۳۴۸۵۴۵
۱ نظر
۵۰۰۴
۱ نظر
۵۰۰۴
پ

نیک نژاد: راجع به «پادری» نظری ندارم

برزو نیک‌نژاد از آماده بودن فیلمنامه دو سریال به تهیه‌کنندگی مهران مهام در گفت‌وگو با ما خبر داد.

خبرگزاری صبا: برزو نیک‌نژاد از آماده بودن فیلمنامه دو سریال به تهیه‌کنندگی مهران مهام در گفت‌وگو با ما خبر داد.

نیک نژاد: راجع به «پادری» نظری ندارم

برزو نیک‌نژاد؛کارگردان و نویسنده‌ای که در حوزه سینما و تلویزیون فعالیت دارد این روزها به همراه مهران مهام دو مجموعه تلویزیونی را آماده می‌کند. نیک‌نژاد با اشاره به این همکاری گفت: من و مهران مهام یک همکاری با هم خواهیم داشت که سریالی به نام «پنچری» است اما در حال حاضر فعالیت کنونی من با مهران مهام مربوط به این سریال نیست زیرا این پروژه هنوز تصویب نشده و به تلویزیون ارائه نشده است اما هم‌اکنون در حال نگارش یک سریال دیگر هستم که امیدوارم هرچه زودتر تمام شود و آن را به تلویزیون ارائه بدهم. علاوه‌براین با مهران مهام در حال تدارک سریال دیگری هستیم که به دلیل تغییر و تحولاتی که صورت گرفته تا بیستم تیرماه به تعویق افتاده است.

البته سریال «ویلا» را هم خواهیم داشت و با این اوصاف در واقع دو سریال به‌طور موازی باهم پیش می‌رود و این‌که کدام سریال تصویب می‌شود به تصمیم مدیران بستگی دارد. این دو سریال که یکی به نام «ویلا» است و دیگری هنوز نام مشخصی ندارد هم‌زمان نوشته می‌شوند و قرار است که هر دو با هم به تلویزیون ارائه شود و تلویزیون تصمیم بگیرد که کدامشان اولویت دارد.

نیک‌نژاد با بیان ژانر قصه‌هایی که در دست دارد عنوان کرد: مثل فرم‌هایی که قبلا کار کرده‌ام همه داستان‌ها جدی هستند اما رویکرد شیرینی دارند، این سریال‌ها در واقع نه کمدی کامل و نه جدی هستند. داستانی جدی با رویکردی شیرین است که پیش برنده قصه ماست.

نویسنده سریال «دودکش» درباره سریال‌های ماه مبارک رمضان گفت: من هر دو سریال ماه رمضان را می‌بینم اما راجع به «پادری» نظری ندارم و ترجیح می‌دهم وارد این مساله نشوم. در هر صورت من به واسطه نگارش سریال «دودکش» کاراکترهای این مجموعه را دوست دارم و همیشه به محمد حسین لطیفی و کارهایش احترام گذاشته‌ام اما این‌که چه اتفاقی افتاده به نظرم بهتر است مردم این را بگویند ولی من هر شب سریال‌ها می‌بینم و اگر در ساعت پخش آن را نبینم حتما تکرارش را دنبال خواهم کرد. تاکنون هیچ قسمت از آن را از دست نداده‌ام.

این کارگردان در ادامه درباره فعالیتش در سینما توضیح داد: طی پنج ماه، چهار فیلمنامه سینمایی خوانده‌ام اما هیچ‌کدام مرا قلقلک نداد تا بیشتر به آنها فکر کنم و آن را بسازم. درحال حاضر برای فیلمنامه‌هایی که خودم نوشته‌ام هم نتوانسته‌ام شرایط ساخت را فراهم کنم. فعلا منتظر اکران «زاپاس» و همچنین در اول مردادماه هم منتظر اکران «ناخواسته» هستم. تصمیم دارم که یک مدتی هم از اکران آنها بگذرد تا برای سینما تصمیم درست‌تری بگیرم.

بروز نیک‌نژاد در پایان گفت: موقع نگارش بیشتر به این‌که مردم چه می‌خواهند فکر می‌کنم. برای تجربه کردن سینما را انتخاب می‌کنم چون به نظرم تلویزیون دیگر جای تجربه نیست، این‌که هر کاری تجربه است درست اما واقعا تلویزیون برای مردم است و وقتی وارد آن می‌شویم دیگر نمی‌توانیم چیزی را تجربه کنیم و هرچه می‌دانیم را رو می‌کنیم تا مخاطب را نگه داریم. من در سریال «قرعه» همه تلاشم را کردم اما این سریال خیلی موفق نبود و معذرت خواهی هم کردم زیرا همه شرایط از جمله گروه تولید مهیا بود اما نتوانستیم آن‌طور که شایسته ‌است مورد اقبال مردم قرار بگیریم و امیدوارم در سریال بعدی موفق باشیم.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • ح ح

      تو این قحطی سر یال طنز غنیمته.

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج