جاباما
۳۴۷۷۷۴
۵۰۰۱
۵۰۰۱
پ

رئال مادرید هم زمین خواری کرد!

باشگاه رئال مادرید طبق قانون اتحادیه اروپا به جرم زمین خواری و استفاده غیر قانونی از منباع مالی دولتی، به پرداخت ۱۸ میلیون یورو محکوم شد.

خبرگزاری فارس: کمیسیون مالیاتی و نظام پرداختی اتحادیه اروپا در ابلاغیه اخیر خود خطاب به یوفا، باشگاه رئال مادرید را موظف به پرداخت مبلغ ۱۸.۲ میلیون یورو جریمه نقدی کرد و این حکم بدون امکان درخواست تجدید نظر، لازم الاجرا است.

هجده میلیون و دویست هزار یورو جریمه نقدی باشگاه رئال مادرید، برای فلورنتینو پرس مبلغ نجومی و غیر قابل پرداختی نیست اما باشگاه رئال مادرید در بعد حیثیتی نگران زیر بار رفتن این حکم است و اگر دادگاه مالی اتحادیه اروپا درست تصمیم گرفته باشد معنای آن، زمین خواری، سوء استفاده باشگاه رئال مادرید از نام و لوگوی خود در استفاده از منابع عمومی و همچنین خیانت در نگهداری اموال عمومی است.

هواداران رئال مادرید پیش از این مطمئن شده بودند که پرس در این پرونده محق است و مرتکب جرم نشده است اما انتشار این خبر موجی از بی اعتمادی نسبت به مقامات باشگاه رئال مادرید را در میان مادرید‌ی‌ها منتشر کرده است.

ماجرا از این قرار است که باشگاه رئال مادرید در سال ۱۹۹۸ یک قطعه زمین در محله لاس تابلاس به مساحت نزدیک به ۳۰ هزار متر مربع را تحت قانون عجیب شورای شهر آن زمان تصاحب کرده و متعهد شده که این زمین عمومی را پس از بازسازی و تبدیل آن به مرکز تفریحی و ورزشی به اموال عمومی باز گرداند اما این زمین نه تنها باز گردانده نشد بلکه بعدها به صورت رسمی به مالکیت باشگاه رئال مادرید درآمد و باشگاه با اعتبار این زمین تا کنون بارها از بانک‌های بزرگ اروپایی وام کلان و نجومی دریافت کرده است.

پرس در کنار و داخل این زمین‌ها ۴ برج بلند به نام برج‌های مادرید بنا کرده و از فروش طبقات تجاری و مسکونی آنها سودی نجومی به جیب زده که حتی بخشی از آن را نه به باشگاه بلکه به شرکت خصوصی خودش واریز کرده است.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج