۳۴۷۸۴۹
۵۰۱۳
۵۰۱۳
پ

نسبت عشق و عاشقی و خاورمیانه و آمریکا

پوریا عالمی در روزنامه شرق نوشت:

من خیلی فکر کردم سوفیا. وضعیت من و بابات مثل وضعیت خاورمیانه و آمریکاست. چطوری؟ این‌طوری که ایسنا گزارش داده «رئیس یکی از کشورهای خاورمیانه ضمن تأکید بر اینکه آمریکا همواره دنبال مشکل‌آفرینی بوده، گفت: ما مخالف همکاری با آمریکا نیستیم اما این همکاری باید براساس منافع مشترک صورت بگیرد».

الان برایت توضیح می‌دهم. ببین من با بابات مخالفم و بابای تو همیشه دنبال مشکل‌آفرینی برای من بوده. اما من مخالف همکاری با بابات نیستم به‌شرطی که این همکاری بر اساس منافع مشترک که تو باشی صورت بگیرد. یعنی بابای تو اگر همکاری من را می‌خواهد باید تو را به من بدهد. در غیر این‌صورت من با سنگ می‌زنم شیشه‌های خانه‌تان را پایین می‌آورم. شاید تو بگویی پس تو چی؟ من هم سریع جواب می‌دهم پس من چی؟ شاید تو بگویی دعوای من و بابات حقوق انسانی و آزادی‌های تو را از بین می‌برد. من هم سریع جواب می‌دهم تو همان حقوق انسانی هستی که بابات از من دریغ کرده. شاید تو بگویی اصلا اگر خودت دلت نخواهد زن من بشوی چی؟ و باید از کی کمک بخواهی؟ آن‌وقت من هم سریع جواب می‌دهم دیگر کار از کار گذشته. چون توی کل محله‌تان همه مطمئن هستند بابای تو آدم بی‌رحم و دامادخوار و خواستگارکُشی است. فکر می‌کنی یک سوت بزنم کل مردم محله علیه بابات جمع نمی‌شوند؟

بعد هم عیبی ندارد کسی بگوید مخالف همکاری با آمریکا نیست، اما قبلش دقیقا توضیح بدهد با چه کسانی مخالف است. مثل اینکه من بگویم با بابات اوکی هستم اما توی اینستاگرام بابات با آی‌دی جعلی کامنت بد بگذارم. حالا ممکن است بگویی اگر وضعیت من و بابات مثل وضعیت منطقه و آمریکاست، پس دختر آن همسایه‌تان چی؟ آهان. ببین برای اینکه به بابات فشار بیاورم، هرطور شده فشار می‌دهم. جریان آن دختر همسایه‌تان هم همین است. من به بابات گفتم اگر تو را به من ندهد من آن یکی را تسخیر می‌کنم... چیز... منظورم این است که به دست می‌آورم. خیلی دوستت دارم ای عروس خاورمیانه‌ای من؛ میدون دوم.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج