۳۵۰۵۹۸
۵۰۰۴
۵۰۰۴
پ

گوشی نوکیا P۱ احتمالا این شکلی است

نوکیا در ماه گذشته وارد معاملاتی شد که به موجب آنها این شرکت اجازه دارد از نامش برای گوشی‌ها و تبلت‌های اندرویدی استفاده کند. در میان شرکت‌هایی که طرف این قرارداد بودند، نام فاکس‌کان (تولیدکننده‌ی قراردادی گوشی‌های آیفون) و شرکت دیگری به نام HMD دیده می‌شد.

مجله دیجی کالا - زهرا غلامی: نوکیا در ماه گذشته وارد معاملاتی شد که به موجب آنها این شرکت اجازه دارد از نامش برای گوشی‌ها و تبلت‌های اندرویدی استفاده کند. در میان شرکت‌هایی که طرف این قرارداد بودند، نام فاکس‌کان (تولیدکننده‌ی قراردادی گوشی‌های آیفون) و شرکت دیگری به نام HMD دیده می‌شد.

گوشی نوکیا P1 احتمالا این شکلی است

حالا رندهایی منتشر شده که یک گوشی هوشمند مبتنی بر اندروید را با برند نوکیا نشان می‌دهد که نوکیا P1 نامیده می‌شود. طبق گزارش‌ها، این دستگاه توسط مهندسان شرکت Infocus/Sharp ساخته شده است. شاید یادتان باشد که فاکس‌کان در ماه اسفند شارپ را خرید، بنابراین ظاهرا همه‌چیز با هم جور در می‌آید. گوشی‌ای که در تصویر بالا می‌بینید ممکن است دقیقا مشابه شارپ Aquos P1 باشد. با توجه به این که این مدل مدت محدودی توزیع شد، بعید نیست که این گوشی با برند نوکیا عرضه شود. باید به این نکته توجه کنیم که قرارداد بین نوکیا و فاکس‌کان فقط برای مجوز استفاده از برند نوکیا است.

این‌طور که به نظر می‌رسد، این گوشی در رنگ‌های آبی و گلبهی عرضه می‌شود. در حال حاضر، هیچ اطلاعات دیگری از جمله مشخصات، قیمت و زمان معرفی رسمی این گوشی از سوی نوکیا نداریم.

طبق مفاد قرارداد نوکیا با مایکروسافت، این شرکت نمی‌تواند تا پایان سه ماهه‌ی سوم سال ۲۰۱۶ (یعنی همین سه ماهه‌ای که الان در آن قرار داریم) گوشی جدیدی با برند خودش عرضه کند.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج