جاباما
۳۴۹۴۶۶
۵ نظر
۵۰۰۵
۵ نظر
۵۰۰۵
پ

استقرار موشک در تمامی سواحل کشور

فرمانده نیروی دریایی ارتش از استقرار گروه‌های موشکی و جنگال در تمامی سواحل خبر داد و گفت: زیردریایی نیمه سنگین فاتح تا پایان سال به ناوگان دریایی الحاق می‌شود.

خبرگزاری میزان: فرمانده نیروی دریایی ارتش از استقرار گروه‌های موشکی و جنگال در تمامی سواحل خبر داد و گفت: زیردریایی نیمه سنگین فاتح تا پایان سال به ناوگان دریایی الحاق می‌شود.

امیر دریادار حبیب‌الله سیاری فرمانده نیروی دریایی ارتش شامگاه دوشنبه (۱۴تیر) در مراسم دیدار و ضیافت افطاری با جانبازان، پیشکسوتان و خانواده‌های شهدای نداجا با اشاره به ارتقای توانمندیهای رزمی نداجا، اظهار کرد: جهت ارتقای توانمندی‌های رزمی گروههای موشکی قدرتمند، جنگال و پهپادهای بسیار قوی و هوادریای بسیار مناسبی را در تمامی سواحل ایجاد کرده‌ایم.

وی تصریح کرد: نداجا امروز در حوزه‌های مختلف جنگال، پهپاد و هوادریا از قدرت و توان رزمی قابل‌ملاحظه‌ای برخوردار است.

فرمانده نیروی دریایی ارتش به ساخت ناوهای جدید در این نیرو جدید اشاره کرد و گفت: در جریان اجرای پروژه موج در نداجا ناوشکنهای جماران،دماوند و سهند مورد بهره‌برداری قرار گرفته‌اند و امیداوریم با نام‌گذاریهای ناوهای شماره‌های ۴، ۵ و ۶ که هنوز نامگذاری نشده‌اند، امیدواریم ظرف سال ۹۵ و ۹۶ حتماً به ناوگان نیروی دریایی ارتش الحاق پیدا کنند.

امیر دریادار سیاری افزود: در حوزه زیر دریاییها نیز نیروی دریایی ارتش امروز از زیردریاییهای کلاس غدیر برخوردار است و تا پایان سال زیردریایی نیمه سنگین فاتح به توان رزمی نداجا ملحق می‌شود.

وی به توسعه سواحل مکران اشاره کرد و گفت: امروز مناطق یکم، دوم، سوم و پایگاه‌های مکران در پسابندر در حال ساخت‌وساز است و پیشرفت خوبی در زیرساختها به وجود آمده است. اکنون نداجا در توسعه سواحل مکران پیشرو است.

فرمانده نیروی دریایی ارتش با اشاره به برقراری امنیت کشتیها، گفت: در دوران دفاع مقدس ۱۰ هزار کشتی توسط نداجا اسکورت می‌شد تا چرخه اقتصادی کشور به خوبی بچرخد.

امیر دریادار سیاری افزود: تاکنون بالغ‌بر ۳۰۰۰ فروند کشتی در اقیانوس هند، خلیج عدن و باب المندب اسکورت شده است که به‌صورت مستمر ناوگروه‌های نداجا در تمامی آبهای دنیا حضور دارند. از سال ۸۷ تاکنون یک روز نبوده است که در شمال اقیانوس هند و به‌ویژه خلیج عدن حضور نداشته باشیم.

وی افزود:امروز حوزه مسئولیت نداجا تغییر کرده و چهل و یکمین ناوگروه رزمی ما در خلیج عدن، باب المندب و دریای سرخ حضور دارد و به دریانوردی مشغول است.

فرمانده نیروی دریایی ارتش به حضور ناوگروه‌های صلح و دوستی اشاره کرد و گفت: امروز ناوگروه‌های صلح و دوستی ما در اقیانوس آرام، دریای جنوبی چین، اقیانوس هند جنوبی، مدیترانه و دریای خزر دیدوبازدید دارند و ارتباطات خوبی در منطقه ایجادشده است.

امیر سیاری در ادامه بابیان اینکه به لطف خداوند امروز وضعیت نیروی دریایی باهمت همه پیشکسوتان نیروی دریایی ارتش و همت هم‌رزمان فعلی به خوبی نمایان است، اظهار کرد: افتخار می‌کنیم ادامه‌دهنده راه پیشکسوتان نداجا هستیم و تلاش می‌کنیم جایگاه نیروی دریایی را آن‌گونه که خواسته پیشکسوتان و مردم است ارتقا دهیم.

در مراسم ضیافت افطاری پیشکسوتان نیروی دریایی، امیر خرم طوسی مشاور عالی فرمانده کل ارتش و امیر دریادار بی‌غم جانشین فرمانده نیروی دریایی ارتش حضور داشتند.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • حسن محمدی

      با عرض سلام .امروز به هواپیما های جنگی پیشرفته مدرن امروزی بیشتر احتیاج هست تا موشک .

    • موسوی

      تازه الان مستقر کردین؟؟؟

    • مقدم

      باید همیشه روسیه تحت نظر داشت تجربه نشون داده یک جاهایی پشت ایران رو خالی کرده

    • بدون نام

      سلام بر فرمانه مقتدر من. امیر دریادار سیاری. واقعا برازنده. فرمانده. مقتدر وبرازنده هستین من به شما افتخار میکنم من از پرسنل موشکی نیروی دریایی منطقه سوم هستیم آماده وهوشیار وگوش به فرمان. خسته نباشین.

    • بدون نام

      سلام.یادمان باشد این ثمره خون شهدا این مزبوم است. سلام دورود فراوان ب روح امام وشهدا.سردا آنچه انجام شده خوب است ولی کافی نیست.باید ضعفهایمان را از یبن ببریم.واین حقیقت را باید قبول کرد ک دشمن دارای فن آوریهای پیش رفته ای است ک شاید ما از آنها بی خبر باشیم.در قدرت آنها شک نکنید.درضمن آنها با هم متحد میشوندو چند کشوری حمله میکنن.ما باید آنهارا دستکم نگیریم.باید ضعفهای خودمان را شناسایی کنیم ک ممکن است از کجا ضربه بخوریم بنظر این حقیر ما از آسمان ضعف داریم.خلاصه هواپیماهای جنگی پیشرفته بخریم وبهتر اینکه خودمان بسازیم.پس ما میتوانیم.من الله توفیق

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج