۳۴۸۱۰۵
۵۰۰۲
۵۰۰۲
پ

رقیب iMac در راه است

براساس گزارش‌های منتشر شده، مایکروسافت قصد دارد برند سرفیس را گسترش دهد و به همین دلیل می‌خواهد کامپیوترهای بدون کیس (All in One) با نام سرفیس تولید کند.

مجله دیجی کالا - مجید نوردوست: براساس گزارش‌های منتشر شده، مایکروسافت قصد دارد برند سرفیس را گسترش دهد و به همین دلیل می‌خواهد کامپیوترهای بدون کیس (All in One) با نام سرفیس تولید کند. در این گزارش‌ها گفته شده که کامپیوترهای بدون کیس مایکروسافت در سه ماهه‌ی سوم امسال برای رقابت با iMac راهی بازار می‌شوند.

رقیب iMac در راه است

در ادامه‌ی شایعات منتشر شده، گفته شده که این شرکت نسل دوم لپ‌تاپ‌های سرفیس بوک را هم راهی بازار خواهد کرد و این محصولات در نیمه‌ی اول سال ۲۰۱۷ راهی بازار خواهند شد. البته به نظر می‌رسد که مایکروسافت قصد داشته نسل دوم سرفیس بوک را زودتر راهی بازار کند، اما از آنجایی که می‌خواهد از تراشه‌های Kaby Lake شرکت اینتل روی این دستگاه‌ها استفاده کند، عرضه‌ی آن‌ها با تاخیر مواجه شده است. عرضه‌ی کامپیوترهای بدون کیس از طرف مایکروسافت می‌تواند روی بازار کامپیوترهای شخصی هم تاثیر مثبتی داشته باشد.

به احتمال زیاد محصولات جدید شرکت مایکروسافت در کنفرانس خبری که در پاییز امسال برگزار می‌شود، معرفی خواهند شد. در این کنفرانس خبری نسل جدید تبلت‌های سرفیس با نام سرفیس پرو ۵ هم به نمایش در خواهد آمد.

هنوز تا برگزاری این کنفرانس زمان زیادی باقی‌مانده و به احتمال زیاد تا چند ماه آینده شایعات بیشتری از محصولات جدید مایکروسافت منتشر خواهد شد.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج