۳۴۹۲۱۶
۵۰۰۴
۵۰۰۴
پ

پیدا کردن فرهنگی جدید در عرصه کمیک بوک ها

لباس تازه برای رنجرهای پر قدرت

به زودی بازسازی فیلم فانتزی و پربرخورد و کمیک بوکی «پاور رنجرز» (رنجرهای پرقدرت) روانه بازار می شود اما سر و وضع ۵ جوان ۱۸ ساله ای که بر طبق داستان فیلم با کاراکتر منفی ریتا ریپولسا (الیزابت بنکس) می جنگند، با آنچه در ورسیون های قبلی سینمایی و تلویزیونی آمده، فرق می کند و آنها لباس هایی از جنس کریستال را که نور را از خود بر می تابد و به اطراف ساطع می کند، پوشیده اند.

روزنامه بانی فیلم - وصال روحانی: به زودی بازسازی فیلم فانتزی و پربرخورد و کمیک بوکی «پاور رنجرز» (رنجرهای پرقدرت) روانه بازار می شود اما سر و وضع ۵ جوان ۱۸ ساله ای که بر طبق داستان فیلم با کاراکتر منفی ریتا ریپولسا (الیزابت بنکس) می جنگند، با آنچه در ورسیون های قبلی سینمایی و تلویزیونی آمده، فرق می کند و آنها لباس هایی از جنس کریستال را که نور را از خود بر می تابد و به اطراف ساطع می کند، پوشیده اند.

لباس تازه برای رنجرهای پر قدرت

دین اسرالایت کارگردان فیلم تاکید کرده که این تغییر لباس همسو با طبایع کاراکترها و برای نشان دادن دریای انرژی آنها صورت گرفته است و در راستای افسانه طولانی مدت این فرانچیز هنری است. ایفا کنندگان جدید رل های ۵ جوان مبارز، عبارت اند از: بکی جی به عنوان رنجر زرد، لودی لین در قامت رنجر سیاه، داکری مونتگومری به صورت رنجر قرمز، نائومی اسکات در هیئت رنجر صورتی و ار جی کایلر در نقش رنجر آبی. آنها به ترتیب ترینی، زاک، جیسن، کیبرلی و بیلی نامیده می شوند.

تغییر فوق کمک می کند این سری فیلم ها از سایر فرانچیزها و کارهای مشابه تفکیک شود. اندرو منزیس طراح صحنه این فیلم می گوید: اصولا پیدا کردن کدها و نشانه های تازه برای فیلم های ابرقهرمانی و کمیک بوکی کار بسیار سختی است و در داستان ما نیز وضعیت به همین شکل بود. لباس های داستان ها و آنچه بر تن کاراکترها هست، ساخته بشر نیست و ریشه در فرهنگ موجودات سایر سیارات و فرهنگ بیگانگان دارد. هدف ما از تدوین و ارائه این طرح ها جلب نظر قشرهای مختلف و اضافه کردن هوادارانی تازه به جمع بینندگان این فیلم ها است. لباس های تازه این کاراکترها کمکی در این راه است و ما فعلا در این مسیر خواهیم ماند. لباس ها به قدری جالب است و خوب بر تن کاراکترها نشسته که به قول بازیگران می تواند برای مدت حداقل ۵ سال مورد استفاده آنها قرار گیرد. خوشبختانه ریشه قوی این کاراکترها و طول مدت تهیه و عرضه این قصه ها کمک می کنند تا نسخه جدید پاور رنجرها هم اثرگذاری موردنظر را داشته باشد.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج