۳۴۸۰۸۹
۱ نظر
۵۰۰۸
۱ نظر
۵۰۰۸
پ

رکورد مصرف آب شکسته شد

قائم مقام آب و فاضلاب استان تهران از شکسته شدن رکورد مصرف آب خبر داد.

خبرگزاری ایسنا: قائم مقام آب و فاضلاب استان تهران از شکسته شدن رکورد مصرف آب خبر داد.

دیروز دمای هوای تهران به بیش از ۴۰ درجه رسید و همین مساله موجب شد تا در ناحیه شمال غرب تهران شاهد افت فشار باشیم. قطع جریان آب در برخی از منازل هشداری به شهروندان است تا مدیریت مصرف آب را جدی بگیرند و البته هشداری به مدیران که غول "قطعی آب" را پشت دروازه های شهر نشان می‌دهد.

نوذری‌پور - قائم مقام آب و فاضلاب استان تهران در خصوص افت فشار آب در غرب تهران گفت: در مناطق شهران، پونه، اشرفی اصفهانی و به طور کل شمال غرب تهران به دلیل افزایش دما و مصرف بالا شاهد افت فشار آب بودیم.

وی با بیان این‌که در منطقه شمال غرب تهران سه ساعت شاهد افت فشار آب بوده‌ایم، اظهار کرد: بهترین راهکار برای حل این مساله مدیریت مصرف توسط مردم است.

قائم مقام آب و فاضلاب استان تهران با بیان این‌که دیروز رکورد مصرف آب شکسته شد، ادامه داد: در ساعت ۱۹ دیروز مصرف آب به بیش از ۵۰ مترمکعب در ثانیه رسید که این عدد تاکنون بی‌سابقه بوده است.

نوذری‌پور راهکار حل این مساله را جلوگیری از مصارف غیرضروری دانست و افزود: اگر مردم در طول این یک ماه که درجه حرارت افزایش می‌یابد رعایت کنند قطعا مشکلی پیش نخواهد آمد.

وی در پاسخ به این سوال که آیا امسال تابستان شاهد قطعی آب خواهیم بود، افزود: اگر روزهایی که دمای هوا بیش از ۴۲ درجه است پیاپی ادامه داشته باشد به‌طوری که یک هفته شاهد این موضوع باشیم ممکن است دچار کمبود آب شویم.

قائم مقام آب و فاضلاب استان تهران با بیان این‌که در این زمان بیش از همیشه نیازمند مدیریت مصرف توسط مردم هستیم، اظهار کرد: اگر مردم همکاری لازم را در نحوه‌ی مصرف آب داشته باشند مشکلی در حوزه تامین آب پیش نخواهد آمد.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      از این مردم ...بعید هست...درست مصرف کنند...درست فکر کنند...درست میل کنند...درست بپوشند...درست بنوشند...درست بخونند...درست عمل کنند...لذا...آینده ای تیره و تار برایشان پیش بینی میشه...

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج