۳۴۷۹۳۰
۱ نظر
۵۰۱۰
۱ نظر
۵۰۱۰
پ

قیمت هر سه نسخه آیفون ۷ فاش شد

دو ماه تا رونمایی از آیفون ۷ باقی مانده است. طبق شایعات تایید نشده‌ای که پیش‌تر در دنیای فناوری منتشر شده، گفته می‌شود اپل امسال آیفون خود را در سه نسخه‌ی مختلف ارائه خواهد کرد.

zoomit.ir - محمد طولابی: دو ماه تا رونمایی از آیفون ۷ باقی مانده است. طبق شایعات تایید نشده‌ای که پیش‌تر در دنیای فناوری منتشر شده، گفته می‌شود اپل امسال آیفون خود را در سه نسخه‌ی مختلف و با مشخصات سخت‌افزاری متفاوت با هم با نام‌های آیفون ۷، آیفون ۷ پلاس و آیفون ۷ پرو ارائه خواهد کرد. امروز قیمت هر سه نسخه‌‌ی این گوشی هوشمند فاش شد.

قیمت هر سه نسخه آیفون 7 فاش شد

شایعات مختلف حاکی از آن است که اپل امسال قصد دارد آیفون خود را در سه نسخه به بازار عرضه کند. یکی از این سه نسخه، آیفون ۷ پرو (یا آیفون ۷ پلاس پرو ) نام دارد. این مدل، نسبت به دو مدل دیگر گران‌تر بوده و بالارده‌ترین آیفون اپل خواهد بود. دو نسخه‌ی دیگر نیز ایفون ۷ و آیفون ۷ پلاس نام دارند. حال گزارشی از چین منتشر شده است که اطلاعات بیشتری در مورد سه‌گانه‌ی امسال اپل به ما می‌دهد.


قیمت هر سه نسخه آیفون 7 فاش شد

همچون شایعات پیشین، این گزارش نیز تایید می‌کند که اپل امسال‌ایفون ۱۶ و ۶۴ گیگابایتی تولید نمی‌کند و به جای آن‌، تولید مدل‌های ۳۲ و ۲۵۶ گیگابایتی را در دستور کار خود قرار داده است. این گزارش همچنین قیمت‌گذاری این‌ایفون‌ها را در کشور چین مشخص می‌کند. قیمت‌های اعلام شده در این گزارش، با یکی از گزارش‌های پیشین مطابقت داشته و به احتمال زیاد صحیح است.

قیمت هر سه نسخه آیفون 7 فاش شد

قیمت آیفون ۷ از قیمت ۵۲۸۸ یوان (۷۹۵ دلار) برای نسخه‌ی ۳۲ گیگ شروع شده و در نسخه‌های ۱۲۸ و ۲۵۶ گیگ به ترتیب به ۶۰۸۸ یوان (۹۱۵ دلار) و ۷۰۸۸ یوان (۱۰۶۶ دلار) می‌رسد. قیمت‌ آیفون ۷ پلاس نیز از ۶۰۸۸ یوان (۹۱۵ دلار) برای نسخه‌ی ۳۲ گیگ شروع شده و برای نسخه های ۱۲۸ و ۲۵۶ گیگ به ترتیب به ۶۸۸۸ یوان (۱۰۳۶ دلار) و ۷۸۸۸ یوان (۱۱۸۶ دلار) می‌رسد. در نهایت قیمت آیفون پرو نیز از ۷۰۸۸ یوان (۱۰۶۶ دلار) برای نسخه‌ی ۳۲ گیگ شروع شده و برای نسخه‌های ۱۲۸ و ۲۵۶ گیگ به ترتیب به ۷۸۸۸ یوان (۱۱۸۶ دلار) و ۸۸۸۸ یوان (۱۳۳۷ دلار) می‌رسد.

قیمت هر سه نسخه آیفون 7 فاش شد

ظاهرا قیمت نسخه‌ی ۳۲ گیگ آیفون ۷ و آیفون ۷ پلاس، با قیمت نسخه‌های ۱۶ گیگ آیفون ۶ اس و آیفون ۶ اس پلاس در آغاز عرضه‌ی جهانی آن‌ها در سپتامبر ۲۰۱۵ برابر است، و اپل به خاطر افزایش حافظه‌ی داخلی، قیمت این دستگاه‌ها را بالا نمی‌برد. اپل نیازی به گرفتن پول اضافه به خاطر این افزایش حافظه‌ی داخلی ندارد، چون امسال یک نسخه‌ی پرو به سبد محصولاتش افزوده است که می‌تواند بسیاری از کاربران تجمل‌گرا و افرادی که همواره به دنبال پر زرق و برق‌ترین‌ها هستند را برای خرید آن ترغیب کند. با توجه به شایعات پیشین، ممکن است در نسخه‌ی پرو شاهد به کارگیری یک دوربین دوگانه و اسمارت کانکتور باشیم. البته احتمال حضور دوربین دوگانه بیشتر از اسمارت کانکتور است.

قیمت هر سه نسخه آیفون 7 فاش شد

هنوز نمی‌توان به این شایعات اطمینان صددرصد داشت، اما با وجود این همه شایعه، بدون شک تاکید تمام منابع بر وجود ویژگی‌های خاصی در این گوشی بی‌دلیل نبوده و می‌تواند احتمال صحت آن و اعتماد به درستی این شایعه را افزایش دهد. وجود نسخه‌ی پرو و بهره‌مندی آن از یک دوربین دوگانه‌ی قدرتمند از جمله شایعاتی هستند که روز به روز بیشتر بر آن‌ها تاکید می‌شود و احتمال صحتشان بسیار بالاست.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • mehdi

      خخخخ اپل هم شده مثل سایپا و ایرانخودرو که موتور این ماشینو میزارن رو بدنه اون ماشین ، ماشین جدید میدن بیرون
      والا گوشیاش در حد سامسونگ نیستن نمیدونم چرا اینقدر گرونن وجدانن گلکسی اس 7 اج هرچی گوشی ایفونه میزاره تو جیب چپش حالا که نوت 7 هم داره میاد ، قبلا اپل یه ابهت خاصی داشت الان با این گوشیای مثل همش که فرقشون توی دوربین و رم و سی پی یو هستش از چشم مردم افتاده چون الان هرکی میبینی دستش ایفونه ولی گوشیای سری اج سامسونگ ابهت بیشتری نسبت به کل گوشیای اپل دارن

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج