۳۵۰۴۸۳
۱ نظر
۵۰۰۱
۱ نظر
۵۰۰۱
پ

لیست پرسپولیس در انتظار شجاع

پرسپولیسی شدن شجاع خلیل‌زاده خیلی پیش از این‌ بر سر زبان‌ها افتاده بود؛ پیش از باز شدن پنجره نقل و انتقالات تابستانی، یا حتی پیش از آنکه سوت پایان فصل را بشنویم.

ایران ورزشی: پرسپولیسی شدن شجاع خلیل‌زاده خیلی پیش از این‌ بر سر زبان‌ها افتاده بود؛ پیش از باز شدن پنجره نقل و انتقالات تابستانی، یا حتی پیش از آنکه سوت پایان فصل را بشنویم. شجاع چشم برانکو را گرفته و مرد کروات خط دفاعی تیمش را با او شکل داده بود؛ به این امید که باشگاه به وقت ورود به بازار نقل و انتقالات، شجاع خلیل‌زاده را در سبد خریدش دارد. آقای سرمربی اما همچنان منتظر است و باشگاه‌نشین‌های پرسپولیس در بکش بکش با سپاهانی‌ها.

مدیران باشگاه البته از همان ابتدا سیدجلال حسینی را ترجیح می‌دادند و تصورشان این بود که با جذب او، برانکو هم بی‌خیال شجاع می‌شود. پروفسور اما چنان روی حرفش ایستاده که گویی پرسپولیس بدون این مدافع، تیم نیست. حتی لوکا ماریچ هم که خود برانکو مصرانه خواهان بازگشتش بود، نتوانسته جای شجاع خلیل‌زاده را پر کند و باشگاه را هم انگار چاره‌ای نیست جز تن دادن به این خواسته آقای سرمربی. اول ماریچ را برگرداندند و حالا هم راهی را می‌جویند برای جذب خلیل‌زاده که شایعه‌ها ادعا کرده‌اند او قراردادش را هم با پرسپولیس بسته و نیم‌ فصل پیراهن این تیم را می‌پوشد. اگرچه هیچ بعید نیست که بازگشت لوکا ماریچ شانس حضور در پرسپولیس را از شجاع بگیرد.

مدافع کروات که پرسپولیسی‌ها حاضر نبودند حتی پول فصل پیش‌اش را بپردازند و به توصیه‌ خود برانکو برای مشخص شدن وضعیت خط دفاعی پرسپولیس منتظر مانده بود، به اصرار سرمربی دوباره نشست پای میز مذاکره و همه شرط‌هایش هم پذیرفته شد. برای تمدید قرارداد، ماریچ شرط کرده بود که هم قرارداد فصل پیش‌اش را تسویه کنند و هم رقم قرارداد جدیدش را ۲۰ درصد افزایش بدهند. باشگاه هم اگر چه هیچ کدام از خواسته‌های او را نپذیرفته بود اما به خاطر نگرانی‌های برانکو برای خط دفاع پرسپولیس، دوباره با مدافع کروات تماس گرفت و او را به مذاکره فراخواند.

مذاکره‌ای که عصر سه‌شنبه انجام شد و مدیر برنامه‌های لوکا ماریچ از موفقیت‌آمیز بودن‌شان می‌گفت: «مذاکرات خوبی با مدیران باشگاه انجام دادیم و اگر همه چیز به خوبی پیش برود، لوکا روز جمعه به اردوی پرسپولیس در اوکراین اضافه خواهد شد.» اما آیا پرسپولیس شرط‌های ماریچ را پذیرفته که دو طرف به توافق نزدیک شده‌اند؟ البته که چنین نیست.

پرسپولیسی‌ها همچون همیشه چند تا وعده بی‌پشتوانه را چاشنی مذاکره‌‌شان کردند و اینگونه از مدافع کروات بله گرفتند. البته این ماریچ بود که از مواضع قبلی‌اش کوتاه آمد و پذیرفت که بدون دریافت مطالبات معوقه‌اش قرارداد جدید ببندد. قراردادی یکساله به شرط پرداخت ۳۰ درصد از رقم آن موقع امضا. پرسپولیس این پرداخت ۳۰ درصدی را پذیرفت و در عوض، تسویه حساب قرارداد فصل پیش ماریچ را به روزها و ماه‌های نیامده موکول کرد.

حالا هم لوکا ماریچ منتظر پیش پرداخت ۳۰ درصدی قراردادش است و گفته که تا پول نگیرد، امضا نمی‌کند. او منتظر پول است و مدیران پرسپولیس دلخوش به اینکه با ماندن این مدافع، برانکو هم دست از سر شجاع بردارد و او را بی‌خیال شود. بازیکنی که به نظر می‌رسد تمدید قرارداد لوکا ماریچ، او را نسبت به پرسپولیس مردد کرده است.

این تردید را از حرف‌های مدیر برنامه‌های خلیل‌زاده برداشت کردیم وقتی که می‌گفت: «شجاع بیش از حد فوتبال خود را برای پرسپولیس به خطر انداخته در حالی که جایگاهش در سپاهان فوق‌العاده است. او علاقه‌اش برای کار با برانکو را هم هیچ‌گاه کتمان نکرده اما هم من و هم خود شجاع اعتقاد داریم که پرسپولیس باید بین شجاع خلیل‌زاده و ماریچ یک بازیکن را انتخاب کند.» پشت‌بَند این حرف که یکجور تهدید هم برای پرسپولیسی‌ها به حساب می‌آید، باشگاه سپاهان دست به قلم شد و در نامه‌ای خطاب به فدراسیون‌نشین‌ها نوشت: «شجاع خلیل‌زاده تا پایان فصل بازیکن سپاهان است و از تیم‌های دیگر می‌خواهیم که با توجه به این موضوع، مسائل قانونی را رعایت کنند.» خود شجاع اما ادعا کرده که قراردادش تا نیم‌فصل معتبر است و بعد از آن می‌تواند سپاهان را ترک کند.

اتفاقا پرسپولیسی‌ها هم به امید همین قرارداد چند ماهه است که مذاکره با خلیل‌زاده را تا امروز کش داده‌اند. حتی از زبان شایعه‌ها شنیدیم که از این بازیکن امضا هم گرفته‌اند و از ترس شکایت باشگاه سپاهان و دردسرهای قانونی‌ و محرومیت‌های احتمالی بعد از آن است که این قرارداد را پنهان نگه داشته‌اند. حالا اما که لوکا ماریچ برگشته، آنها حتی نمی‌توانند به قول و قرارهایشان با شجاع خلیل‌زاده مطمئن باشند چرا که ممکن است این بازیکن از ترس نیمکت‌نشینی در پرسپولیس به همه آن توافق‌ها پشت پا بزند.

شجاع را به خاطر سروش می‌خواهند؟

برانکو، شجاع را می‌خواهد و پرسپولیسی‌ها برای جذب این مدافع با سپاهان درافتاده‌اند تا سروش رفیعی را به دست بیاورند. بازیکنی که تا نیم‌فصل که سربازی‌اش به پایان می‌رسد، باید برای تراکتورسازی بازی کند و شجاع گفته بود که او را هم با خودش به پرسپولیس می‌آورد. البته خود سروش هم پیش‌تر به ایران‌ورزشی گفته بود که پرسپولیسی است و تا پوشیدن پیراهن این تیم فاصله‌ای ندارد اما حالا شایعه‌ها او را استقلالی خوانده و پیش‌بینی کرده‌اند که نیم‌فصل پیراهن آبی به تن خواهد کرد. پرسپولیسی‌ها هم دقیقا از ترس آبی‌پوش شدن اوست که افتاده‌اند دنبال شجاع خلیل‌زاده و می‌خواهند با جذب او، سروش رفیعی را هم مال خود کنند.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • علی

      چقدر مغلطه میکنید پرسپولیس شجاع رو از اول هم میخاست فقط بخاطر خودش نه بخاطر سروش ، جذب ماریچ هم بخاطر ابهام در قرارداد شجاع و سپاهانه که معلوم نیست تا نیم فصله یا تا پایان فصل
      خواهشا مغلطه گری نکنید

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج