۳۴۹۵۶۳
۵۰۱۸
۵۰۱۸
پ

هوای آلوده اطرافتان را فناورانه تصفیه کنید

آنچه این روزها و بخصوص در شهرهای بزرگ آزاردهنده است هوای آلوده ناشی از گرد و غبار، ترافیک و.. است و معمولاً همه بخصوص بیماران به دنبال هوای پاک برای تنفس هستند.

روزنامه ایران: آنچه این روزها و بخصوص در شهرهای بزرگ آزاردهنده است هوای آلوده ناشی از گرد و غبار، ترافیک و.. است و معمولاً همه بخصوص بیماران به دنبال هوای پاک برای تنفس هستند.

هوای آلوده اطرافتان را فناورانه تصفیه کنید

در همین راستا یک استارتاپ در شهر پکن چین دستگاهی را ساخته است که هوای اطراف هر شخص را پاک می‌کند. این دستگاه «WYND» نام دارد و نه تنها پاک‌کننده هوا است بلکه ردیاب کیفیت هوا است که به وسیله سنسور کوچکی آلودگی هوا را به کاربر هشدار می‌دهد. این سنسور کوچک در قسمت پایین دستگاه قرار دارد و حتی می‌توان از دستگاه نیز جدا کرد. این سنسور در صورت وجود آلودگی به صورت خودکار شروع به کار کرده و بسرعت هوای اطراف کاربر را تصفیه و پاک می‌کند. رنگ آن نیز نشان دهنده میزان آلودگی‌ها و هوای پاک است. به عبارتی اگر ردیاب رنگ روشن را نشان دهد یعنی هوا پاک و سالم است.

دستگاه WYND به اندازه یک بطری آب و قابل حمل است و می‌توان آن را به آسانی هر کجا (سفر، اداره، اتاق خواب یا نشیمن و...) خواستید ببرید و با آن هوای پاک تنفس کنید. این تصفیه‌کننده، هوای آلوده را از طریق سوراخ‌هایی که در اطراف آن تعبیه شده به درون خود می‌کشد و با استفاده از یک فیلتر پزشکی تمام ذرات مضر و آلوده‌کننده مانند ذرات و مواد حساسیت زا، میکروب، آلودگی صنعتی، دود سیگار، مه دود، باکتری‌ها و... را مانند قدرتی که در درختان وجود دارد، بسرعت پاک می‌کند و هوای پاک را ا ز قسمت بالایی خود که شکل مخروطی دارد، بیرون می‌دهد.

این دستگاه با یکبار شارژ برای مدت 8 ساعت کار و 8 لیتر در ثانیه هوای پاک تولیدمی کند و برای تصفیه محیط 3تا 10 فوتی بخوبی کاربرد دارد. این تصفیه‌کننده از طریق اپلیکیشن نیز کار می‌کند و جزئیات بیشتری را درباره آلودگی هوا به کاربر نشان می‌دهد و اعلام می‌کند به چه میزان کاربر از تنفس هوای آلوده اجتناب کرده و حتی میزان آلودگی را با مصرف تعداد سیگار در طول روز مقایسه کرده و نشان می‌دهد. گفتنی است WYND قصد دارد تا داده‌ها را به وسیله سنسورهایی که مردم در اقصی نقاط استفاده می‌کنند جمع‌آوری کند تا به دولت در درک درست از میزان آلودگی در مناطق و داشتن محیط زیست پاک کمک کند. قیمت این دستگاه که بزودی به طور عمومی عرضه می‌شود 89 دلار اعلام شده است.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج