۳۵۰۱۹۰
۵۰۰۲
۵۰۰۲
پ

تردد در منطقه پتروشیمی ماهشهر ممنوع

فرمانده پلیس راه خوزستان گفت: با توجه به پیش بینی وقوع انفجار در منطقه ویژه پتروشیمی ماهشهر، تردد کلیه وسایل نقلیه از فلکه پلیس سربندر به سمت این منطقه ممنوع شده است.

خبرگزاری مهر: فرمانده پلیس راه خوزستان گفت: با توجه به پیش بینی وقوع انفجار در منطقه ویژه پتروشیمی ماهشهر، تردد کلیه وسایل نقلیه از فلکه پلیس سربندر به سمت این منطقه ممنوع شده است.

سرهنگ رضا دولتشاهی اظهار کرد: طی روزهای اخیر محدودیت ترافیکی طرح تابستانه را داشتیم که از روز گذشته ساعت هفت صبح آغاز و تا پایان شب جمعه ساعت ۱۲ ادامه دارد. در این محدودیت تردد کلیه کامیون ها و تریلرها از مسیر اهواز ـ ایذه ـ باغملک ـ دهدز و شهرکرد و بالعکس ممنوع اعلام شد.

وی افزود: امروز نیز به دلیل اعلام آتش سوزی در منطقه ویژه پتروشیمی ماهشهر برای تردد کلیه کامیون ها و تریلرها اعمال شد. با توجه به اینکه پیش بینی وقوع انفجار از قبل اعلام شده بود مجبور به اعمال این محدودیت شدیم.

فرمانده پلیس راه خوزستان تصریح کرد: در این محدودیت تردد کلیه کامیون ها و تریلرها به طرف ماهشهر و سربندر از طرف اتوبان و دیگر راه ها کلا ممنوع شده است.

دولتشاهی ادامه داد: در شهر سربندر نیز از فلکه پلیس به سمت منطقه ویژه پتروشیمی ماهشهر تردد کلیه وسایل نقلیه ممنوع اعلام شده است.

وی بیان کرد: این کنترل ها از امروز صبح تا موقع عادی شدن وضعیت و کنترل حریق ادامه خواهد داشت.

فرمانده پلیس راه خوزستان عنوان کرد: تردد به سمت منطقه برای پیشگیری از وقوع حادثه ممنوع اعلام شده ولی در عین حال امیدوار هستیم که هیچ انفجاری رخ ندهد.

دولتشاهی یادآور شد: مأموران در حال تلاش هستند تا کلیه خودروهای موجود در منطقه ویژه را نیز به منظور پیشگیری از هر گونه حادثه احتمالی تخلیه کنند.

دولتشاهی با اشاره به اینکه این محدودیت ها تا عادی شدن وضعیت برقرار است، بیان کرد: از تمامی رانندگان وسایل نقلیه فوق تقاضا دارم تا برای به وجود نیامدن مشکل نسبت به رعایت این محدودیت ها همکاری لازم را داشته باشند.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج