۳۴۸۵۰۰
۵۰۰۲
۵۰۰۲
پ

افشین هاشمی خبر داد؛

«گذر موقت» شهریورماه اکران می شود

افشین هاشمی که با چند مورد اصلاحیه برای اکران عمومی فیلم «گذر موقت» روبرو شده است، گفت: گرچه این اصلاحیه‌ها اساسی نبود و به شالوده کار لطمه‌ای نزد اما به هر حال اصلاحیه هیچگاه خوشایند نیست.

خبرگزاری ایسنا: افشین هاشمی که با چند مورد اصلاحیه برای اکران عمومی فیلم «گذر موقت» روبرو شده است، گفت: گرچه این اصلاحیه‌ها اساسی نبود و به شالوده کار لطمه‌ای نزد اما به هر حال اصلاحیه هیچگاه خوشایند نیست.

«گذر موقت» شهریورماه اکران می شود

این کارگردان و بازیگر درباره اکران فیلم تازه‌اش «گذر موقت» گفت: به تازگی صداگذاریِ دوباره فیلم توسط حسین قورچیان به پایان رسیده است، زیرا بعد از اصلاحیه‌هایی که به فیلم وارد شد، ناچار به دوبله بعضی از بخش‌ها شدیم. اما همزمان بعضی قسمت‌ها را هم اصلاح کردیم چون سال گذشته به دلیلِ آماده کردنِ فیلم برای جشنواره فجر، بعضی کارها شتابزده انجام شد اما حالا که فرصت کافی داشتیم، حسین قورچیان ایده‌های تازه‌ای را در فیلم اعمال کرد.

هاشمی درباره اصلاحیه‌های فیلم نیز توضیح داد: هفت مورد اصلاحیه داشتیم که سه مورد آن را با گفت‌وگو حل کردیم اما چهار مورد دیگر انجام شد. دو دیالوگ باید به طور کامل حذف می‌شد که این کار را با تدوین انجام دادیم و دو بخش دیگر را هم دوباره دوبله کردیم.

به گفته او، فیلم «گذر موقت» اواخر شهریورماه اکران خواهد شد.

این فیلم داستان دوپیرمرد است که در شبی تاریک، تصمیمی مفرح می‌گیرند و سفری شبانه را در دل شهر آغاز می‌کنند.

«گذر موقت» به نویسندگی،کارگردانی و آهنگسازی افشین هاشمی و بازی اسماعیل محرابی، مسعودکرامتی، پانته‌آبهرام، شقایق فراهانی، شبنم فرشادجو، پیام امیرعبداللهیان، آوا درویشی، مرتضی ضرابی و شقایق دهقان و با حضور هومن برق‌نورد و هنرمندی لادن مستوفی اکران عمومی خواهد شد.

هاشمی که این روزها مشغول تمرین در نمایش تازه حمید امجد با نام «سه خواهر و دیگران» است، درباره دیگر فعالیت‌های خود گفت: ترجیح می‌دهم همزمان با این کار، کار دیگری انجام ندهم. این نمایش بسیار سنگین است و تقریبا تمام طول اجرا روی صحنه هستم و مونولوگ‌های بلند دارم به همین دلیل ترجیح دادم به جای اینکه انرژی‌ام را صرف چند کار کنم، بر همین کار متمرکز شوم.

نمایش «سه خواهر و دیگران» از اواخر تیرماه در تالار اصلی مجموعه تئاترشهر به صحنه می‌رود.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج