۳۴۸۴۲۷
۵۰۰۳
۵۰۰۳
پ

اولین اطلاعات از گوشی V۸ Max هواوی

با توجه به اطلاعات لو رفته، این تلفن همراه هوشمند از یک صفحه نمایش ۶٫۶ اینچی بهره می‌برد تا بتواند با گوشی‌های Mi Max شرکت شیائومی، Phab۲ Pro شرکت لنوو و Zenfone Ultra شرکت ایسوس رقابت کند.

مجله دیجی کالا - مجید نوردوست: به‌تازگی اولین اطلاعات از گوشی V۸ Max شرکت هواوی از طریق سازمان TENNA کشور چین لو رفته است. با توجه به اطلاعات لو رفته، این تلفن همراه هوشمند از یک صفحه نمایش ۶٫۶ اینچی بهره می‌برد تا بتواند با گوشی‌های Mi Max شرکت شیائومی، Phab۲ Pro شرکت لنوو و Zenfone Ultra شرکت ایسوس رقابت کند.

اولین اطلاعات از گوشی V8 Max هواوی

گوشی V8 Max یک صفحه نمایش AMOLED با کیفیت QHD دارد. به نظر می‌رسد که شرکت هواوی دیگر قصد ندارد از نمایشگرهای Full HD روی گوشی‌های خودش استفاده کند. این شرکت قبلا مدل معمولی گوشی V8 را هم با صفحه نمایش ۵٫۷ اینچی QHD راهی بازار کرده بود.

از دیگر مشخصات سخت افزاری این تلفن همراه هوشمند می‌توان به تراشه‌‌‌ی Kirin ۹۵۰ که هشت هسته با فرکانس ۲٫۳ گیگاهرتز را در خودش قرار داده، اشاره کرد. سه گیگابایت رم به همراه ۳۲ گیگابایت حافظه‌ی داخلی هم برای این گوشی در نظر گرفته شده است. البته میزان حافظه‌ی داخلی را می‌توان با کارت حافظه ارتقا داد. باتری این تلفن همراه هم ۴۴۰۰ میلی‌آمپر ساعت است.

اولین اطلاعات از گوشی V8 Max هواوی

یک دوربین ۱۳ مگاپیکسلی در پشت و یک دوربین جلوی ۸ مگاپیکسلی برای این گوشی در نظر گرفته شده. سنسور تشخیص اثر انگشت آن هم در پشت گوشی دیده می‌شود. به نظر می‌رسد که تا مدتی دیگر تلفن‌های همراه هوشمند با اندازه‌ی بالاتر از ۶ اینچ، راهی بازار می‌شوند و این اندازه نظر افراد بیشتری را به سمت خودش جلب می‌کند.

اولین اطلاعات از گوشی V8 Max هواوی
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج