۳۴۹۷۲۳
۵۰۰۳
۵۰۰۳
پ

رونمایی از اولین پوستر فیلم «مل گیبسن»

استودیوی «لاینزگیت» از اولین پوستر درام جنگی «Hacksaw Ridge» جدیدترین ساخته مل گیبسن رونمایی کرد. اندرو گارفیلد بازیگر بریتانیایی-امریکایی فیلم‌های «شبکه اجتماعی» و «مرد عنکبوتی شگفت‌انگیز»، در نقش قهرمان اصلی فیلم گیبسن جلوی دوربین رفته که از پاییز امسال در سینماهای امریکای شمالی و سراسر دنیا به نمایش درمی‌آید.

وب‌سایت آی‌ سینما: استودیوی «لاینزگیت» از اولین پوستر درام جنگی «Hacksaw Ridge» جدیدترین ساخته مل گیبسن رونمایی کرد. اندرو گارفیلد بازیگر بریتانیایی-امریکایی فیلم‌های «شبکه اجتماعی» و «مرد عنکبوتی شگفت‌انگیز»، در نقش قهرمان اصلی فیلم گیبسن جلوی دوربین رفته که از پاییز امسال در سینماهای امریکای شمالی و سراسر دنیا به نمایش درمی‌آید.

رونمایی از اولین پوستر فیلم «مل گیبسن»

گیبسن که آخرین‌بار نزدیک به یک دهه پیش فیلم «آپوکالیپتو» را بر پرده سینماها داشت، در جدیدترین تجربه حرفه‌ای خود در مقام کارگردان داستان زندگی «دزموند داس» قهرمان جنگ جهانی دوم را جلوی دوربین برده است. داس یکی از مخالفان جنگ بود که حاضر به حمل اسلحه در جنگ جهانی دوم نشد و به عنوان پزشک ارتش راهی جبهه‌های جنگ شد. داس بدون شلیک حتی یک گلوله در خط مقدم جبهه، موفق شد جان ۷۵ سرباز را در جریان نبرد خونین اوکیناوا نجات بدهد.

گارفیلد که در گذشته نقش پیتر پاکر معروف به «مرد عنکبوتی» را در فیلم ابرقهرمانی «مرد عنکبوتی شگفت‌انگیز» بازی کرده، در نقش ستاره اصلی فیلم جدید گیبسن ظاهر شده است. از دیگر کارهای مهم بازیگر ۳۴ ساله می‌توان به درام تحسین‌شده «شبکه اجتماعی» و فیلم نادیده گرفته‌شده «۹۹ خانه» ساخته رامین بحرانی فیلمساز ایرانی‌تبار اشاره کرد.

رونمایی از اولین پوستر فیلم «مل گیبسن»

در اولین پوستر فیلم که به تازگی توسط استودیوی «لاینزگیت» رونمایی شده، گارفیلد در هیات دزموند داس به نمایش گذاشته شده است. وینس وان، سم ورثینگتن و ترزا پالمر از دیگر بازیگران درام جنگی گیبسن هستند که از ۴ نوامبر (۱۴ آبان) روانه پرده سینماها می‌شود.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج