جاباما
۳۴۸۳۴۸
۵۰۰۰
۵۰۰۰
پ

آشتیانی: منصوریان می‌تواند موفق باشد

مدیرعامل پیشین استقلال گفت: در طول فصل هیچ حمایتی از مظلومی صورت نگرفت و همین مسائل باعث شد تا بهانه به دست این مربی بدهند و مظلومی با استقلال تسویه حساب نکند.

خبرگزاری میزان: امیررضا واعظ آشتیانی درباره عدم فسخ قرارداد مظلومی با استقلال اظهار داشت: پس از بازی برگشت دربی به گونه‌ای با مظلومی برخورد کردند که به هیچ عنوان درست نبود و در نهایت نیز هیئت‌مدیره استقلال پس از پایان لیگ این مربی را از کار برکنار کرد.

وی افزود: در طول فصل هیچ حمایتی از مظلومی صورت نگرفت و همین مسائل باعث شد بهانه به دست این مربی بدهند تا مظلومی با استقلال تسویه حساب نکند.

مدیرعامل پیشین استقلال با اشاره به اینکه در نتایج ضعیف استقلال تنها مظلومی مقصر نبوده تصریح کرد: اگر مظلومی به این خاطر برکنار شد که نتایج استقلال خوب نبوده باید هیئت‌مدیره و مدیرعامل استقلال هم برکنار می‌شدند.

واعظ آشتیانی ادامه داد: مظلومی نسبت به نتایج استقلال در لیگ‌های سیزدهم و چهاردم نتایج بهتری با استقلال گرفت و نباید عملکرد او را ناموفق جلوه دهیم. در حال حاضر هم او حقش را می‌خواهد و این مسئله در فوتبال حرفه‌ای طبیعی است.

وی درباره تک‌شغله شدن افشارزاده و حضور تمام وقت در استقلال گفت: همچنان اعتقاد دارم یک فرد بازنشسته نباید مدیریت استقلال را بر عهده بگیرد. مگر قحط‌‌الرجال است که وزارت ورزش به دنبال گرفتن مجوز استفاده از بازنشسته‌ها از دولت است؟

واعظ آشتیانی در پایان صحبت‌هایش خاطرنشان کرد: منصوریان مربی خوبی است و بر خلاف بعضی مربیان همچنان به دنبال یاد گرفتن است. او در تیم نفت عملکرد موفق‌آمیزی داشت و می‌تواند در استقلال هم موفق باشد.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج