۳۴۹۸۷۳
۱ نظر
۵۰۰۶
۱ نظر
۵۰۰۶
پ

تکذیب تولد روزانه ۴ نوزاد معتاد در تهران

معاون اجتماعی سازمان بهزیستی با اعلام اینکه آماری مبنی بر تولد روزانه ۴ نوزاد در تهران از سوی وزارت بهداشت تایید نمی شود، این پدیده را نوعی کودک آزاری دانست.

خبرگزاری مهر: معاون اجتماعی سازمان بهزیستی با اعلام اینکه آماری مبنی بر تولد روزانه ۴ نوزاد در تهران از سوی وزارت بهداشت تایید نمی شود، این پدیده را نوعی کودک آزاری دانست.

حبیب الله مسعودی فرید با اشاره به مذاکرات صورت گرفته با دانشگاه علوم پزشکی به منظور ارائه اقدامات مددکاری از ابتدای مراجعه مادرانی که نوزاد معتاد دارند، بر لزوم اعمال مداخلات خاص در این حوزه اشاره کرد.

وی افزود: اعتیاد کودکان بسیار اهمیت دارد چراکه عوارض آن روی کودک بیشتر است و نیاز به اقدامات خاص پزشکی و روانشناسی دارد.

مسعودی فرید با اعلام اینکه آماری مبنی بر تولد روزانه ۴ نوزاد در تهران از سوی وزارت بهداشت تایید نمی شود، ادامه داد: گاه به دلیل سوءاستفاده از کودکان یا درمان های نامناسب از سوی والدین معتاد، این کودکان نیز معتاد می شوند یا جنین را دچار مشکل می کند.

وی گفت: در اورژانس اجتماعی خط ۱۲۳ را داریم که در مورد کودک آزاری، همسر آزاری و کودکان خیابانی کار می کند و خدمات سیار همراه یک روانشناس و مدد کار اجتماعی سر صحنه فرستاده می شوند.

مسعودی فرید با اشاره به اینکه تولد نوزاد معتاد نوعی از کودک آزاری است، افزود: سال ۹۴، تعداد ۶۰۰ هزار تماس داشتیم و حدود ۸.۵ درصد مربوط به کودک آزاری بوده است.

وی با اشاره به بی منطق بودن آمار تولد نوزاد معتاد و تعداد زنان معتاد، این نکته مهم را متذکر شد که اعتیاد زنان، باروری را کاهش می دهد.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • گم نام

      سلام جناب معاون.بخدا تجربه ثابت کرده.راست گویی همیشه خوب بوده.با تکدیب.واقعیت‌ها هیچ کاری درست نمیشه.رو راستی در این اوضاع خیلی بهتره

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج