۳۴۹۴۶۵
۵۰۰۶
۵۰۰۶
پ

طرح سامسونگ برای گوشی و تبلت تاشو

این پتنت جدید امکانات خاصی را در این گوشی‌ها و تبلت‌ها نشان می‌دهد. به طور مثال کاربر می‌تواند قبل از باز کردن تبلت، اپلیکیشن مورد نظر خود را انتخاب کند و پس از باز کردن، آن اپلیکیشن اجرا شده است.

zoomit.ir - مهدی زارع: به تازگی پتنت جدیدی از سامسونگ در ارتباط با گوشی‌های هوشمند و تبلت‌های تاشو منتشر شده است. این پتنت جدید امکانات خاصی را در این گوشی‌ها و تبلت‌ها نشان می‌دهد. به طور مثال کاربر می‌تواند قبل از باز کردن تبلت، اپلیکیشن مورد نظر خود را انتخاب کند و پس از باز کردن، آن اپلیکیشن اجرا شده است.

طرح سامسونگ برای گوشی و تبلت تاشو

سامسونگ تا کنون پتنت‌های زیادی در ارتباط با گوشی‌های تاشو ثبت کرده است ولی هنوز هیچ محصول قابل عرضه به بازاری توسط این کمپانی ساخته نشده است. به تازگی یکی دیگر از پتنت‌های این شرکت نیز توسط سازمان US Patent منتشر شده که نشان‌دهنده‌ی قابلیت‌های دیگری از محصول احتمالی تاشوی سامسونگ است.

پتنت چدید علاوه بر توضیح در مورد گوشی‌های تاشو، به تبلت‌های تاشو نیز اشاره کرده است. پیش از این گفته شده بود که پروژه‌ی سامسونگ برای گجت‌های تاشو، Valley نام خواهد داشت و احتمال عرضه‌ی این محصولات در سال ۲۰۱۷ وجود دارد.

طرح سامسونگ برای گوشی و تبلت تاشو

پتنت جدید برخی قابلیت‌های جدید این دستگاه‌های تاشو را نشان می‌دهد. به طور مثال کاربر می‌تواند از لبه‌های تعبیه شده در این دستگاه‌های برای اجرای اپلیکیشن‌ها استفاده کند. این قابلیت به این صورت است که کاربر قبل از باز کردن دستگاه، آیکون اپلیکیشن را لمس می‌کند و به محض باز شدن دستگاه، اپلیکیشن مورد نظر اجرا شده است. علاوه بر این دسترسی به پروفایل کاربری نیز در این لبه‌ها امکان‌پذیر است و کاربر می‌تواند رمز عبور خود را قبل از باز کردن دستگاه در این لبه‌ها وارد کند.

قابلیت دیگری که پتنت منتشر شده به آن اشاره می‌کند، تغییر جهت نمایش آیکون‌های صفحه‌نمایش لبه بر اساس جهت قرارگیری دستگاه است. این پتنت در نوامبر سال ۲۰۱۵ ثبت شده و البته هنوز هیچ خبری مبنی بر ساخت چنین گجت‌هایی منتشر نشده است.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج