بحران در ماه‌های گرم، گفت: بی تردید خانه‌های پر مصرف آب جریمه می شوند.

خبرگزاری ایسنا: فرماندار تهران با تاکید بر لزوم صرفه جویی در مصرف آب برای جلوگیری از ایجاد بحران در ماه‌های گرم، گفت: بی تردید خانه‌های پر مصرف آب جریمه می شوند.

عیسی فرهادی گفت: قطعا با گرمی هوا در فصل تابستان باید بیش از گذشته به موضوع صرفه جویی در مصرف توجه داشته باشیم. گرمای هوا با توجه به شرایط فعلی بارش ها می تواند موجب کم آبی در ماه های آینده شود و امیدواریم با مدیریت درست مصرف در خانوارها از این مشکل نیز عبور کنیم.

او گفت: سال گذشته شاهد همکاری و همراهی خوبی در زمینه صرفه‌جویی در آب از سوی شهروندان بودیم، این همراهی و مدیریت درست مصرف باعث شد بحران آبی سال گذشته را بدون سهمیه بندی و اتخاذ تصمیمات این چنینی پشت سر بگذاریم و انتظار می رود امسال نیز خانواده ها با چنین رویکردی و توجه به گرمی شدید هوا با مدیریت مصرف مسئولین را یاری کنند تا مشکلی نداشته باشیم.

او ادامه داد: البته امسال نسبت به سال های گذشته بارش ها بهتر بوده و بخشی از کم آبی‌ها جبران شده است ولی این موضوع دلیلی برای مصرف بی‌رویه شهروندان نیست.

فرماندار تهران با تاکید بر جریمه خانه های پر مصرف آب گفت: مصرف آب باید بهینه باشد تا دیگر نیاز به چنین اقداماتی نباشد. در چنین شرایطی می توان اطمینان داشت که در ماه های آینده مشکل آبی نخواهیم داشت. ارزیابی ما این است که صرفه‌جویی شهروندان در یکسال اخیر خوب بوده اما باید بیشتر شود تا قطع آب نداشته باشیم. درحقیقت این موضوع به طور مستقیم به همکاری و تعامل مردم و مدیریت صحیح مصرف بستگی دارد.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      یکی از راه حلهای موثر گران کردن آب وبجای آن ارزان کردن گاز است قیمت گاز را به یک چهارم کاهش وبه همان میزان آب را گران کنید این پشنهاد را نماینده گان در مجلس با قید فوریت مطرح کنند متشکر

    • قلندر

      باز قبلا مشترکین کم مصرف رو برا تشویق ازشون هزینه ای نمیگرفتین ....والا شما دنبال این بودین که یارانه اب رو بردارید که موفق هم شدید مبارکتون باشه .

    • بدون نام

      چراااا جریمه خیلی راحت میگن پولشو میدیم براشون اب رو قط کننن

    • بدون نام

      اونایی که دارن از مافیای اب سود می برد جلواونارابگیرید مردم خودشون رعایت میکنن لازم نیست یقه مردم رابچسبید خودتونم کامل میدونید کجاداره هدرمیره اینقدر با احاسات مردم بازی نکنید

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج