۳۴۸۷۵۲
۵۴ نظر
۵۰۰۲
۵۴ نظر
۵۰۰۲
پ

احمدی‌نژاد می‌تواند روحانی را شکست دهد

عبدالرضا داوری از چهره‌های نزدیک به محمود احمدی‌نژاد است. کسی که این روزها نقش سخنگوی رئیس‌جمهور سابق ایران را بازی می‌کند و سعی دارد در هر گفت‌وگویی یا نوشتاری از احمدی‌نژاد دفاع کند.

عصر ایران: عبدالرضا داوری از چهره‌های نزدیک به محمود احمدی‌نژاد است. کسی که این روزها نقش سخنگوی رئیس‌جمهور سابق ایران را بازی می‌کند و سعی دارد در هر گفت‌وگویی یا نوشتاری از احمدی‌نژاد دفاع کند.

مشاور وزیر کشور، رئیس مرکز مطالعات راهبردی و آموزش وزارت کشور، رئیس صندوق بازنشستگی مس و مدیرمسئول روزنامه شهروند مسئولیت‌های او در دولت احمدی‌نژاد بود. عبدالرضا داوری در گفت‌وگوی تلفنی به ماجرای فیش‌های حقوقی در دولت روحانی و حواشی دولت احمدی‌نژاد به ویژه ماجرای برکناری مصلحی وزیر اطلاعات دولت دهم اشاره کرد.

متن کامل این گفت‌وگو را بخوانید:

این روزها سوالات متعددی در مورد فیش‌های حقوقی مطرح است. ارزیابی شما به عنوان یکی از نیروهای نزدیک به رئیس‌جمهور سابق چیست؟

از همان روز اولی که دولت روحانی سر کار آمد، بسیاری از مدیران ایشان بعد از سال ۸۴ افق روشنی را برای خود نمی‌دیدند و تصور نمی‌کردند، بتوانند به دولت برگردند. به خاطر همین این مدیران فعالیت‌های خود را در بخش خصوصی و در سطح داخلی و بین‌المللی دنبال کردند و حتی خانواده‌های خود را به خارج فرستادند. بعد از ۹ دی سال ۸۸ کسی فکر نمی‌کرد، جریان آقای هاشمی باز هم بتواند به قدرت برسد و بعد که به قدرت رسید این دغدغه در ذهن مدیران این جریان ایجاد شد که شاید این دولت تداوم نداشته باشد و ۴ سال بیشتر ادامه پیدا نکند، به خاطر همین سعی کردند از این فضا حداکثر استفاده را بکنند.

فیش‌های حقوقی حتما در پشت سرش بخشی از آیین‌نامه و مستندهای قانونی تنظیم شده است. کسانی که با روند کارهای دولتی آشنا هستند، به خوبی می‌دانند که منابع دولتی نه در فیش‌های حقوقی و در قراردادها، پیمانکاری‌ها و پروژه‌هاست. اگر وضع حقوق‌ها این چنین است واقعا باید وضعیت پیمانکاری در این دولت به صورت جدی مورد بررسی قرار بگیرد. اصل منابع به مسیر خاص هدایت می‌شود تا مدیرانی که تلقی آنها این است که ۴ سال بیشتر نیستند، بهترین استفاده را داشته باشند.

برخی درباره حسین فریدون صحبت می‌کنند.

ایشان یک نقش حقوقی در دولت دارند و یک نقش حقیقی. حسین فریدون طبعا به عنوان دستیار رئیس‌جمهور حداکثر می‌توانسته است، نظارت رئیس‌جمهور را ابلاغ کند ولی نقش حقیقی ایشان به دلیل قرابت و نزدیکی به روحانی طبیعی است که مدیران کشور نظر او را به عنوان نظر رئیس‌جمهور تلقی کنند. به نظرم جوابیه ایشان در مورد نقش نداشتن در ماجرای بانک رفاه قابل پذیرش نیست. ایشان بر اساس ساختاری نقشی در بانک رفاه ندارد و اعضای هیات مدیره رئیس بانک را انتخاب می‌کنند اما اعضای هیات مدیره نمی‌توانستند بر خلاف نظر حسین فریدون عمل کنند.

یعنی شما بر این باور هستید که ایشان از جایگاه خود سوءاستفاده می‌کنند؟

بحث سوءاستفاده نیست. وقتی آقای روحانی به فریدون جایگاهی می‌دهد که در همه جلسات حضور داشته باشد و در کنار دست رئیس‌جمهور بنشیند، ایشان به دلیل این همجواری قدرتی پیدا می‌کند کسی توان مقابله با آن را ندارد. تمام مدیران کشور، وزرا، هیات مدیره بانک‌ها و... همیشه ایشان را کنار روحانی دیدند و این باعث می‌شود جایگاه خاصی برای او تعریف کنند. او امر و نهی خود را به واسطه این جایگاه پیش می‌برد.

برخی به بهانه این ماجرا روی نام برادر رییس‌جمهور تاکید می‌کنند که این تلقی را ایجاد می‌کند که نوعی شبیه‌سازی با آقای مشایی ایجاد شود.

نه، اصلا این قیاس درست نیست. در مورد نقش مشایی در دولت گذشته اغراق شده است. در بسیاری از موارد خود من شاهد بودم که در انتصاب‌ها و بسیاری از تصمیمات، نظر مشایی در دولت تامین نمی‌شد. این یک فضاسازی بزرگ است. مشایی اصلا چنین نفوذی را در دولت سابق نداشت.

ولی آقای مشایی تاثیر زیادی روی احمدی‌نژاد داشت. رئیس‌جمهور سابق در روز ثبت‌نام مشایی گفت: «مشایی یعنی احمدی‌نژاد و احمدی‌نژاد یعنی مشایی.»

نه، این یک حرف مقطعی بود. این تعبیر نگاه به آینده داشت نه نگاه به حال و گذشته. به طور مثال به شما عرض کنم در ماجرای خانه سینما آقای مشایی دو سال با وزیر ارشاد مذاکره کرد تا مشکل حل شود ولی آقای شمقدری به عنوان معاونت سینمایی با این مسئله موافقت نکرد. تصویری که از مشایی در جامعه شکل گرفته بود، مبتنی بر واقعیت نبود. ایشان به عنوان رئیس دفتر اختیاراتی داشت که در حوزه این اختیارات هم بسیار قوی عمل می‌کرد اما خارج از این حوزه عمل نمی‌کرد و اختیاری نداشت.

در ماجرای برکناری آقای مصلحی اما گویا آقای مشایی نقش مهمی داشت؟ گویا وزیر اطلاعات وقت به دلیل برکناری معاون خود که نزدیک به مشایی بود، مورد قهر احمدی‌نژاد قرار گرفت.

بحث برکناری آن فرد در درجه دوم قرار دارد. در اصل بحث تمرد وزیر اطلاعات از دستور رئیس‌جمهور بود. آقای مصلحی یکی از معاونان خود را برکنار و احمدی‌نژاد اعلام کرد با این تغییر مخالف است اما مصلحی تمرد کرد و دستور رئیس‌جمهور را قبول نکرد. آقای احمدی‌نژاد به ایشان گفت شما اهل تمرد هستید و چون من باید در پیشگاه مردم پاسخگو باشم، نمی‌توانم با شما کار کنم. وزارت اطلاعات با وزارت تعاون یا ورزش فرق می‌کند و بر همه شئونات جامعه تسلط دارد و در تصمیم‌‎‌سازی‌ها و تصمیم‌گیری‌ها ذی‌نفوذ است به خاطر همین احمدی‌نژاد روی این وزارت حساس بود.

در آن زمان بحث خروج پرونده‌ها از وزارت اطلاعات توسط آقای احمدی‌نژاد مطرح شد.

من از شما سوالی دارم. مگر خروج پرونده‌های سری از وزارت اطلاعات جرم نیست؟ الان که دولت دست آقای روحانی است، چرا وزیر اطلاعات علیه آقای احمدی‌نژاد به دلیل خروج پرونده‌ها اعلام جرم نمی‌کند؟ نمی‌کنند چون اتفاقی نیفتاده است. اگر یک برگ از اسناد وزارت اطلاعات از این وزارتخانه خارج شده باشد، آقای علوی مکلف است اقدام و شکایت کند و در غیر این صورت باید در مورد عملکردش پاسخگو باشد.

به سفرهای استانی فعلی احمدی‌نژاد برسیم. این سفرها مقدمه حضور ایشان در انتخابات سال آینده است؟

بینید آقای احمدی‌نژاد سفر استانی نمی‌روند. سفر استانی تعریف خود را دارد. اتفاقی که الان در حال اتفاق است، دیدارهای مردمی است که از جنس سفرهای استانی نیست. در شهرهای مختلف حجم زیادی دعوت از احمدی‌نژاد صورت گرفته است. ایشان حدود ۵۰۰ دعوت رسمی از شهرهای مختلف دارند. او شخصیت محبوبی است و مردم و هیات‌های مختلف برای مراسم خود از احمدی‌نژاد دعوت می‌کنند. احمدی‌نژاد اگر بنای حضور در انتخابات را داشته باشد، این قدر شجاعت، صداقت و جسارت دارد که صریح به مردم بگوید که برای تغییر در کشور در انتخابات ریاست‌جمهوری حضور پیدا خواهد کرد. او اهل این نیست که خود را پشت سر برنامه‌ها یا سخنرانی‌ها پنهان کند.

این مسئله به خاطر این مطرح می‌شود که آقای احمدی‌نژاد سه سال تقریبا سکوت کردند اما در سال آخر دولت شروع به سخنرانی کردند.

احمدی‌نژاد هنوز از فضای سکوت مد نظر شما خارج نشده است. درست است که حجم برنامه‌ها در سال‌های گذشته به این اندازه نبود اما ایشان در سال ۹۲ هم برنامه داشت. نوع صحبت‌های او سیاسی نیست و تمام مباحث او پیرامون انقلاب اسلامی و مبانی نظری آن است. او هیچ پاسخی به تهمت‌هایی که در این سال‌ها به او زده شده، نداده است. روند سکوت او ادامه دارد.

البته یک بار آقای روحانی را به مناظره دعوت کردند.

بله، این کار طبیعی بود. آقای روحانی در ماجرای گزارش ۱۰۰ روزه خود مباحثی را مطرح کردند که احمدی‌نژاد مجبور شد برای دفاع از دولت و همکارانش در دولت دهم و نهم آقای روحانی را به مناظره دعوت کند و بگوید آمارهای ارائه شده مبتنی بر واقعیت نبود. احمدی‌نژاد تنها رئیس‌جمهوری بود که بعد از پیروزی روحانی به مجمع تشخیص رفت و به روحانی تبریک گفت.

بحث رد صلاحیت احمدی‌نژاد این روزها مطرح است. آیا او پالسی یا نشانه‌ای در این مورد دریافت کرده است؟

اصلا. موضوع رد صلاحیت احمدی‌نژاد تنها یک شایعه‌سازی سیاسی است. اگر حسن روحانی تایید صلاحیت می‌شود، یقینا بدانید احمدی‌نژاد به طریق اولی صلاحیتش تایید می‌شود. این بحث برای بر هم زدن فضای سیاسی کشور است و می‌خواهند با این مسیر جلوی احمدی‌نژاد را بگیرند. باید بگویم تنها کسی که می‌تواند روحانی را شکست دهد، احمدی‌نژاد است. او اگر نیاید روحانی قطعا رییس‌جمهور ۸ ساله خواهد بود.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      دو ساعت داشتم میخندیدم به این گفتگو

    • بدون نام

      ازدیک این دوتا ابی برای مردم گرم نشد،جفت شان باتوجه به وعده های که به مردم داده بودند، باختند،خواهشا مردم برای انتخابات تحریک نکنید.

    • بدون نام

      آقای احمدی نژاد صددرصد رای مردم را جمع میکند

    • اسمان

      اقای سخنگو هشت سال این ملت رو به انداره هشتاد سال عقب بردید امثال شما و احمدی نژاد. چرا دست از سر این مردم و مملکت برنمیدارید؟ کی اصلا به شما اجازه داده که راجع به هر کسی و هر چیزی نظر بدید؟؟

    • کارگر اخراجی جویای کار

      اصلا مغلته کاری توخون دارودسته ی احمدی نژادی ها هست برو آقا 500شهر ازاحمدی نژاد دعوت کردن، اصلا ایران 500شهر داره شایدم منظورتون روستا بوده، احمدی نژاد در روزقیامت درپیشگاه خدواند باید به خاطر تموم کارهای که باعث بیچاره کردن مردم شده جواب پس بده، احمدی نژاد باقانون یارانه اقتصادروفلج کرد،بایه سری کاراش تورم 40درصدی ایجادکرد، دزدی واختلاس هم که هیچ معاون اولش وآقای ... ثمرش هستن،ازهمه بدتر انزوای جهانی ایران دردوران احمدی نژاد ایرانی رو نابودکرد،اجمدی نژاد نه طرف دار داره نه حتی خودشم به ریاست‌جمهوری فکرنمیکنه، خبری کامل چاپش کن که همه پی به ماهیت احمدی نژادی ها بردن ودیگه مملکت رو دست افراطی ها، ما مردم نمیسپریم

    • بینام

      جناب اقای ایکس،احمدی نژاد شکست خورده است،چطوری میخواد روحانی راشکست بده،
      تا الان که شکست خورده است خودشه

    • لاله

      شک نکنید احمدی نژاد پیروز انتخابات ۱۳۹۶ خواهد بود، هرکس باور ندارد کمتر از یک سال صبر کند تا به این باور برسد.

    • بدون نام

      از بس نمک نشناسیم این روزا هم برامون خیلیه ... اون عزیزان هر چی باشن وکیل ماردر کشور و کل دنیا بودند .. شما رو به خدا اینقدراقایان رییس جمهورا رو تخریب نکنید .. که صد بار بیشتر از اونا به شعور وانتخاب خودتون دارید حمله میکنید ..... اقای احمدی نژاد هم سعی کردن و کوشا بودن و خوب رییس جمهوری بودن ..... چه کند که خاین بودن به ملت و دولت اونایی که سر کار بودن و سوگند به دروغ وفاداری خوردند .. اینقد به خودمون توهین نکنیم ...

    • بینام

      هشت سال باند احمدی ........ اول 700میلیادر بیاره بعد حرف بزنه

    • بدون نام

      احمدی نژاد خیلی خوبه خیلی

    • بدون نام

      زمان احمدی نژاد بازار اینجوری نبود بخدا خیلی بهتر بود الان ببین واقعا مردم گرفتار شدن

      پاسخ ها

      • بدون نام

        آره راست میگی اینجوری نبود
        شیر تو شیر بود
        امروز میرفتی جنس میخریدی
        تا زمان فروش کامل جنست به مغازه رو 3 الی 4 بار قیمت جنست عوض میشد
        حالا اغراق نشه حداقل روزی یک بار قیمت جدید میگرفتی
        آخرای جنست که میرسید گاهی اوقات میشد که روی قیمت خرید جنس گاها 3 تا 4 برابر سود میکردی
        بدبخت مصرف کننده که باید جور این گرونیا رو میکشید.
        من و شمای بازاری که جنسمون رو گرون میکردیم.
        بعدم میگیم بازار اون موقع خوب بود
        کجا خوب بود
        افتضاح بود
        همش رانت و رانت خواری بود
        کلاه و کلاه گذاری
        حالا که نمیشه این کارا رو کرد یعنی بازار خرابه ؟
        اگه اینجوره که پس هنوز بعد از بیست و چند سال هنوز کاسب و بازاری نشدیم و ادعامون میشه
        :(((

    • بی نام

      احمدی نژاد با چه رویی میخواد برگرده واقعا

    • علیرضا

      روح منی احمدی بُت شکنی احمدی

    • بدون نام

      خدا احمدي نژاد رو شفا دهد!!!

    • فوق لیسانس بیکار

      جناب آقای مشاور به والله قسم گاهی اوقات که به این فکر میکنم که در سال 89_90 در استان مون برا گرفتن برنج تراریخته سرشار از آرسنیک باید تو صف 100 نفره میرفتی تا ببینی 10 کیلو گیرت میومد یانه ،بد جور اعصابم خورد میشه...مگه حافظه مردم الزایمر گرفته باشه که دوباره بخواهن به احمدی نژاد رای بدهند...حال بگذریم از فسادهای هزار میلیاردی آن دولت.....

    • بدون نام

      اين سياه بازي ها ديگه جواب نميده!!!؟

    • anti mahmoud

      احمدی نژاد صددرصد میتونه روحانی رو شکست بده البته توی خواب

    • بدون نام

      سلام.حوصله نداشتم خبری که در مورد رئیس جمهور اسبق کشور بود رو بخونم..
      فقط تیترشو خوندم و نظرمو می دم!آقای دکتر احمدی نژاد شوخی نکن... فعلا تابستان است و هوا بس ناجوانمردانه سوزان...
      با بهار بیا!!!!!!!!همون بهاری که قولشو تو نطقات می دادی...

    • بدون نام

      دار و دسته احمدی نژاد..احمدی میبایست فیلم ساز شه..دارامد خوبی داشت

    • سیامک

      به نظر من تنها ایراد رییس جمهور محبوب دلها اقای دکتر احمدی نژاد ...توجه بیش از اندازه به مستضعفان بود و این حرفای بیربط هم از صدای طبل اونایی هست که نتونستن حقوق مستضعفان رو هاپولی کنن .. اونا خودشون پشت پرده ایستادن ما فقرا رو انداختن جلو .... از کار افتاده ام و ماهیانه 900000 تومانوحقوق میگیرم که اونم ده روز ماهو کفایت نمیکنه ... متوجه هستین که از کار افتاده معلول هستم ... یعنی من بایستی میمردم نه اینکه معلول میشدم تا این حقوق من هم رو حقوق یه مدیر دیگه ای اضافه میشد ... بخدا انسان بعضی وقتا میمونه کجای این دنیاست شما رو بقران ما هم خانواده داریم ارزو داریم بخدا اکثرا خجالت میکشیم جلو خانواده هامون .. کم میاریم

    • سیامک

      دکتر احمدی تژاد حامی مستضعفان و خدای مستضعفان هم حامی اوست ... پس شلو غ نکنید بی جهت دکتر از سال نود و شش دوباره با ماست .. از ته دل براش ارزوی موفقیت میکنم بگذارید این حبابی که به دروغ تورم توش گیر کرده بترکه اوتوقت میفهمین .... وکجای کار اشتباهه ... این خط اینم نشون

    • اسکندر

      احمدی نژاد بدون شک شکست میخوره _واقعابرای عده ای متاسفم اینهمه بدبختی کشیدیم زمان احمدی نژاد بازهم ارزو میکنیداین شخص برگرده

    • جاوید زورمند

      از احمد نژاد خواهش میکنیم فکر ریس جمهوری از سر خودش بیرون کنه ...مگه یادش رفته کشور را 30 سال عقب برود با چه روحی ...برو دست خدا

    • بدون نام

      شک نکنید.

    • بینام

      دکتراحمدی نژادمرد عمل بود نه فقط حرف کارهای مهمی انجام داد حامی مستضعفان بودبخواهیم مقایسش کنیم بااقای روحانی دکتراحمدینژادقابل مقایسه نیست خیلی بیسترکارکرده سال96منتظرش هستیم درودبرشرفت احمدی دوست داریم

    • بدون نام

      ابدن

    • بدون نام

      عمرا

    • بدون نام

      کو رقیب رقیب ندارد

    • بدون نام

      هیچ کس به پای روحانی نخواهد رسید خواهی دید

    • بدون نام

      احمدی نژاد باعث بختی مملکت وعقب ماندگی مملکت شد

    • بدون نام

      رای از کجا بیاره خخخخخخخ مردم از خندهههههههه

    • سیامک

      سیامک تو ... هستی یقیناا دولتی که مهاونش خلاف کار در اومد اختلاس کردن خودش دانشگاه ایرانیان تاسیس کرد کجاش به فکر مستضعفین بود بفکر خودشون بود با ۴۵ تومن میشه یاور مستضعفین شد, پس درست فکر کن وسیاست چیزی نمیدونی

    • بدون نام

      از شک شوکه شدم والاه

    • بدون نام

      احمدی‌نژاد و روحانی شاخه های یه درختن چپ و راست دره اس این بازی اصلا تایم نداره داخل یه دایره دست به دست میشه

    • بدون نام

      درود به مرد مبارز عدالت طلب انشاءالله این دفعه دیگه دست سرمایه دارهای ... رو با قاطعیت برای همیشه کوتاه کنه.

    • حامد

      فعلا که احمدی نژاد در گیر دادگاه های خودش و اطرافیانشه .

    • بی طرف

      اگر آفای روحانی همینطور پیش و به وعده خود عمل نکند
      مردم خشمگین برای انتقام ناچارند به احمدی نژاد رای دهند

    • حمید

      والله احمدی نژاد بهتر از روحانی هست

    • بدون نام

      احمدی نژاد هر چی داشت از صدا وسیما داشت ،صدا وسیما اگر یک دهم تبلیغات ک برا احمدی نژاد کرد برای روحانی انجام میداد روحانی محبوبیتش صد برابر میشد

    • بدون نام

      منم به احمدی‌نژاد این مرد مردمی رای میدم
      هرچی باشه خیلی از دولت فعلی که مردم ایران رو به ذلت در برابر آمریکایی ها انداخته بهتره
      انرژی هسته ای رو از سر دولت احمدی نژاد داریم
      دکتر با افتخار وسربلندی برگرد

    • محسن

      فقط دکتر محمود

    • بدون نام

      احمدی نژاد درسته دورورش شلوغ کاری بود ولی از این دولت جدید خیلی بهتره چون اینا اصلا نگاه مردم نمیکنن حتی میخان 45هزارتومن از سر سفره های که نون شبم ندارن وبه این امید بستن بردارن

    • بدون نام

      خدایی روحانی چکار کرد.منتظر احمدی نژاد هستیم

    • ایرانی

      سلام دوست عزیزی بی نامی که فرمایش کردند در مورد این گفتگو دو ساعت خندیدم اولا این گفتگو را خبر داغ محترم ساعت ۱۶.۵۰ دقیقه روی سایت گذاشت و نظر شما را هم بعد از واکاوی ساعت ۱۷.۰۱ دقیقه روی سایت گذاشت اختلاف این دو ساعت کلا ۱۱ دقیقه میشه . حالا شما چطور تو این یازده دقیقه خبر راخواندیید و بعدش هم دو ساعت خندیدید........


      واما دوست دیگری به نام کارگر اخراجی فرمایش کردند که اصلا تو ایران ۵۰۰ شهر وجود دارد؟ اگه به متن گفتگو مراجعه شود میبینید که گفته شده نزدیک به ۵۰۰ دعوت رسمی از شهرهای مختلف داشتیم این بدان معنا نیست که حتما از هر شهر یک دعوت داشتیم .......
      در آخر مطمئن باشید که احمدی نژاد پیروز انتخابات میباشد . انشاءالله

    • بدون نام

      محبوبیتی که روحانی داره هیچ کس نداره

    • بدون نام

      اصلا دکتر روحانی مردم فقط قبول دارن

    • بدون نام

      حقا که هم نشین احمدی نژاد هستی.

    • بدون نام

      کسانی که سنگ دولت فعلی رو به سینه میزنند
      بهتره برین یک کانال سیاسی خبری هست تو تلگرام عضو بشین
      که یکم اطلاعاتتون بالا بره
      ببینین دولت فعلی چه دسته گلهایی به آب داده
      شاید بهتر فکر کنین وانقدر به احمدی‌نژاد این مرد عدالت جو گیر ندین

    • بدون نام

      باسلام ب همه ی دوستان...هر ریاست جمهوری ک میخواد بیاد بالا ب دولت قبلی توهین میکنه ...ک خودش از همه بهتره من خودم ب روحانی رای دادم خداوکیلی غیراز دروغ چیزی ازش ندیدم.همش بلده بگه دولت قبلی فلان کرد...خب خودت همه چیزو درست کن.این دولت فعلی مردم کرده ریاست جمهوری همشم میگه مردم

    • بینام

      من خودم ب روحانی رای دادم خدایش جز وعده ی الکی چیزی عایدم نشد.اون از سوخت اونم از نون اینم از سودبانکی همش بلده دولت قبلی خراب کنه فقط میتونه بگه دولت قبلی فلان کرد بسار کرد..آقای روحانی با این حرفها مردم ب آسایش رفاه نمیرسن مردم اینارو ازتون نمیخوان..مردم از شما صداقت راستگویی میخوان.شماها فقط دنبال قدرتین اصلا ب فکر مردم نیستید.من باخودم مقایسه کردم خداوکیلی دوره احمدی درست فساد بود عوضش درکنارش مردم نسبت ب حالا بهتر بودن...بعض از مدیرای بیت المال خور شما هستن.شمارو ب خداقسم برای قدرت نجنگید..برای ایمان صداقت تلاش کنید...درود بر دولتی ک آرامشش ب مردم میرسه...حالا هر دولتی میخواد باشه

    • بدون نام

      این بازی ها چیه؟ تا حالا یکی را در مقابل یکی دیگه قرار دادند که چی؟ دوم خردادی در مقابل اصولگرا، اصولگرا در مقابل اصلاح طلب، حالا هم که می خواهند احمدی نژاد را در مقابل روحانی قرار بدهند که چی؟ مگر احمدی نزاد به اندازه صد سال مملکت را به عقب نبرد؟ از زمان احمدی نژاد مردم نابود شدند.

    • شهرام

      احمدنژادباتمام نقطه ضعفهای که داشت امادستاورهاى بىشترى ازدولت حسن روحانی داشت

    • بدون نام

      اگر احمدی نژاد هم شیله پیله ای داشت روزی که گفت من چیزی جز یه خونه ندارم سه طبقش کردم یکی از ادامهای یاوه میخواستند هر چه دارند بگن،ولی نداشتند،الان هم اگر ردصلاحییت نشانه اینه مسیولین وطن پرست نیستند

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج