۳۴۹۲۲۲
۷ نظر
۵۰۰۷
۷ نظر
۵۰۰۷
پ

سبحانی‌نیا: حقوق کلان در دولت قبل هم بود

نماینده ادوار مجلس عملکرد دولت در مسئله برخورد با متخلفان موضوع فیش‌های حقوقی را خوب ارزیابی و تاکید کرد که این برخوردها نباید تنها منحصر به بازداشت چند نفر باشد.

خبرآنلاین: نماینده ادوار مجلس عملکرد دولت در مسئله برخورد با متخلفان موضوع فیش‌های حقوقی را خوب ارزیابی و تاکید کرد که این برخوردها نباید تنها منحصر به بازداشت چند نفر باشد.

حسین سبحانی نیا با اشاره به تاکیدات اخیر رهبر انقلاب درباره انقلابی گری و مرز آن با تندروی گفت: همانطور که رهبری هم فرمودند انقلابی‌گری به معنای تندروی نیست بلکه حرکت در مسیر ضوابط و چارچوب های قانونی و ایستادگی بر مواضع و ارزش های انقلاب است.

این چهره اصولگرا برخی اقدامات خارج از ضوابط قانونی از جمله، حمله به سفارت عربستان را از مصادیق تندروی برشمرد و تاکید کرد: در نظر نگرفتن مصالح نظام و و ورود غیرقانونی به برخی حوزه ها، گاهی برای کشور هزینه در پی دارد و باید از آن پرهیز کرد؛ البته این به ان معنا نیست که هر اقدامی در چارچوب دفاع از ارزش ها و فرهنگ اسلامی چه در بحث دانشجویی و چه در بحث اقدامات فرهنگی که در کشور انجام می شود، ما به تندروی تعبیر کنیم.

سبحانی‌نیا با اشاره به سخنان رهبر انقلاب مبنی بر جرم نبودن انتقاد از شخص رهبری گفت: رهبری همیشه این عنایت را داشتند، در کشور نیز قوانین و چارچوب هایی وجود دارد که همه موظف به انجام آن هستند چه مقام معظم رهبری، چه رییس جمهور و چه دیگر مقامات ارشد نظام. گاهی افراط و تفریط ها خارج از چارچوب‌های قانونی انجام می گیرد که صحیح نیست و باید توجه شود که ملاک در کشور قانون است.

وی تاکید کرد: هم امام خمینی، هم رهبری نسبت به قانون این عنایت ویژه را قائل بوده و هستند که نباید از حوزه قانون خارج شد و هیچکس نباید گمان کند مافوق قانون است.

این نماینده ادوار مجلس در ادامه به موضوع انتشار فیش های حقوقی اشاره کرد و گفت: اگر وعده دولت در خصوص برخورد قاطعانه و بدون ملاحظات سیاسی با گیرندگان حقوق های نامتعارف محقق شود اعتماد میان عموم مردم نسبت به برخورد نهادها و دستگاه های کشور با متخلفان مفاسد اقتصادی احیا می گردد و آنها احساس می کنند عزمی جدی برای مبارزه با این قبیل موضوعات از سوی دولت وجود دارد.

وی افزود: البته عملکرد دولت در این خصوص تا به این جا خوب بوده، ولی انتظار می رود این برخوردها منحصر به چند نفر نشود، چرا که انتظار جامعه این است که حذف متخلفان در هر جایگاهی مورد بزخواست قرار گرفته و استرداد اموال به بیت المال درهر زمانی لازم الاجراست.

نماینده ادوار مجلس با بیان اینکه پرداخت حقوق های نجومی در دولت قبل هم وجود داشته خاطر نشان کرد: حالا که دولت متوجه این اشتباهات شده است باید در جهت برخورد با آن بکوشد، زمانی که سقف حقوقی یک کارگر یک میلیون و ۲۰۰ هزار تومان است بهره مندی برخی از بیت المال با حقوق های نجومی توجیه پذیر نیست.

سبحانی‌نیا در رابطه با لزوم اصلاح قوانین برای جلوگیری از پرداخت های نجومی گفت: اگر قانون ضعفی دارد و اجرای برخی مقررات نادرست از قبل رواج داشته است، باید حل و برطرف شود و چارچوب مشخصی برای دریافت حقوق تعیین گردد.

وی ادادمه داد: ما در گذشته نظام هماهنگ پرداخت خدمات کشوری داشتیم که متاسفانه هر دستگاهی به عناوینی خودش را از زیر بار این قانون خارج کرد، باید قانون جدیدی تصویب کرد و مانع این پرداخت ها شد باید یک نظام پرداخت جامع برای همه دستگاه ها و قوای سه گانه سامان دهی شود؛ چرا که این پرداخت ها نه فقط در دولت بلکه در دستگاه های دیگر نیز اتفاق می افتد.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      این یک دروغ محض است اگه بود الان اعدام شده بودند حقوق خودت چقدره؟؟؟؟

    • بدون نام

      در دولت قبل همه چیز بود .فعلا که هیچ چیز نیست.

    • بدون نام

      اگه بود شما هم منتشر مکردید

    • بدون نام

      چرا کار خودتان را توجیه می کنند آقای محترم دولت قبل 3 سال پیش بودند شما باید همه مونده های دوره قبل را قلع و قمع می کردی....بخدا یکی از طرفدا ان پرو با قرص روحانی بودم ولب متاسفم به روحانی و دارو دسته اش...روحانی خداحافظ

    • بدون نام

      خجالت بکش شما همتون مدیون دولت قبل هستین تا همین حالا اول فیش حقوق خودتو نشون بده بعد راجع به دولت قبل بگو

    • بدون نام

      آهای دولتمردان به جای اینکه به 1 نفر حقوق 240 میلیونی بدهید؛
      به 240 نفر حقوق 1 میلیونی دهید که بیکاری ما را بیمار و افسرده کرد.

      خدا ازتون نگذره

    • بدون نام

      شما سه سال بهشون حقوق میدادین الان که لو رفتین میگین دولته قبلم بوده کم دروغبگین فقط احمدی

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج