۳۴۸۶۳۲
۵۰۰۵
۵۰۰۵
پ

سرویس Paper فیسبوک به پایان راه رسید

اپلیکیشن Paper فیسبوک مخصوص دستگاه‌های موبایلی مبتنی بر سیستم عامل iOS اپل برای همیشه بازنشسته می‌شود و شرکت توسعه‌دهنده بزرگترین شبکه اجتماعی جهان به این نتیجه رسیده است که این اپلیکیشن محبوبیت چندانی ندارد.

موبنا: اپلیکیشن Paper فیسبوک مخصوص دستگاه‌های موبایلی مبتنی بر سیستم عامل iOS اپل برای همیشه بازنشسته می‌شود و شرکت توسعه‌دهنده بزرگترین شبکه اجتماعی جهان به این نتیجه رسیده است که این اپلیکیشن محبوبیت چندانی ندارد.

سرویس Paper فیسبوک به پایان راه رسید

سرویس Paper قابلیت‌های فراوانی را شامل می‌شود که یک رابط کاربری ویژه و کارآمد برای آن در نظر گرفته شده است. اگرچه این سرویس هرگز به عنوان جایگزینی برای اپلیکیشن اصلی فیسبوک مورد استفاده قرار نگیرد، ولی توانست به عنوان مکمل در کنار آن به کار رود.

اپلیکیشن Paper در قالب یک روزنامه دیجیتالی مورد استفاده قرار می‌گیرد و قادر است تمام اخبار و اطلاعات مورد نظر شما را به صورت یکجا منتشر کند. این اپلیکیشن مجموعه‌ای از قابلیت‌های توئیتر و Flipboard را به صورت یکجا در خود جا داده است.

سرویس Paper فیسبوک طی ماه‌های گذشته تلاش فراوان کرد تا بتواند در بازار جهانی محبوبیت کسب کند و به عنوان یک سرویس ویژه خبررسان شناخته شود. با این وجود شرکت فیسبوک اعلام کرد این آخرین ماهی است که Paper به صورت رسمی فعالیت می‌کند.

شرکت فیسبوک در بیانیه خود توضیح داد کلیه کاربرانی که از اپلیکیشن Paper استفاده می‌کنند طی روزهای آتی یک اطلاعیه ویژه دریافت خواهند کرد که در آن نوشته شده است این ابزار کاربردی بعد از تاریخ ۲۹ ژوئیه ۲۰۱۶ کار نخواهد کرد.

اپلیکیشن Paper در کنار اخباری که هر روز منتشر می‌کند، انیمیشن‌های مرتبط با هر خبر را هم به انتشار می‌رساند و رابط کاربری آن بسیار منحصر به‌فرد و کاربردی است. به هر حال گفته شده است که در تاریخ ۲۹ ژوئیه نسخه اندرویدی این اپلیکیشن هم به کار خود پایان می‌دهد.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج