جاباما
۳۴۸۹۵۶
۴ نظر
۵۰۰۸
۴ نظر
۵۰۰۸
پ

تکفیری‌ها امشب در تلویزیون اعتراف می‌کنند

مستند «در عمق ناکامی»؛ مستندی از خنثی‌سازی طرح گسترده و خونین تروریست‌ها و حامیان منطقه‌ای آن‌ها برای انفجار در ده‌ها نقطه تهران، فردا، دوشنبه از شبکه‌های تلویزیونی پخش خواهد شد.

خبرگزاری ایسنا: مستند «در عمق ناکامی»؛ مستندی از خنثی‌سازی طرح گسترده و خونین تروریست‌ها و حامیان منطقه‌ای آن‌ها برای انفجار در ده‌ها نقطه تهران، فردا، دوشنبه از شبکه‌های تلویزیونی پخش خواهد شد.

در پایان خردادماه سال جاری وزارت اطلاعات کشورمان در اطلاعیه‌ای از خنثی‌سازی اقدام شیطانی تروریست‌های تکفیری در تهران خبر داد.

بر اساس این اطلاعیه گروهک ضد اسلامی و تروریستی - تکفیری، در طرح جنایتکارانه، سلسله بمب‌گذاری‌هایی در نقاط متعددی در عمق کشور و مشخصاً برای مناسبت‌های پیش رو تدارک دیده بود که با توکل و توسل و فداکاری های سربازان گمنام امام زمان(عج) در تهران و چند استان دیگر، اقدامات شیطانی تروریست‌های تکفیری خنثی‌سازی شد، تروریست ها بازداشت شدند و تعداد بمب‌های آماده انفجار و مقادیر انبوهی مواد اولیه انفجاری کشف و ضبط گردید.

همچنین وزیر اطلاعات در بیان جزئیات اقدامات این گروهک تکفیری اظهار کرده بود که آنها پنجاه هدف انفجاری را شناسایی کرده بودند و مواد منفجره برخی از اهداف را آماده نموده و برخی دیگر را در حال تهیه، تدارک و دریافت بودند.

عملیاتی که تروریست‌ها برنامه‌ریزی کرده بودند، در قالب بمب‌گذاری و انفجار از راه دور، عملیات انتحاری، انفجار خودروی حامل مقادیر انبوه مواد انفجاری و با هدف انفجار در مراکز تجمع و پر تردد مردم بود که با هوشیاری سربازان گمنام امام زمان (عج) ناکام ماند.

بر اساس گفته‌های علوی، سلسله عملیات دستگیری تروریست‌ها از مورخ ۲۵ خرداد سال جاری آغاز و آخرین ضربه های اطلاعاتی در تاریخ ۳۱ خرداد به این گروه وارد شد و در همین راستا تعداد ۱۰ نفر تروریست تکفیری - وهابی در تهران و سه استان مرزی و مرکزی کشور دستگیر شده‌اند.

در همین زمینه مستندی با نام «در عمق ناکامی» به بیان چگونگی این موفقیت بزرگ سربازان گمنام امام زمان (عج) و خنثی‌سازی این عملیات تروریستی پرداخته است.

این مستند قرار است فردا (دوشنبه) ساعت ۲۰ و پانزده دقیقه از شبکه خبر و ساعت ۲۰ و چهل و پنج دقیقه از شبکه ۲ سیما پخش شود.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      این ... رو باید اعدام کرد .

    • کامران

      درود و صد درود بر مردان غیور ایران .. اینان از نسل کوروش قهرمان هستند.
      در پناه خداوند باشید دوستان و یاران مردم ایران.. سربازان گمنام اداره اطلاعات و سپاه پاسداران/... اگر نبودند این مردان بی اداعا اکنون ایران هم مانند سوریه و عراق بود یا در بهترین شرایط مانند ترکیه هربار صدها تن از مردمش غرق در خون بودند.. درود بر شرفتان

    • پریسا

      ماهر موفقیتی که به دست میاریم مدیون معصومین و جان نثاران معصومینمون هستیم.
      جان نثاران خداقوت یاعلی...

    • ابی

      واقعا خدا قوتتون بده فداتون بشم خدایی خسته نباشین

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج