۳۴۹۰۹۰
۵۰۰۸
۵۰۰۸
پ

در فریلنسینگ، چه چیزی برای کارفرمایان اهمیت دارد؟

بسیاری از فریلنسرها، علی‌رغم اینکه تمایل دارند به سوی موقعیت‌های بهتر پیشروی داشته باشند، در طول سال‌ها مشتریان مشابهی را برای ارائه خدمات خود انتخاب می‌کنند.

وب سایت پونیشا - الهه نیک نفس: بسیاری از فریلنسرها، علی‌رغم اینکه تمایل دارند به سوی موقعیت‌های بهتر پیشروی داشته باشند، در طول سال‌ها مشتریان مشابهی را برای ارائه خدمات خود انتخاب می‌کنند. دلایل متعددی برای این موضوع وجود دارد، اما یکی از مهمترین این دلایل این است که بسیاری از فریلنسرها نمی‌دانند کارفرمایان بهتر واقعاً به دنبال چه چیزی هستند.

آنها نمی‌توانند مشکلات این کارفرمایان را درک کنند، و در نتیجه هیچ ایده‌ای ندارند که چگونه راه‌حلی پیدا کنند. در اینجا قصد داریم روش‌هایی را بررسی کنیم که به کمک آنها می‌توانید از دیدگاه روانشناسی، عمیق‌تر با این مشتریان ایده‌آل آشنا شوید، و یاد بگیرید که چگونه می‌توانید در مقابل آنها خود را به عنوان یک فریلنسر دلخواه عرضه کنید.

۱- شما اهمیت ندارید

متأسفم که خبر بدی برایتان داریم: هیچکس به شما اهمیت نمی‌دهد. حداقل در ابتدای کار، قبل از این که مشتریان فرصت کار با شما را داشته باشند و به توانایی‌هایتان اعتماد کنند، شرایط به همین صورت است. هنگامی‌که درصدد یافتن مشتریان جدید هستید، بسیار مهم است که این حقیقت را درک کنید که آنها هیچ اهمیتی به این موضوع نمی‌دهند که شما چه فریلنسر خارق‌العاده‌ای هستید.

در فریلنسینگ، چه چیزی برای کارفرمایان اهمیت دارد؟

تعجب نکنید، این موضوع کاملاً حقیقت دارد. ممکن است در گذشته به شما گفته باشند که مشتریان بالقوه، شخصاً در جستجوی شما هستند، تا توانایی‌های خود را عرضه کنید و ساعت‌ها در مورد عالی بودن کارتان برایشان توضیح بدهید. اگر این شیوه‌ی شماست، در اشتباه هستید. موضوع اصلی شما نیستید، بلکه موضوع در این باره است که برای کمک به مشتریان چه کاری از دستتان برمی‌آید. اگر بیش از حد از کلمه‌ "من" استفاده کنید و در مقابل به حد کافی کلمه‌ "شما" را به کار نبرید، به طور قطع نادیده گرفته خواهید شد.

۲- به دنیای آنها وارد شوید

تا به حال متوجه شدیم که آنچه مهم است مشتری است و نه شما، حالا چطور می‌توانیم این مفهوم را به یک مشتری بالقوه انتقال بدهیم؟ نکته کلیدی این است که از مشتریان هدف خود سوال کنید که برای رسیدن به نتیجه دلخواه آنها دقیقاً چه کمکی از دستتان برمی‌آید.

خاص باشید. از پرسش‌هایی استفاده کنید که برخی از فریلنسرها از آنها تحت عنوان "پرسش‌هایی درباره‌ی سبک زندگی" نام می‌برند. این پرسش ها اطلاعات زیادی برایتان فراهم می‌آورند که می‌توانید از آنها برای رسیدن به راه‌حلی عالی استفاده کنید. پرسش درمورد سبک زندگی فقط مربوط به پروژه یک مشتری نیست، بلکه در این باره است که پروژه موردنظر، چطور حرفه و زندگی مشتری را تحت تاثیر خود قرار می‌دهد. سوالاتی از این قبیل کمک می‌کنند تصویری کلی از آنچه که برای مشتری شما آزاردهنده است به دست آورید.

هرچه راه حل شما به مشکل اصلی نزدیک‌تر باشد، به همان میزان مشتری ارزش بیشتری برای کارتان قائل خواهد شد و نسبت به پرداخت دستمزدی که ارزش کار شما را داشته باشد شکایت کمتری خواهد داشت.

۳- به آنها کمک کنید، به دنبال فروش نباشید

هرکسی که صاحب یک حرفه باشد، قدردان کسی خواهد بود که برای بهبود حرفه‌‌ی او زمان صرف ‌کند و فرصت‌های بیشتری برای کسب درآمد و ارتباط با مشتریان فراهم کند و این کار را به بهترین صورت انجام بدهد. مشتریان ایده‌آل شما، چطور به بالاترین میزان بازدهی دست پیدا می‌کنند؟ شما با استفاده از مجموعه مهارت‌های منحصر به فرد خود، برای کمک به پیشرفت آنها چه کاری می توانید انجام دهید؟

در فریلنسینگ، چه چیزی برای کارفرمایان اهمیت دارد؟

با ارائه پیشنهادات و خدمات خاص، رضایت مشتریان خود را به دست خواهید آورد. این موضوع بسیار مهم است که فقط به دنبال فروش خدمات خود نباشید، زیرا این طور به نظر خواهد رسید که تنها چیزی که به آن اهمیت می دهید پول است.

به جای آن، توانایی‌های خود در یافتن راه‌حل‌های خلاقانه را به آنها نشان بدهید؛ به این ترتیب با جلب توجه و علاقه آنها می‌توانید فرصت‌های مالی بهتری برای خود فراهم کنید.

۴- فقط صحبت نکنید، نشان دهید!

اعتبار، راز موفقیت یک فریلنسر است. هر کسی می‌تواند از مجموعه توانایی‌های خود صحبت کند، اما افراد برتر آنهایی هستند که قادر به اثبات ادعای خود باشند. در یک قرار ملاقات با یک مشتری بالقوه، همیشه باید جریان گفتگو را به سمت اشاره به دستاوردهای مرتبطی که به شما اعتبار می‌بخشند سوق دهید. مردم به آنچه که می‌توانید انجام بدهید اهمیتی نمی‌دهند. برای آنها آنچه که تاکنون انجام داده‌اید مهم است. آنها می‌خواهند نتایج اثبات شده را ببینند.

۵- به "اهمیت دادن به مشتریان" اهمیت بدهید

تلاش برای شکل‌گیری روابط واقعی می‌تواند حتی بیش از آنچه تصور می‌کنید باعث پیشروی شما در حرفه‌تان بشود. Tony Sheh، بنیانگذار Zappos.com مکرراً برای شرکت های دیگر در این باره سخنرانی می‌کند که zappos چگونه موفق شده شهرتی منحصر به فرد در زمینه ارائه خدمات ممتاز به مشتریان پیدا کند. او مشاهده کرد که تعداد قابل‌توجهی از مدیران اجرائی، هیچ پیش‌زمینه‌ی ذهنی‌ در مورد رسیدگی و توجه به مشتریان خود ندارند.

این موضوع ممکن است مفهومی‌ ساده به نظر برسد اما در عمل در حرفه‌های مختلف، برقراری ارتباط انسانی با افراد به ندرت دیده می‌شود. ارسال یک ایمیل شخصی و یا هدیه‌ای مخصوص برای یک مشتری وفادار کار سختی نیست. استثنا باشید و در مورد مشتریان خود و هر کس دیگری که با او در ارتباط هستید رفتاری برجسته از خود نشان دهید.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج