جاباما
۳۴۸۸۳
۱ نظر
۵۰۶۰
۱ نظر
۵۰۶۰
پ

زیباتر شدن شما در گرو دندان های شماست!

همه فکر می‌کنند تنها مو و پوست است که ظاهر را پیر نشان می‌دهد در حالی که یک لبخند جوان و زیبا می‌تواند بیشتر از آنکه فکرش را بکنید فرد را جوان نشان دهد! تمام راه‌های سفید سازی در این پرونده آمده‌است.

زیباتر شدن شما در گرو دندان های شماست!

م جله سیب سبز : همه ما دوست داریم که ظاهر خود را جوان نگه داریم، به همین خاطر هم هست که روز به روز افراد بیشتری به درمان‌ها و جراحی‌های جوان‌کننده روی می‌آورند ولی کمتر کسی است که به دنبال درمان‌هایی برای بازسازی و جوانسازی دندان‌ها باشد. همه فکر می‌کنند تنها مو و پوست است که ظاهر را پیر نشان می‌دهد در حالی که یک لبخند جوان و زیبا می‌تواند بیشتر از آنکه فکرش را بکنید فرد را جوان نشان دهد!

زیباتر شدن شما در گرو دندان های شماست!

مشخص بودن بیش از اندازه لثه‌ها چهره را خراب می‌کند، برای داشتن چهره‌ای زیبا نباید بیش از ۲ میلیمتر از لثه‌ها مشخص باش . آیا می‌دانستید اندازه دندان‌ها باید با هم هماهنگ باشد و خط میانی بین دو دندان میانی در فک بالا و پایین هم راستا باشند. هرگونه لکی در دندان‌ها می‌تواند زیبایی لبخند را خراب کند و چهره را پیرتر نشان دهد.تمام راه‌های سفید سازی در این پرونده آمده‌است.

اگر دندان‌های شما رنگ طبیعی و سفید خود را از دست داده‌اند، تاثیر بسیار منفی‌ای در زیبایی چهره شما خواهند داشت و بیشتر از آنکه فکرش را بکنید صورت و لبخند شما را پیر می‌کنند

شادابی را از لبخند می‌گیرد

رنگ دندان‌ها: زرد

لکه‌های ناشی از برخی غذاها و نوشیدنی‌ها می‌تواند دندان‌ها را زرد کند، البته پلاک‌ها و بالا رفتن سن هم می‌تواند عامل زردی دندان‌ها باشد. دکتر رونالد ای‌گلدستین دندانپزشک زیبایی در آتلانتا می‌گوید: «وقتی سن ما بالا می‌رود، پالپ‌های موجود در مرکز دندان‌ها عقب‌نشینی می‌کنند و در نتیجه عاج دندان مشخص می‌شود، این قسمت دندان رنگ تیره‌تری نسبت به مینا دارد و در نتیجه دندان‌ها به مرور و با از بین رفتن مینا، تیره‌تر و کدرتر می‌شوند.

از این حالت پیشگیری کنید

برای اینکه از زردی دندان‌ها پیشگیری کنید توصیه می‌کنیم بعد از میل غذا و نوشیدنی حتما در دهان‌تان آب بگردانید به خصوص غذاهایی که احتمال دارد دندان‌ها را لک کند مثل انواع تمشک‌ها،‌ قهوه و چای. در این صورت تا حد زیادی از لک شدن دندان‌ها جلوگیری می‌شود.

چگونه درمان می‌شود

اگر لک‌های خیلی پررنگ و سمجی روی دندان‌هایتان نشسته‌ است، توصیه می‌کنیم برای سفید کردن سراغ متخصص بروید تا لک‌ها به صورت عمیق پاک شوند، اما اگر لک‌هایتان چندان جدی نیست و دنبال راهی ارزان‌تر و سبک‌تر می‌گردید، خمیردندان‌ها و نوارهای سفیدکننده می‌تواند کمک‌‌کننده باشد.

درمان چه فایده‌هایی دارد؟

هرچه دندان‌ها سفیدتر باشند، لبخند شما هم چهره‌تان را جوان‌تر و زیباتر می‌کند، علاوه بر اینها وقتی دندان‌ها سفید باشند، لب‌ها و لثه‌ها نیز ظاهری سالم‌تر و زیباتر خواهند داشت.


زیباتر شدن شما در گرو دندان های شماست!

زیباتر شدن شما در گرو دندان های شماست!

دندان‌ها تیره و بدرنگ می‌شوند

رنگ دندان‌ها: خاکستری

دکتر زابک متخصص و دندانپزشک زیبایی در نیویورک می‌گوید: «آنتی‌بیوتیک‌هایی مثل تتراسایکلین می‌تواند رنگ دندان را تیره کند به‌خصوص اگر در دوران کودکی و در زمان رشد دندان‌ها مصرف شده‌باشد.»

از این حالت پیشگیری کنید

از آنجا که خاکستری شدن دندان‌ها ناشی از درمان‌های پزشکی در سنین کودکی است، والدین باید حواسشان را جمع کنند. البته بعضی از درمان‌های آکنه مثل داکسی‌سایکلین‌ها نیز می‌توانند تیرگی‌هایی را موجب شوند. اگر متخصص پوست‌تان آنتی‌بیوتیک‌ برای درمان‌ جوش‌ها تجویز کرد و شما بعد از مدتی احساس کردید دندان‌هایتان در حال تغییر رنگ هستند، به دندانپزشک‌تان مراجعه کنید تا او راه حل موثری را به شما توصیه کند.

چگونه درمان می‌شود

دکتر گلدستین می‌گوید:«اگر هر سال دندان‌هایتان را سفید(بلیچینگ) کنید، لک‌ها تا حد زیادی از بین می‌رود و اگر چنین نکنید در آینده‌ای نزدیک مجبور می‌شوید برای پوشاندن لک‌ها، از روکش یا ونیرها استفاده کنید.»

درمان چه فایده‌هایی دارد؟

ونیرها (پوسته چینی بسیار نازکی است که روی دندان می‌کشند تا تمام ایرادها را بپوشانند) نسبت به لک‌ها مقاوم‌تر هستند و در نتیجه فرد برای مدت طولانی‌تری لبخند سفید و زیبا خواهد داشت. غیر از اینکه این ونیرها اندازه و سایز دندان‌ها را هم اصلاح كرده و دندان‌هایی یکدست می‌سازند، می‌توانند کجی‌های ملایم دندان‌ها را هم بپوشانند.


دندان‌ها دیگر سالم به نظر نمی‌رسند

نقطه‌های سیاه‌رنگ

این نقطه‌های سیاه‌رنگ هم می‌تواند نتیجه تغذیه نامناسب یا ناشی از ژنتیک‌ یا حتی ناشی از استفاده بیش از اندازه از فلوراید باشد. باید گفت در نتیجه این لک‌ها، دندان‌ها یا بیش از اندازه سفید به نظر می‌رسند یا زرد یا قهوه‌ای. دکتر اسمیگل دندانپزشک زیبایی در نیویورک می‌گوید:

« این لك‌‌ها طراوت را از لبخند شما می‌گیرند. بیشتر اوقات این تغییر رنگ نشانه پوسیدگی یا آسیب‌ها یا حتی بهداشت ضعیف دهان است. در واقع همان‌طور که لکه‌های قهوه‌ای روی پوست، نشانه‌ای از پیری آن است، دانه‌ها و لک‌های روی دندان نیز چهره را فرسوده‌تر و پیرتر نشان می‌دهد.

از این حالت پیشگیری کنید

حواستان به آنچه می‌نوشید باشد، نوشیدنی‌هایی که دارای ویتامین‌ها و مواد معدنی هستند، مثل نوشابه‌های انرژی‌زا، آبمیوه‌ها و... می‌توانند عامل ایجادکننده این دانه‌های رنگی روی دندان‌های شما باشند چون میزانی اسید در این نوشیدنی‌ها وجود دارد که به مینای طبیعی دندان‌ها حمله‌ می‌کند.

چگونه درمان می‌شود

توصیه می‌کنیم به سراغ رو‌ش‌های تدریجی و ملایم سفیدسازی دندان‌ها بروید مثلا اینکه خمیردندان سفیدکننده بگیرید یا البته اگر دوست داشته باشید پزشک دندانپزشک نیز می‌تواند در مطب این دانه‌ها و لک‌های سمج را پاک کند. البته گاهی هم ممکن است دندانپزشک ونیر یا روکش را توصیه کند. ناگفته نماند روش‌های قوی بلیچینگ و سفیدکنندگی ممکن است نتوانند رنگ دندان‌ها را کاملا یکنواخت کند.

درمان چه فایده‌هایی دارد؟

دانه‌های قهوه‌ای و زرد ظاهر دندان‌ها را خراب کرده و ظاهری پوسیده به آنها می‌دهد، اگر بتوانید به طریقی این لک‌ها و دانه‌ها را پاک کنید دندان‌ها ظاهری سالم‌تر و جوان‌تر می‌گیرند.


وقتی فک شما سرجایش نیست

مشکلاتی که در فک هست

زیباتر شدن شما در گرو دندان های شماست!

بدون اینکه فک را در جای صحیح خود قرار دهید، نمی‌توانید انتظار داشته ‌باشید که تغییر قابل ملاحظه‌ای در لبخند خود به وجود بیاورید حتی اگر پول زیادی خرج کنید و تغییر قابل ملاحظه‌ای در دندان‌ها به وجود بیاورید. استفاده از روکش و ونیر نیز نمی‌تواند آن تغییر دلخواه و مورد نظر شما را به وجود بیاورد زیرا اساس کار فک است.

از این حالت پیشگیری کنید

اگر فک ضعیفی دارید، می‌تواند به خاطر ژن‌هایتان باشد یا اینکه در دوران رشد تغذیه مناسب و خوبی نداشته‌اید.

چگونه درمان می‌شود

می‌توان مشکل عقب‌ماندگی رشد فک را با یا بدون جراحی در همان دوران کودکی درمان کرد. در درمان غیرجراحی از پلاک‌های تحریک‌کننده رشد فک که توسط متخصص ارتودنسی تجویز می‌شود، استفاده می‌کنند. در درمان جراحی‌ هم در دوران کودکی می‌توان دستگاه‌های کشش‌دهنده استخوان را داخل فک کار گذاشت تا با ایجاد کشش به صورت تدریجی عقب‌ماندگی رشد فک جبران شود.

درمان چه فایده‌هایی دارد؟

بیشتر از آنکه فکرش را بکنید چهره‌تان تغییر می‌کند، زیرا ساختار فک و اطراف دهان کاملا اصلاح شده و حتی میزان چروک‌ها هم کمتر می‌شوند. علاوه بر اینها صورت تقارن بیشتری پیدا می‌کند چون ماهیچه‌ها در جایگاه مناسب خودشان قرار می‌گیرند، بعد از درمان نازیبایی فک، با مراجعه به یک دندانپزشک زیبایی می‌توانید لبخند دلخواه خود را به‌دست بیاورید.


پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 8/8 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • حمیدرضا

      خدمات دندانپزشکی خیلی تناسب داره با درآمدها هههههههههههههههههههه
      خیلی ارزونه

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج