۳۴۷۷۷
۱ نظر
۵۰۰۶
۱ نظر
۵۰۰۶
پ

معرفی کتاب برای پدر و مادرها

شب‌های بلند پاییز بهترین فرصتند برای كتاب خواندن، به خصوص برای شما پدر وماردهایی كه خیال ندارید باری به هر جهت از كنار رفتارهای ریز و درشت كودكان‌تان و از آن مهم‌تر وظیفه خطیر پدر و مادری‌تان بگذرید.



معرفی کتاب برای پدر و مادرها

مجله ش هرزاد : شب‌های بلند پاییز بهترین فرصتند برای كتاب خواندن، به خصوص برای شما پدر وماردهایی كه خیال ندارید باری به هر جهت از كنار رفتارهای ریز و درشت كودكان‌تان و از آن مهم‌تر وظیفه خطیر پدر و مادری‌تان بگذرید. گاهی همین كتاب‌ها بهترین راهنما هستند برای آموزش صحیح به كودكان شما و حتی خود شما برای اینكه بدانید چگونه باید با روحیات كودك‌تان، با هیجانش، اضطرابش و حتی پرخاشگری‌اش كنار بیایید. این شماره هم همراه ما باشید.

معرفی کتاب برای پدر و مادرها

كمك به كودك مضطرب

نویسنده: رانلد راپی، قیمت: ۲۹۰۰۰ ریال

معرفی کتاب برای پدر و مادرها

كتاب كمك به كودك مضطرب در حقیقت یك راهنمای كامل برای كنترل اضطراب در كودكان است. این كتاب به شیوه‌‌ای عملی روش‌های جدید پاسخگویی به رفتار اضطراب گونه در كودكان را به پدر و مادرها می‌آموزد. هر بخش این كتاب شامل آموزش فعالیت‌هایی برای تشویق كودكان به مشاركت فعال در كنترل اضطراب است، همراه با تكلیف‌هایی كه به والدین و كودكان كمك می‌كند، مهارت‌های جدید برای مقابله با اضطراب در زندگی روزمره را تمرین كنند.


رشد و تكامل كودك من

نویسنده: دكتر سهیلا خزاعی و دكتر سعید خزاعی قیمت:32000 ریال

معرفی کتاب برای پدر و مادرها

این كتاب در برگیرنده اطلاعاتی كاربردی در زمینه ماساژ، موسیقی و حتی نحوه طراحی اتاق كودك است چرا كه مولفان آن كه تجارب بالینی و عملی طولانی در حوزه رشد و تكامل كودكان دارند، معتقدند این عوامل در رشد كودك بسیار تاثیرگذارند. این كتاب سه فصل را در بر می‌گیرد و هر فصل موضوعاتی مثل ماساژ كودك، طراحی اتاق و تاثیر رنگ‌ها بر سلامت، آواها، موسیقی و تكامل كودك را شامل می‌شود.


تنظیم هیجان كودكان

نویسنده: گایل مك‌لم قیمت:59000 ریال

معرفی کتاب برای پدر و مادرها

گریه، خنده‌ و حتی سكوت كودك نشانه‌هایی از هیجانات درونی او هستند. اما كودك نیاز دارد كه بیاموزد كجا و تا چه حد این هیجانات را ابراز كند تا بتواند سلامت خود را تامین كند. در همین راستا این كتاب به والدین می‌آموزد كه چگونه شیوه‌های كنترل هیجان و شناخت احساسات را به كودكان یاد بدهند، آن هم به گونه‌ای كه بچه‌ها تاثیر آن را بر رفتار خود درك كنند و بالاخره اینكه آن را مدیریت كنند.


چگونه خبرهای بد را به كودكان بدهیم

نویسنده: دكتر عباس عطاری قیمت:20000 ریال

معرفی کتاب برای پدر و مادرها

خراب یا گم شدن عروسک یا اسباب‌بازی مورد علاقه‌ کوچولوی شما، مرگ نزدیكان و حتی بگومگوهایی كه بین شما و اعضای خانواده در گرفته، همه می‌تواند برای بچه‌ها یك خبر بد باشد. خبر بدی كه اگر درست انتقال داده نشود می‌تواند آن‌‌ها را نسبت به آینده دچار نگرانی كند. این كتاب به شما می‌‌آموزد چطور خبرهای ناگوار را به بچه‌ها منتقل كنید كه احساس امنیت و امید به آینده در آن‌ها خدشه‌دار نشود.


فرزندان خجالتی یا پرخاشگر

نویسنده: دكتر پروانه محمدخانی قیمت:20000 ریال

معرفی کتاب برای پدر و مادرها

رفتار كوچولوی پرخاشگر شما حتما اسباب نگرانی‌تان را بر می‌انگیزد چون نمی‌دانید راه‌های مقابله با این رفتار كدام است، اصلا باید در برابر او بایستید یا تابعش باشید... این كتاب به شما می‌گوید چطور این رفتار را در كودك‌تان مدیریت كنید آن هم به گونه‌ای كه اعتماد به نفس او را سركوب نكنید و ناخواسته او را از یك كودك جسور به یك كودك خجالتی تبدیل نكنید.


مسائل جنسی كودكان

نویسنده: دكتر مجتبی امین‌زاده قیمت:35000 ریال

معرفی کتاب برای پدر و مادرها

این‌كه چطور و از چه زمانی باید كودكان را با مسائل جنسی آشنا كرد، سوال بسیاری از والدین است. این كتاب به همه پرسش‌های شما در این زمینه پاسخ می‌دهد. پرسش‌هایی از این دست كه اصلا ارائه آموزش‌های جنسی به كودكان ضرورت دارد یا نه و رشد طبیعی جنسی از زمان تولد تا ۶ سالگی چه خصوصیاتی دارد... این مجموعه به صورت پرسش و پاسخ و به زبانی ساده تنظیم شده تا شما به راحتی به جواب برسید.


والدین اندیشمند، كودكان متفكر

نویسنده: دكتر میرنا. ب. شور قیمت: 56000 ریال

معرفی کتاب برای پدر و مادرها

شما با خواندن این كتاب می‌توانید به فرزندان‌تان كمك كنید تا بهترین راه‌حل‌های خودشان را برای مشكلات‌شان پیدا كنند و از طرف دیگر بیاموزند كه چطور دشوارترین مشكلات روزمره‌شان را به راه حل تبدیل كند. كتاب «والدین اندیشمند، كودكان متفكر» شما را به ترفندهای كارآمدی مسلح می‌كند تا با به كار بستن آن‌ها از عهده مسائل متعددی كه پدر و مادرهای امروزی با آن روبه‌رو هستند بر بیایید.


پرورش هوش هیجانی در پسران

نویسنده: ویل گلنون قیمت:39000 ریال

معرفی کتاب برای پدر و مادرها

در این كتاب نویسنده برای كمك به پسركوچولوهای شما در مسیر رشد و به سوی مردانگی پیشنهادهایی دارد. بخشی از این پیشنهادها هوش هیجانی پسرتان را رشد می‌دهد و از آن حمایت می‌كند و بخشی دیگر مختص خود شما پدر و مادرهاست. بنابرین شما باید آن‌ها را در خودتان پرورش بدهید تا بتوانید به درست‌ترین شكل پسر كوچولوی‌تان را در مسیر رشد همراهی
كنید.


چگونه با كودك صحبت كنم كه گوش كند و...

نویسنده: ادل‌ فی‌بر قیمت:۶۸۰۰۰ ریال

معرفی کتاب برای پدر و مادرها

كتاب «چگونه با كودكم صحبت كنم كه گوش كند و چگونه گوش كنم كه كودكم صحبت كند» یك مجموعه كامل در مورد مهارت‌های ارتباطی برای پدر و مادرهای جوان است. با خواندن این كتاب سوال‌های زیادی از خودتان خواهید پرسید، اصول جدیدی فرا می‌گیرید كه به كار می‌بندید، مهارت‌های تازه‌ای می‌آموزید كه به كار می‌گیرید و بالاخره با الگوهای جدید و حتی الگوهای قدیمی كه حتی از آن‌ها خبر نداشتید، آشنا می‌شوید.


كودك من خوب غذا نمی‌خورد

نویسنده: جامعه كودكان انگلستان و همكاران قیمت:60000 ریال

معرفی کتاب برای پدر و مادرها

كتاب «كودك من خوب غذا نمی‌خورد» ویژه همه پدر و مادرهایی است كه نگران شیوه غذا خوردن كوچولوی‌‌شان هستند. این كتاب با ارائه پیشنهادهای عملی و ساده به این گروه از پدر و مادرها كمك می‌كند تا مشكل غذا نخوردن فرزندشان را به شیوه‌ای دلپذیر و خوشایند رفع كنند؛ آن‌هم بی‌آنكه رفتار آنها اثر بدی روی كودك باقی بگذارد. در حقیقت این كتاب فرصتی است برای رفع بد قلقی‌های كودكان در سال‌های اول تولد.


بازی كودكان تشخیص و ارزیابی

نویسنده: كارن گیتلین و... قیمت:21000 ریال

معرفی کتاب برای پدر و مادرها

شما با خواندن كتاب «بازی كودكان، تشخیص و ارزیابی» درمی‌یابید كه چطور به وسیله ارزیای بازی كودكان به توانایی شناختی، خلق‌و خو، ناتوانی‌های رشدی، تعامل خانواده و رابطه كودك با پدر و مادر و ... در مراحل مختلف كودكی پی‌ ببرید و برای انجام مداخلات در آن‌ها برنامه‌ریزی كنید. مقیاس‌های سنجش بازی كودكان و چگونگی استفاده از آن‌ها بخش دیگری است كه در این كتاب می‌خوانید.


آرزوهای كودكان مبتلا به اوتیسم

نویسنده: الن ناتبم قیمت:29000 ریال

معرفی کتاب برای پدر و مادرها

كتاب «آروزهای كودكان مبتلا به اوتیسم» در واقع بیان تجربه‌های مادری است كه فرزند مبتلا به اوتیسم دارد. در كنار این تجربه‌های داستان گونه مولف در ابتدا با توصیف ویژگی‌های شناختی، حركتی و عاطفی و... این دسته از كودكان، راه‌های درست درك و شناخت آنها را به شما آموزش می‌دهد. ضمن اینكه روش‌های عملی مقابله با عوارض این اختلال و شیوه‌های برقراری این ارتباط را توضیح می‌دهد.


بچه‌های طلاق

نویسنده: دكتر تایبر ، قیمت: 5300 تومان

معرفی کتاب برای پدر و مادرها

كتاب بچه‌های طلاق با استفاده از رهنمودهای سازنده و راه‌حل‌های جدید به پدران، مادران و فرزندان در معرض طلاق كمك می‌كند تا با این عارضه، به گونه‌ای كنار بیایند كه كمترین آسیب را ببینند. مطالب علمی این كتاب به زبانی ساده و قابل فهم بیان شده و نویسنده تجربیات خود را از اولین روزهای مشاوره به صورتی داستان‌گونه بیان كرده تا تاثیرگذاری آن بیشتر باشد. نثر روان و داستان‌گونه این تجربیات، تاثیرگذاری آن‌ها را به مراتب بیشتر از هر آموزش علمی كرده است.


بزرگسالان بی‌قرار همان كودكان بی‌قرارند

نویسنده:پل‌وندر، قیمت:4600 تومان

معرفی کتاب برای پدر و مادرها

همه ما در میان آشنایان و اطرافیان با كودكانی مواجه شده‌ایم كه لحظه‌ای آرام و قرار و آسایش ندارند و آرامش دیگران را هم به هم می‌ریزند. والدین و آموزگارانِ این بچه‌ها هم اغلب مستأصل می‌شوند و نمی‌دانند باید با آنها چگونه رفتار كنند! در حقیقت این كودكان بدون اینكه بدانند از یك اختلال درونی رنج می‌برند. در این كتاب می‌خوانید كه این اختلال چیست و علل و راه‌های درمان آن كدامند. به عبارت دیگر در این كتاب به زبانی ساده راه برخورد با این اختلال را می‌آموزید.


به بچه‌ها گفتن از بچه‌ها شنیدن

نویسنده: آدل فابر/ الین مازلیش، قیمت: 3200 تومان

معرفی کتاب برای پدر و مادرها

به بچه‌ها گفتن و از بچه‌ها شنیدن فرصتی است برای آموزش مهارت‌های ارتباطی بین پدرومادرهای جوان و بچه‌ها. این كتاب به آن‌ها می‌آموزد كه چطور با تقویت مهارت شنیدن حرف‌های كودك‌شان را بشنوند و چطور با نفوذ كلام او را مجاب به شنیدن حرف‌های بزرگ‌ترها كنند. در این كتاب كه در دو جلد منتشر شده، این آموزش‌ها بر پایه تصویرسازی و نقاشی‌های مختلف تنظیم شده‌اند، بنابراین حتی ورق زدن اجمالی آن هم برای فراگیری این مهارت‌ها كفایت می‌كند!

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      سلام در زمینه اتیسم من یک کتاب خوندم خیلی برام راهگشا بود . همراه با اتیسم از تشخیص تا درمان نوشته هما ناصح که مال انتشارات دانزه است

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج