۳۴۸۴۸۶
۱ نظر
۵۰۱۰
۱ نظر
۵۰۱۰
پ

نرم‌افزار IMO برای ویندوز ۱۰ منتشر شد

موج انتشار نرم‌افزارها برای ویندوز ۱۰ با قدرت ادامه دارد و هر روز شاهد اضافه شدن نرم‌افزار جدیدی به فروشگاه نرم‌افزاری مایکروسافت هستیم. امروز خبری مبنی بر انتشار نرم‌افزار IMO برای ویندوز ۱۰ منتشر شده است.

وب سایت ترنجی - عارف کمانی: موج انتشار نرم‌افزارها برای ویندوز ۱۰ با قدرت ادامه دارد و هر روز شاهد اضافه شدن نرم‌افزار جدیدی به فروشگاه نرم‌افزاری مایکروسافت هستیم. امروز خبری مبنی بر انتشار نرم‌افزار IMO برای ویندوز ۱۰ منتشر شده است.

نرم‌افزار IMO برای ویندوز 10 منتشر شد

IMO یک نرم‌افزار پیام رسان محبوب در جهان است که به دلایلی در ایران کاربران کمی دارد. نرم‌افزار IMO در کشور‌های اروپایی و کشور آمریکا طرفداران خود را دارد و احتمالا آن‌ها با شنیدن خبر این نرم‌افزار برای ویندوز 10 بسیار خوشحال خواهند شد.

متاسفانه هنوز نسخه‌ی موبایل این اپلیکیشن در دسترس نیست اما گفته می‌شود که پس از انجام آزمایشات مختلف توسط IMO و تایید مایکروسافت٬ نسخه‌ی ویندوز ۱۰ موبایل این نرم‌افزار نیز بر روی استور قابل دسترس می‌شود. طبق شواهد موجود این نرم‌افزار به صورت یونیورسال ساخته شده است و این موضوع به این معناست که شما می‌توانید آن را بر روی کلیه‌ی دستگاه‌های مبتنی بر ویندوز ۱۰ نصب کنید.

نرم افزار IMO از رقبای جدی واتس‌آپ٬ فیسبوک مسنجر ٬ اسکایپ و تلگرام به شمار می‌رود و می‌تواند بعد از تلگرام٬ گزینه‌ی خوبی برای نقل مکان باشد. در ادامه با هم تصویری مربوط به این نرم افزار را می‌بینیم:

نرم‌افزار IMO برای ویندوز 10 منتشر شد

همانطور که مشاهده کردید٬ محیط رابط کاربری این نرم‌افزار بسیار شبیه به دیگر نرم‌افزارهای یونیورسال است و از این جهت با ویندوز ۱۰ به خوبی هماهنگ شده است. امیدواریم که نرم‌افزارهای بیشتری به فروشگاه نرم‌افزاری ویندوز ۱۰ افزوده شود و شاهد رشد بیشتر استور این سیستم عامل باشیم.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • حسین

      سلام
      من که لینک دانلودی نمیبینم
      کو لینکش

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج