۳۴۹۵۱۹
۵۰۰۷
۵۰۰۷
پ

قدرت سایبری؛ مخرب‌ترین توان چینی ها

برخی کارشناسان معتقدند که توان سایبری چین، آینده بسیاری از مناقشات منطقه‌ای را مشخص خواهد کرد و هشداری برای آمریکا و متحدانش محسوب می‌شود.

وب سایت سایبربان: برخی کارشناسان معتقدند که توان سایبری چین، آینده بسیاری از مناقشات منطقه‌ای را مشخص خواهد کرد و هشداری برای آمریکا و متحدانش محسوب می‌شود.

قدرت سایبری؛ مخرب‌ترین توان چینی ها

جنگ‌های سایبری، تهدیدی واقعی است که دنیا قطعاً تا سال 2030، به‌صورت رسمی با آن مواجه خواهد شد. به اعتقاد کارشناسان، تنش‌های سیاسی، نظیر آنچه در دریای چین جنوبی در حال رخ دادن است، احتمالاً یکی از زمینه‌های اصلی بروز چنین جنگ‌هایی است.

به عبارتی حملات سایبری در آینده‌ای نه‌چندان دور، سرنوشت میادین بسیاری را در جهان تغییر خواهد داد. یک کارشناس چینی، هشدار داده است که توانایی‌های سایبری چین، از هر قدرت دیگری در این کشور خطرناک‌تر است و در آینده، تعیین‌کننده خواهد بود. این کارشناس چینی معتقد است در ده سال آینده، پکن می‌تواند معادلات راهبردی را در آسیا تغییر دهد و این کار را از طریق توان و قابلیت‌های جنگ سایبری خودش انجام می‌دهد.

وی در بخش دیگری از صحبت‌های خود در این رابطه گفت: «امروز، چین درگیر این موضوع است که تسلیحات سایبری و میادین اطلاعاتی را با مواضع راهبردی نظامی خودش ادغام کند. این موضوع، می‌تواند سبب بر هم خوردن معادلات راهبردی در غرب اقیانوس آرام، بیش از هر موضوع دیگری شود و حتی اتفاقاتی که امروزه حول محور دریای چین جنوبی در حال رخ دادن است را نیز تحت تأثیر قرار خواهد داد.» برخی کارشناسان نیز معتقدند که چین در این راه تنها نیست و روسیه، به‌عنوان شریکی قابل‌اعتماد، پکن را در این راه همراهی خواهد کرد.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج