۳۴۷۹۳۴
۵۰۱۲
۵۰۱۲
پ

فیلم: سقوط هراس آور یک چترباز حرفه ای

یک چتربازِ حرفه‎‏ای در اکلاهما سیتی در ایالت اکلاهمای امریکا با دوربینی که بر روی کلاهش نصب شده بود، از پرش هراس‌آورِ خود فیلم گرفته است.

وب سایت پرس تی وی: یک چتربازِ حرفه‎‏ای در اکلاهما سیتی در ایالت اکلاهمای امریکا با دوربینی که بر روی کلاهش نصب شده بود، از پرش هراس‌آورِ خود فیلم گرفته است. دنیل هرندون هفت سال است که به عنوان یک چتربازِ حرفه‎ای به فعالیت مشغول است و تاکنون بیش از یک هزار و ۶۰۰ پرش انجام داده است، اما روز سه‌شنبه اتفاق ویژه‌ای برای وی افتاد و او مجبور شد در میانۀ راهِ پرش، از چتر نجات ذخیرۀ خود استفاده کند.

هرندون و گروهش برای انجام یک پرش نمادین به استادیوم شهر دعوت شده بودند، که این اتفاق هولناک افتاد. وی در این باره گفت: «هنگامی که هواپیما را ترک کردم، همه چیز خوب بود. وقتی زمانِ باز کردن چتر رسید، آن را رها کردم، اما چتر فقط می‌چرخید.»

در تصاویری که دوربینِ کلاهِ این چترباز ضبط کرده است، می‌بینید که وی از هواپیما می‌پرد و به سرعت در حال فرود آمدن است. وی سپس چتر نجات خود را باز می‌کند، اما طناب‌های آن به یکدیگر گره می‌خورند.

هرندون گفت: «چتر مدام می‌چرخید و من قادر نبودم خودم را ثابت نگه دارم و چتر نجات ذخیره‌ام را باز کنم.» وی دربارۀ احساس خود در هنگام سقوط گفت: «آن‌چه از ذهن من گذشت این بود که آه نه! یک جای کار عیب دارد. حقیقتاً زمانی برای واکنش ندارید، فقط باید هرآن‌چه می‌توانید برای فرود امنِ خود انجام دهید.»

در نهایت چتر نجات اصلی جدا می‎شود و هرندون چتر نجات کمکی خود را باز می‎کند و به سلامت در استادیومِ ورزشی تفت در اکلاهما در مقابل چشم تماشاچیان فرود می‌آید.


در صورت پخش نشدن ویدئو بر روی تصویر زیر کلیک کنید.
فیلم: سقوط هراس آور یک چترباز حرفه ای
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج