۳۴۸۵۳۶
۵۰۱۰
۵۰۱۰
پ

کایاکی که صندوق چرخدار میشود

کمپانی Oru به دلیل خط تولید کایاک های تاشونده ی خود مشهور است، قایق هایی که قابلیت تا شدن داشته و به این ترتیب حمل ونقل و نگهداری را بسیار ساده تر می نماید.

وبسایت topinearth - جمیله محمدی چراتی: کمپانی Oru به دلیل خط تولید کایاک های تاشونده ی خود مشهور است، قایق هایی که قابلیت تا شدن داشته و به این ترتیب حمل ونقل و نگهداری را بسیار ساده تر می نماید. اما شاید همیشه نخواهید تنهایی قایق رانی کنید. قایق Onak طراحی بلژیکی از همان فرمول مشابه Oru پیروی کرده اما دارای فضایی برای سه نفر است.

کایاکی که صندوق چرخدار میشود

کایاک ها و قایق های سبک زیادی وجود دارند که چندان شبیه به Oru نیستند. اما Onak دارای ظاهر مشابه و عملکرد یکسان با طراحی تاشونده ی خود است.

کایاکی که صندوق چرخدار میشود

طراحی Onak در حالت پیش از باز شدن به صورت یک صندوق غلتان ۱۲۰x۴۰x۲۵ سانتی متری است که به کاربر امکان کشیدن آن به سمت آب را بر روی چرخ می دهد. این قایق با وزن ۱۷ کیلوگرم، به اندازه ی کافی سبک است تا کشیده و حمل شود.

کایاکی که صندوق چرخدار میشود

کایاکی که صندوق چرخدار میشود

با فرض وجود سطح مسطح و صاف بین مکانی که ایستاده اید و ساحل، چنین طراحی ساده تر از طراحی کوله پشتی یا کیف دوشی می باشد. همچنین کشیدن یک صندوق در میان جاده ها راحت تر است. در کنار این ویژگی ها، اندازه ی مناسب این طراحی را نیز در نظر بگیرید و به این ترتیب Onak یک آپشن فوق العاده به شمار می رود.

کایاکی که صندوق چرخدار میشود

بدنه ی Onak از کامپوزیت سفارشی پلی پروپیلین ساخته شده است. طبق ادعای کمپانی سازنده، این ساختار کامپوزیتی ده برابر مستحکم تر از پلی پروپیلین استاندارد است. طراحی بدنه با پوشش PET که موجب ارتقای استحکام در عین کاهش کشش روی آب می شود، تکمیل شده است. بر روی آب، Onak دارای ابعاد ۴۶۵ سانتیمتر طول و ۸۵ سانتیمتر عرض بوده و می تواند ۲۰۰ کیلوگرم را حمل کند که باید برای دو فرد بالغ و یک کودک و مقدار محموله کافی باشد.

کایاکی که صندوق چرخدار میشود

در حین بسته شدن، بدنه به صورت مسطح شده و سپس هر دو انتها به سمت مرکز تا می شوند که دو محفظه ی باریک را ایجاد می نمایند که این محفظه ها سایر اجزا را حفظ می کنند. چرخ ها در پایین، یک درب در بالا و تمامی اجزا در یک بسته ی چرخ دار بی نقص قرار می گیرند.

Onak در نمایشگاه OutDoor Friedrichshafen که از سیزدهم جولای آغاز به کار خواهد کرد، به نمایش گذاشته می شود.

کایاکی که صندوق چرخدار میشود
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج