۳۵۰۴۸۲
۵۰۰۰
۵۰۰۰
پ

آینده مبهم ستاره های ملی پوش

فصل نقل و انتقالات فوتبال در ایران، قطر و اروپا از مدت‌ها قبل آغاز شده اما برخی بازیکنان تیم ملی هنوز موفق به انتخاب تیم آینده خود نشده‌اند.

ایرانی ورزشی: فصل نقل و انتقالات فوتبال در ایران، قطر و اروپا از مدت‌ها قبل آغاز شده اما برخی بازیکنان تیم ملی هنوز موفق به انتخاب تیم آینده خود نشده‌اند. از لیست تیم ملی، پژمان منتظری پس از سپری کردن یک فصل با پیراهن الاهلی، هنوز قرارداد خود را با این باشگاه تمدید نکرده اما به نظر می‌رسد همکاری با او ادامه پیدا کند.

منتظری ۳۳ ساله با تغییراتی که در کادر فنی و مدیریتی الاهلی رخ داده، ابتدا شانس اندکی برای تمدید قرارداد با این تیم داشت اما در نهایت مدیران این باشگاه ترجیح دادند مدافع ایرانی تیمشان را حفظ کنند. البته منتظری فصل قبل نیز در چند بازی از ترکیب اصلی خارج ماند تا برای تمدید قرارداد با مشکلات فراوانی دست و پنجه نرم کند.

از استقلال به‌عنوان مقصد بعدی منتظری نام برده می‌شد، تیمی که پژمان پس از درخشش در آن به پیراهن تیم ملی رسید و یکی از بازیکنان کلیدی کی‌روش لقب گرفت. در نهایت اما پژمان یک فصل دیگر در الاهلی خواهد ماند. هر چند قرارداد او هنوز به صورت رسمی تمدید نشده است.

احسان حاجی صفی دیگر ملی پوشی است که هنوز برای فصل آینده خود تصمیم نگرفته و بلاتکلیف مانده. حاجی صفی فصل گذشته را با سپاهان آغاز کرد اما پس از بازی مقابل سایپا در هفته پنجم تصمیم گرفت به بوندس لیگای دو برود و پیراهن اف اس فاو فرانکفورت را بپوشد. حاجی صفی در فرانکفورت نیز عملکرد مناسبی ارائه داد. او در تمام بازی‌های اف اس فاو در ترکیب اصلی حضور داشت و دو گل زیبا نیز برای این تیم به ثمر رساند. البته چه سود که اف اس فاو فرانکفورت در پایان مسابقات بوندس لیگای دو هفدهم شد و به دسته پایین‌تر سقوط کرد.

همین باعث شد تا حاجی صفی تصمیم به جدایی از این تیم بگیرد. تصمیمی که البته شایعه‌های فراوانی را در فوتبال ایران به‌وجود آورد. عبدا... ویسی برای جذب او به تمرین تیم ملی رفت تا شاید بتواند حاجی صفی را برای بازگشت به سپاهان ترغیب کند. از سویی دیگر علیرضا منصوریان از ابراز علاقه‌اش به جذب حاجی صفی خبر داد و اینکه دوست دارد این چپ پای ۲۶ ساله را شکار کند. حاجی صفی اما بی توجه به این شایعه‌ها به فکر راهی است تا همچنان در فوتبال اروپا بازی کند. فعلا از لیگ یونان به‌عنوان مقصد بعدی حاجی صفی یاد می‌شود اما بعید نیست او به لیگ‌های عربی برود و در قطر به فوتبال خود ادامه بدهد.

مسعود شجاعی همچنان یکی از بازیکنان ثابت لیست تیم ملی است. کارلوس کی‌روش علاقه ویژه‌ای به سبک بازی مسعود دارد و به همین دلیل او را در ۳۲ سالگی به تیم ملی دعوت می‌کند و بعضا بازی‌اش هم می‌دهد. شجاعی فصل قبل را در الغرافه گذراند. او ۵ گل برای این تیم به ثمر رساند اما نتوانست موفقیتی آنچنانی برای این تیم رقم بزند. الغرافه و مسوولانش از عملکرد شجاعی راضی‌اند اما هنوز اقدام به تمدید قرارداد با او نکرده‌اند.

شجاعی یک پیشنهاد از دسته دو اسپانیا نیز در جیب دارد اما بدش نمی‌آید یک فصل دیگر در لیگ ستارگان باقی بماند و در قطر بازی کند. به نظر می‌رسد شجاعی در الغرافه می‌ماند تا با پیراهن زرد این تیم به میدان برود. اتفاقی که وقوعش محتمل است. البته مسعود فعلا تهران است و تمرین‌های خود را پیگیری می‌کند تا اگر با الغرافه قرارداد خود را تمدید کرد با آمادگی کامل در تمرین‌های این تیم حاضر شود.

تغییرات مدیریتی در العربی، موقعیت اشکان دژاگه و جواد نکونام را به خطر انداخته. نکونام که از فوتبال ملی خداحافظی کرده اما دژاگه همچنان یکی از کلیدی ترین بازیکنان تیم کی‌روش است. دژاگه که دو فصل قبل قرارداد ۵ ساله‌ای را با العربی امضا کرد، ۳ فصل از قراردادش باقی مانده اما فعلا نمی‌داند که آیا مسوولان الاهلی مایل به ادامه همکاری با او هستند یا نه. دژاگه با پیشنهادهایی از لیگ ایران و باشگاه پرسپولیس مواجه شده اما قصد ادامه حضور در لیگ ستارگان قطر را دارد. مبلغ بالای قرارداد او با العربی دلیل این علاقه است. مدیران جدید در العربی مشغول به کار شده‌اند، پس طبق اعلام قبلی این مدیران، جایی برای دژاگه در این تیم باقی نمی‌ماند. تکلیف دژاگه تا یک هفته دیگر مشخص می‌شود. اینکه او در العربی می‌ماند یا نه از جمله ابهام‌های فوتبال ایران است.

این ۴ ملی پوش و انتخاب تیم جدید از سوی آنها، سوژه جدید روزها و هفته‌های آینده فوتبال ایران خواهد بود. انتخاب‌هایی که هر یک می‌تواند بزرگ و پراهمیت باشد، بخصوص برای تیم‌هایی که این بازیکنان را جذب خواهند کرد.

آخرین وضعیت دژاگه و حاجی صفی

محمودرضا فاضلی، مدیر برنامه‌های دژاگه، حاجی صفی و کریم انصاری فرد درباره شرایط این بازیکنان می‌گوید:«درباره دژاگه مورد خاصی وجود ندارد و وضعیت اشکان مثل سابق است. او قرارداد دارد و باید برگردد. وضعیت اشکان در العربی خوب است و فعلاً منتظر است تا برای آغاز تمرین‌ها با او تماس بگیرند. این بازیکن ۳ سال دیگر با العربی قرارداد دارد. درباره انصاری فرد باید بگویم کریم به تمرین‌های تیمش در یونان بازگشته و احسان حاجی صفی نیز از چند تیم اروپایی پیشنهاد دارد. البته تیم‌های استقلال و سپاهان به این بازیکن پیشنهاد داده‌اند اما پیشنهادهای اروپایی دارد و باید ببینیم چه کاری می‌خواهد انجام دهد.»
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج