۳۵۰۵۲۲
۱۹ نظر
۵۰۰۷
۱۹ نظر
۵۰۰۷
پ

ترکان: این که نوجوانی سوار ماشین چند میلیاردی شده تحمل دردها را سخت تر می‌کند

دبیر شورای عالی مناطق آزاد با تاکید بر اینکه پیرو فرمایشات مقام معظم رهبری ورود خودروهای آمریکایی ممنوع شد، گفت: دیدن اینکه نوجوانی سوار ماشین چند میلیارد تومانی شده تحمل دردها را سخت تر می‌کند.

خبرگزاری ایلنا: اکبر ترکان دبیر شورای عالی مناطق آزاد درباره دلایل لغو ورود خودروهای آمریکایی به مناطق آزاد اظهار داشت: ممنوعیت واردات خودروهای وارداتی در راستای فرمایشات مقام معظم رهبری بوده است.

وی افزود: مقام معظم رهبری در نشستی که با کارگران داشتند، درباره اینکه چه ضرورتی دارد که ما از آمریکا خودروی سواری وارد کنیم،صحبت کرده بودند و این لغو واردات خودرویی آمریکایی پیرو فرمایشات ایشان بود.

دبیر شورای عالی مناطق آزاد تاکید کرد: ما هم به استناد صحبت‌های رهبری، ممنوعیت ورود خودروهای خارجی را به مدیران مناطق آزاد ابلاغ کردیم.

وی درباره برگشت چند خودرو گران قیمت از منطقه آزاد اروند، گفت: آنچه ما دنبال می‌کنیم این است که شاغلین مناطق آزاد بتوانند برای تسهیل در کار و فعالیتشان و یا ترددشان، خودروی مناسب به داخل مناطق آزاد وارد کنند.

ترکان گفت: اینکه این موضوع به اسباب تشریفات و تجمل تبدیل شود، مورد نظر ما نیست.

مشاور عالی رییس جمهوری افزود: البته یک نظریه‌ای هم پشت این است؛ زمان جنگ همه ما با کوپن زندگی می‌کردیم ولی مردم تحمل می‌کردند به این دلیل که زندگی همه شبیه به هم بود و برای مثال اگر قرار بود همه با کوپن مرغ بخرند معمولا کسی خارج از این قاعده زندگی نمی‌کرد لذا تحمل مردم بالا رفته بود.

وی تاکید کرد: اما در حال حاضر که افراد با مشکلات بسیار پیچیده‌ای مواجهند وقتی می‌بینند که یک نوجوان سوار ماشین چند میلیارد تومانی شده است، تحمل درد‌هایشان سخت‌تر می‌شود ما نمی‌خواهیم در مناطق آزاد مشوق این تجملات باشیم.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      "گفت: آنچه ما دنبال می‌کنیم این است که شاغلین مناطق آزاد بتوانند برای تسهیل در کار و فعالیتشان و یا ترددشان، خودروی مناسب به داخل مناطق آزاد وارد کنند"
      بقیه ی مردم آدم نیستن که باید با پراید و بقیه ی زباله های بی مصرف تردد کنند ؟؟!

      پاسخ ها

      • hamid

        دوست عزیز من منطقه آزادی نیستم ولی تا آنجا که من دیده و شنیده ام فرمایش آقای ترکان صحیح است زیرا که اغلب مناطق آزاد فاقد موقعیت زندگی شهری هستند لذا افراد شاغل میبایست بطور روزانه بعضا تا صدها کیلومتر رانندگی کنند لذا به جهت رسک بالای جاده ای بطور روزمره میطلبد که این اشخاص با خودرو مطمعن تری تردد کنند و صد البته که نباید این موضوع موجبات تجمل گرایی را فراهم کنند .

    • آرمیتا

      سلام . میدونید دیگه تحمل این همه نابرابری نداریم تحمل این همه تضاد طبقاتی را نداریم ... بابا ، همکار من روبروی من نشسته برای رفتن به خونهاش هرروز یه مرد که دوتا پسر فوق لیسانس حسابداری بیکار داره و یک دختر ...هر روز برای رفتنش تا خونه اش که کرج 5 هزار تومان قرض میکمه میره بخدا دیگه تحمل این همه فقر را نداریم خسته شدیم از دیدن مردم نجیب و زحمتکشمان غصه میخوریم اینان از صبح میان سرکار دولتی و با ماهی یک میلیون دویست هزار تومان آن هم انگاری مدیر مربوطه از جیب مبارکش میخواد بده با اکراه... راست میگه آقای ترکان خسته شدیم از دیدن دردهای هموطن هایمان از نداری هایشان از فقر ی که می بینیم خسته شدیم .کاش چاره ای می کردید تا دیرتر از این نشده.

      پاسخ ها

      • مریم

        منظورتون اینه که چون یه عده فقیر هستند باید رفاه را از بقیه گرفت یا بر عکس دولت تلاش کنه همه مردم در رفاه باشن

    • مهمان

      شما با نظام تعرفه ای تون و قیمت 3700 تومانی دستوری دلار قیمت این ماشینها را به میلیارد رسونده اید و الا شاید همه کسانی که خودرو داخلی را به چند برابر قیمت می خرند ، یعنی مجبورند که بخرند!! میتونستند ماشین خوب و با کیفیت خارجی تهیه کنند برای خودشون ... آقای ترکان لطفا صورت مساله رو عوض نکن ...

      پاسخ ها

      • بدون نام

        دقیقا قیمت این ماشینها در خارج خیلی خیلی پایین تر از این قیمته به جای بالا بردن قیمت ماشینهای خارجی کیفیت ماشینهای داخلی بالا ببرید ورود ماشینهای خارجی ازاد کنید تا همه بتونن راحت از امکانات روز دنیا استفاده کنند

    • بدون نام

      بابا جان من بزاريد حداقل ماشين هاي باكيفيت آمريكايي تو ايران تردد كنند تا ما مردم عادي لااقل ببينيم اين ماشين‌ها رو و كيفيت شان را ديگه خسته شديم از بس ديديم پرايد و سمند بزاريد به معناي واقعي ماشين ببينيم ..........

    • بدون نام

      ای گفتی میبینی یه جوجه مازراتی سواره تو پراید80!!!!!!!!!!میخوای با همون پراید بکوبونی به دیوار

      پاسخ ها

      • بدون نام

        اادبیات پوپولیستی برای برانگیختن احساسات مردم که میگن همینه

    • بدون نام

      دلیل عدم تحمل مردم خرید ماشین های ملیاردی از چپاول هاست

    • بدون نام

      ما هم دیگه تحمل اینهمه.. رو نداریم ، بسه شمارو به خدا ، شما که هیچ کاری برای درست شدن اوضاع نمیکنید و هر کاری میکنید فقط بدتر کردن اوضاعه . ما تو اجاره هر ماه موندیم شما از ماشینهای میلیاردی بچه های مسئولین خودتون حرف میزنید

    • مهدی

      ببین چطور میخوان مردم رو به جون هم بندازن.اون بچه های 16 ساله که میگه بچه وزیر و نماینده مجلسن دیگه.به غیر از اونا که کسی از این جور ماشینا سوار نمیشه.یعنی نمیتونه سوار شه.یه کاری کردن که پراید شده ارزوی یه سریا.واقعا پراید رو بیرون از ایران به عنوان الاغم ازش استفاده نمیکنن.ولی ما اینجا مجبوریم 25 میلیون بابتش پول بدیم.با این پول تو کشورهای دیگه میشه یه ماشین متوسط خرید.در هر صورت تا مردم خودشون نخوان این مملکت درست نمیشه.

    • بدون نام

      خب پيگيري کنيد بابايي آن نوجوان کيست!!؟ بعد پيگيري کنيد باباهه چطوري ميليادرها پول داره!!؟ ديگه اينهمه صغرا کبري.چيدن نداره که!!!؟

      پاسخ ها

      • hamid

        دوست عزیز این نحوه تفکر یعنی صورت مسعله را پاک کردن جزء سرفصل های اجرایی بزرگان گشور ماست.

    • بدون نام

      درداصلی اینجاست که اون ماشینهای میلیاردی راکسانی سوارمیشن یاحقوقهای میلیونی میگیرن یارشوه یااختلاس میلیاردی ازبیت المال

    • بدون نام

      هیچکس از پول زحمتکشی ماشین میلیاردی سوار نمیشه اینها پول مفت گیر میارن که سوار ماشین میلیاردی میشن .

    • بدون نام

      ما هم دیگه تحمل اینهمه دروغ رو نداریم ، بسه شمارو به خدا ، شما که هیچ کاری برای درست شدن اوضاع نمیکنید و هر کاری میکنید فقط بدتر کردن اوضاعه . ما تو اجاره هر ماه موندیم شما از ماشینهای میلیاردی بچه های مسئولین خودتون حرف میزنید

    • بدون نام

      من بدبخت کارگر ببین گواهینامه گرفته ام فقط نگاهش می کنم نه فرمانی دیدم نه ترمزی نه کلاجی حتی نه دوچرخه ای بابا ماشین نخواستیم فقط بدادمان برسید گرسنگی نمیریم حداقل کارگری هم نیست کار کنیم به نظر من این کلید کلید جهنم بود به ما نشان دادی جناب روحانی

    • alireza

      اقایون و خانوم های محترم میتونید نگاه به ماشینا نکنید.میتونی برو دزدی کن اختلاس کن کلاه برداری کن خواهش میکنم این پحث هارو نکنید.

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج