۳۴۸۳۸۹
۵۰۰۹
۵۰۰۹
پ

خداحافظی با مرسدس E۶۳ تک‌دیفرانسیل

چند روز پیش مدیر برند مرسدس-آاِم‌گ آقای توبیاس موئِرز (Tobias Moers) طی گفت‌وگویی با تاپ‌گیر از تصمیمات جدید این برند درمورد مدل جدید E۶۳ خبر داد.

وب سایت پدال - امین قوام صفری: چند روز پیش مدیر برند مرسدس-آاِم‌گ آقای توبیاس موئِرز (Tobias Moers) طی گفت‌وگویی با تاپ‌گیر از تصمیمات جدید این برند درمورد مدل جدید E۶۳ خبر داد. وی در بیاناتش با تأیید این که E۶۳ جدید گونه دیفرانسیل عقب نخواهد داشت گفت: «مرسدس-آاِم‌گ بزودی سامانه چهارچرخ محرک کاملاً تازه‌ای را معرفی خواهد کرد که نه‌ تنها بزرگ‌ترین قدم روبه‌جلوی تاریخ کمپانی در یک نسل محسوب می‌شود بلکه پیش از این نیز هیچ چیز شبیه به آن وجود نداشته است.»

خداحافظی با مرسدس E63 تک‌دیفرانسیل

یکی از دلایل مهم این تصمیم این است که غالب خریداران نسل پیشین E63، به‌عنوان مثال 90 درصد خریدارانِ بازار آلمان (طبق گفته‌های موئِرز)، خودروی خود را با سامانه چهارچرخ محرک سفارش داده‌اند. پس منطقی است که کمپانی برای برنامه‌ریزی‌های نسل بعدی با توجهِ کافی به وضعیت و سلیقه بازار عمل کند.

خداحافظی با مرسدس E63 تک‌دیفرانسیل

از جانب دیگر این مقام ارشد اظهار داشته که سامانه جدید بسیار هوشمند است و می‌تواند گشتاور را به‌صورت کاملاً پویا در هرکجا که بدان نیاز باشد توزیع کند. این یعنی درست مثل یک خودروی دیفرانسیل عقب می‌توانید از دریفت و دود کردن لاستیک لذت برده و جانی تازه کنید. البته وی این را هم گفته که برای این مدل خبری از سامانه فرمان‌پذیری چرخ‌های عقب نخواهد بود و فعلاً از آن برای دیگر اعضای صف آاِم‌گ استفاده خواهد شد.

خداحافظی با مرسدس E63 تک‌دیفرانسیل

مورد دیگری که موئِرز در مصاحبه‌اش تأیید کرده استفاده از پیشرانه ۴ لیتری V۸ مدل‌های C۶۳ و GT با کمی تغییرات برای E۶۳ جدید است. اجزایی همچون بلوک و میل‌لنگ بدون تغییر می‌مانند، اما سرسیلندر و توربوشارژرها، البته با حفظ چینش اصلی، از نو سرهم خواهند شد تا توربوها بین دو سرسیلندر قرار گیرند. وی همچنین اشاراتی کرده که برای E۶۳ به قدرتی درحدود ۶۰۰ اسب بخار فکر می‌کنیم و همه‌چیز را حول همین محور هماهنگ کرده‌ایم.

خداحافظی با مرسدس E63 تک‌دیفرانسیل

خداحافظی با مرسدس E63 تک‌دیفرانسیل
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج