۳۴۹۷۳۸
۵ نظر
۵۰۰۱
۵ نظر
۵۰۰۱
پ

منتجب نیا: باید از روحانی حمایت کنیم

قائم مقام دبیرکل حزب اعتماد ملی با تقدیر از رئیس جمهور برای پیگیری مساله حقوق‌های نامتعارف گفت: باید از روحانی حمایت کنیم تا نهضت عدالت گستری و مبارزه با فساد به سرانجام برسد.

خبرگزاری ایسنا: قائم مقام دبیرکل حزب اعتماد ملی با تقدیر از رئیس جمهور برای پیگیری مساله حقوق‌های نامتعارف گفت: باید از روحانی حمایت کنیم تا نهضت عدالت گستری و مبارزه با فساد به سرانجام برسد.

رسول منتجب نیا در گفت‌وگویی با اشاره به این‌که «پرداخت‌های نجومی یک پدیده شوم است که به تدریج بوجود آمده و ریشه در سال‌های گذشته دارد» اظهار کرد: زمانی که شرکت‌های دولتی تشکیل شد و به هیات‌های مدیره اجازه دادند که خارج از چارچوب قوانین، پرداختی و دریافتی داشته باشند، این فساد آغاز شد. در مجلس سوم قانون نظام هماهنگ پرداخت‌ها تصویب شد تا با این پدیده مقابله شود اما قانون دور زده شد و همین عامل سرچشمه همین حقوق‌های نامتعارف امروز شده است.

وی با بیان این ‌که «این پرداخت‌ها یک خطر جدی و حتی جدی‌تر از اختلاس‌هاست» تصریح کرد: هر چه زودتر باید با این پدیده شوم مقابله شود. با این حال عده‌ای می‌خواهند از این مساله استفاده جناحی و انتخاباتی کنند و تخریب دولت را شروع کرده‌اند. این پرداخت‌ها ریشه در دولت‌های قبل داشته و در دولت نهم و دهم دامنه بیشتری یافته است.

وی خاطر نشان کرد: دولت روحانی با مشکلات فراوانی روبرو بوده و در این سه سال فرصت نکرد به این پرداخت‌ها رسیدگی کند یا اطلاع کافی درباره‌ آن نداشت. دولت اکنون شجاعت به خرج داده تا با این پدیده شوم مقابله کند و به همین دلیل باید از روحانی تشکر و از او حمایت کرد. روحانی کابینه را خط قرمز ندانست و دستور پیگیری و مقابله با افرادی را داد که تخلف کرده‌اند. اگر این اتفاقاق در دولت گذشته رخ می‌داد، رسیدگی انجام نمی‌شد و دولت و کابینه به عنوان خط قرمز معرفی می‌شدند. منتقدان دولت هم باید انصاف داشته باشند و از دولت برای مقابله با این پدیده حمایت کنند.

قائم مقام دبیر کل حزب اعتماد ملی با اشاره به پاسخ رهبری به معاون اول رئیس جمهور و تاکید ایشان بر تلاش همه نهادها و قوا برای رسیدگی به موضوع حقوق‌های نامتعارف گفت: همه قوا و نهادهای انقلابی باید تحت رسیدگی و کنترل قرار گیرند و مسئولان سه قوه باید با هم همکاری کنند. دامنه رسیدگی به حقوق‌های نامتعارف باید از نهادهای دولتی گسترده‌تر شود و به سایر نهادها و قوا هم برسد.

وی خاطر نشان کرد:‌باید نشان دهیم که در حکومت دینی، عدالت اجرا می‌شود. اگر یک بام و دو هوا عمل کنیم و با دم دست‌تر ها برخورد کنیم و سایرین معاف شوند، ظلم بیشتری کرده‌ایم.

وی همچنین پیشنهاد کرد که کمیته‌ای مرکب از سه قوه به همراه نماینده‌ای از سوی رهبری تشکیل شود تا پرداخت‌های همه قوا و نهادها بررسی شود و گفت: در این مسیر تلاش شود که نظام آسیب نبیند این مساله باید به عنوان یک مساله ملی در نظر گرفته شده و از آن سوء استفاده جناحی نشود.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      از چی روحانی باید حمایت کنیم ........از بیکاری هایی که بوجود آورده ،از گرانی هایی که روز به روز بیشتر میشه
      از اینها باید حمایت کنیم ؟

    • بدون نام

      آقای منتخب نیا حقیقت را میگن چرا اینقدر از حقایق فرار میکنید

    • یاسین

      اینهمه گرانی استارتش اززمان احمدی نژاد شروع شد نکنه یادت رفته جناب! درزمان دکترمحمود بیش از۴۰۰۰واحدصنعتی وکارخانه شد به خاطرتحریم کمراقتصادمون شکست یادتون رفته_شب میخوابیدیم وصبح بیدارمیشدیم ومیدیدیم فلان جنس چندبرابر کشیده روش جناب دلواپس

    • بدون نام

      چشم جناب منتخب نیا اگه امر دیگم دارین بگین انجام بدیم

    • سعید

      ببخشید که این حرف رو میزنم ولی ملت تنشون میخاره که دوباره احمدی نژاد بیاد و گرانی_ وادامه تحریم _بیکاری روز افزونتر_ رشداقتصادی منفی _تورم و...دوباره گریبان مردم وقشرضعیف روبگیره احمدی نژاد وامثالهم عین خیالشون هم نیست تحریم باشیم یانباشیم گرونی باشه یانباشه بیکاری باشه یانباشه _ دودش میره به چشم مستضغفین وبدبخت بیچاره ها_____روحانی روندخوبی روبرای اداره کشوردرپیش گرفته ولی باید بهش فرصت داد چون گندی که دولت قبلی به اقتصاد و معیشت مردم زده سالها طول میکشد جبران گردد

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج