۳۴۹۰۰۴
۵ نظر
۵۰۰۲
۵ نظر
۵۰۰۲
پ

حقوق مدیران باید ۷ برابر باشد، نه ۷۰ برابر!

نایب رئیس مجلس شورای اسلامی، با تاکید براینکه برکناری برخی مدیران متخلف برخورد با معلول در قضیه فیش‌های حقوقی میلیونی است، گفت: در قانون خدمات کشوری آمده حقوق مدیران باید ۷ برابر بقیه کارکنان باشد؛نه ۷۰ برابر!

خبرگزاری فارس: مسعود پزشکیان، نایب رئیس مجلس شورای اسلامی با اشاره به عزل و برکناری برخی مدیران متخلف در حوزه دریافت حقوق‌های میلیونی، اظهار داشت: برکناری این افراد برخورد با معلول در قضیه فیش‌های حقوقی میلیونی است.

نماینده مردم تبریز، آذرشهر و اسکو در مجلس شورای اسلامی، ادامه داد: در بحث فیش‌های نجومی مدیران متخلف مقصر نیستند بلکه سیستم اقتصادی بیمار ما این نوع مفاسد را رقم می‌زند.

این نماینده مردم در مجلس دهم، با تاکید برضرورت اصلاح سیستم پرداخت‌ها در کشور، تصریح کرد: ما باید سیستمی که باعث پرداخت‌های غیرمتعارف و افزایش فاصله غنی و فقیر و فاصله پرداخت‌ها می‌شود را اصلاح کنیم.

وی با بیان اینکه تخریب شخصیت افراد در بحث فیش‌های غیرمتعارف راهکار ریشه کن کردن این موضوع نیست، گفت: در بحث برکناری مدیران متخلف بدون اصلاح سیستم پرداخت‌های کشور موضوع ریشه‌ای حل شده و از مسیر دیگر باز بروز می‌کند.

پزشکیان با تاکید براینکه خلاء قانونی در بحث پرداخت‌های غیرمتعارف مشهود است، ادامه داد: برخورد با معلول در این موضوع تا افتادن آب‌ها از آسیاب ادامه دارد و پس از آن دوباره پرداخت‌ها به جریان می‌افتد، از این رو باید برخورد اساسی با علت در دستور کار قرار بگیرد.

نایب رئیس مجلس دهم، با اشاره به درست نبودن مکانیزم پرداخت در عرصه بهداشت کشور، افزود: این مهم در سایر ارگان‌ها و دستگاه‌ها هم وجود دارد، اما اقدامی برای رفع آن نمی‌شود.

نماینده مردم تبریز، آذرشهر و اسکو در مجلس با بیان اینکه اجرای صحیح قانون خدمات کشوری لازمه برخورد قانونی با پرداخت‌های غیرمتعارف است، تصریح کرد: در این قانون دیده شده که حقوق مدیران باید ۷ برابر بقیه کارکنان باشد؛ نه ۷۰ برابر! از این رو اجرای این قانون از الزامات اساسی است.

سیستم اعمال سلیقه در پرداخت‌ها حاکم است

پزشکیان ادامه داد: در بحث بخش خصوصی و دریافتی‌های غیرمتعارف نیز باید قانون جلوی بی‌نظمی را بگیرد.

وی با اشاره به شیوه پرداخت‌های کشورهای اروپایی، افزود: در این کشورها بین پرداخت‌های بخش خصوصی و دولتی ۳۰ درصد تفاوت وجود دارد؛ درحالی که درکشور سیستم اعمال سلیقه در پرداخت‌‌ها حاکم است.

نایب رئیس مجلس شورای اسلامی، یادآور شد: اگر ریشه اصلی دریافت‌های غیرمتعارف، یعنی قوانین و آیین‌نامه‌ها اصلاح شود؛ شاهد رفتارهای جزیره‌ای در این باره نخواهیم بود.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      اقای پزشکیان تو که یک پزشک هستی بگو خداییش به این حرفی که زدی در مورد پزشکان و کارانه های چند صد میلیونی و در امدهای نجومی و ناحقشان هم اعتقاد داری که نباید باشه اگه داری که دمت گرم ولی اگه نداری ...

    • رسول

      70 برابر ؟؟؟؟؟؟ 7000 برابر هم بیشتره این فیش حقوقشونه که مستقیم پول میگیرن 70000000000 برابر از طریق غیر مستقیم ... * بنده فوق لیسانسم در اداره دولتی ( منابع طبیعی) 6 سال سابقه کار دارم بیمه نیستم (حق بیمه کم میشه ازم ماهی180 هزارتومن ولی به علی قسم بیمه نیستم* حقوقم 750 هزارتومنه* هرسال هم ترس از اخراج شدن* متاهلم*مستاجرم* برابری اجتماعی همینه* کلن از شماها نا امیدم و بهتون اطمینان ندارم

    • بدون نام

      طی این سالها ،‌این افراد بسیار غنی شده اند و فاصله طبقاتی فاحشی با قشر کارمندی گرفته اند. شما ببینین این ماشینهای میلیاردی که وارد میشه ، چه کسانی خریده و میخرن.
      همین باعث میشه که به راحتی مدیران متخلف شناسایی بشن

    • بدون نام

      آهای دولتمردان به جای اینکه به 1 نفر حقوق 240 میلیونی بدهید؛
      به 240 نفر حقوق 1 میلیونی دهید که بیکاری ما را بیمار و افسرده کرد.

      خدا ازتون نگذره

    • بهروز

      بابا خواستن هفت برابر کنن این صفر لعنتی بی خاصیت اشتباها وارد شده چتونه اشتباه شده ببخشین خخخ

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج