۳۵۰۵۶۶
۱ نظر
۵۰۱۵
۱ نظر
۵۰۱۵
پ

نسخه‌ ویژه‌ ۵۰ امین سالگرد کامارو +عکس

شورولت برای بزرگداشت پنجاهمین سالگرد تولید خودروی محبوب کامارو، جزئیات نسخه‌ی ویژه‌ای را که به همین مناسبت ساخته شده است را منتشر کرد. برای آشنایی بیشتر با این نسخه‌ی خاص از شورولت کامارو،

zoomit.ir - حسین ریاحی: شورولت برای بزرگداشت پنجاهمین سالگرد تولید خودروی محبوب کامارو، جزئیات نسخه‌ی ویژه‌ای را که به همین مناسبت ساخته شده است را منتشر کرد. برای آشنایی بیشتر با این نسخه‌ی خاص از شورولت کامارو،

نسخه‌ ویژه‌ 50 امین سالگرد کامارو +عکس

شورولت پنجاهمین سالگرد تولد خودروی عضلانی (ماسل کار) کامارو را با عرضه‌ی نسخه‌ی خاصی از این خودرو جشن می‌گیرد. در ویدئویی که از این مدل منتشر شده است کامارو جدید در کنار نخستین نسل این خودرو به نمایش درآمده است. نیم قرن از معرفی عمومی نخستین نسل شورولت کامارو می گذرد. شورولت برای گرامیداشت این محصول مشهور و بسیار محبوب اقدام به برگزاری مراسم‌های مختلفی از جمله تورهای بازدید از کارخانه و میتینگ‌های شورولت کامارو کرده است.

علاقه‌مندان به کامارو اکنون می‌توانند ششمین نسل این خودرو را با بسته‌ی خاص ۵۰th Anniversary Edition یا نسخه‌ی پنجاهمین سالگرد خریداری کنند؛ این بسته در هر دو گونه‌ی کامارو، مدل استاندارد ۲LT و مدل هشت سیلندر ۲SS و در هر دو بدنه‌ی کوپه و کانورتیبل قابل سفارش است.

نسخه‌ ویژه‌ 50 امین سالگرد کامارو +عکس

شورولت می‌گوید که این مدل ویژه از تغییرات قابل توجهی در بخش ظاهری و فنی برخوردار است که آن را کاملا متمایز می‌کند که شامل بهینه‌سازی‌ها و تغییراتی در بخش داخلی و خارجی است.

در بخش بیرونی این مدل محدود، شورلت از رنگ خاکستری موسوم به Nightfall Grey متالیک استفاده کرده است و روی آن خطوطی با نقش پنجاهمین سالگرد وجود دارد، در مدل کانورتیبل سقف خودرو به رنگ مشکی است. همچنین این مدل از رینگ‌های ۲۰ اینچی آلومینیومی استفاده می‌کند که در مرکز آن‌ها نقش پنجاهمین سالگرد به چشم می‌خورد. دیگر تغییرات ظاهری شامل استفاده از جلوپنجره‌ی کرومی براق، اسپویلر جلو به رنگ بدنه و کالیپرهای ترمز به رنگ نارنجی هستند که در تیپ‌های LT تنها کالیپرهای جلو به رنگ نارنجی هستند.

در داخل کابین شورولت کامارو نسخه‌ی پنجاهمین سالگرد، استفاده از چرم و جیر مشکی به چشم می‌خورد که دوخت‌های روی آن‌ها به رنگ نارنجی هستند؛ همچنین نوشته‌ی "پنجاهمین سالگرد" در پشت آمپرها، پشت سری‌ها و روی فرمان نیز دیده می‌شود.

نسخه‌ ویژه‌ 50 امین سالگرد کامارو +عکس

نخستین نسل کامارو که در سال ۱۹۶۷ رونمایی شد دارای توان ۸۸ اسب بخار بود که این عدد در نسل پنجم به ۵۸۰ اسب بخار رسید. و هم اکنون نسل ششم کامارو، افزایش قدرتی تا ۶۴۰ اسب بخار در مدل مسابقه‌ای ZL۱ به خود می‌بیند. این قدرت از پیشرانه ای V۸ با ۶.۲ لیتر حجم و مجهز به سوپرشارژر بدست آمده است و توسط یک جعبه دنده‌ی ۱۰ سرعته‌ی خودکار که با همکاری رقیب قدیمی شورولت، یعنی فورد ساخته شده است به چرخ‌های عقب انتقال می‌یابد.

نسخه‌ ویژه‌ 50 امین سالگرد کامارو +عکس

نسخه‌ ویژه‌ 50 امین سالگرد کامارو +عکس
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • ف م

      عالی

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج