۳۵۰۷۰۲
۵۰۰۴
۵۰۰۴
پ

تنها شانس بوکس ایران المپیکی می شود؟

ابهام حضور روزبهانی تنها نماینده بوکس ایران ،در المپیک ذهن همه را به خود مشغول کرده است.

باشگاه خبرنگاران جوان: ابهام حضور روزبهانی تنها نماینده بوکس ایران ،در المپیک ذهن همه را به خود مشغول کرده است.

تیم ملی بوکس کشورمان قرار بود در مسابقات بوکس حرفه ای در ونزوئلا که رقابت‌های گزینشی المپیک ریو ۲۰۱۶ شرکت کند ،متاسفانه اعزام این تیم به دلیل عدم صدور روادید از سوی آلمان و فرانسه لغو شد.

این سفر مهم و سرنوشت ساز برای بوکس ایران کنسل شد و سجاد محمدپور، سجاد محرابی و امین قاسمی پور نتوانستند بار دیگر شانس خود را امتحان کرده وبرای کسب سه سهمیه المپیک از دست رفته تلاش کنند و بوکس ما با تنها یک بوکسور در المپیک ریو باید شرکت کند.

مسابقات ونزوئلا به پایان رسید و بوکسورهای کشورمان شانس خوب خود را برای کسب سهمیه المپیک شانس خود را از دست دادند و نمایندگان ما در اوزان خودشاید به برتری های خوبی دست می یافتند.

حضور سجاد محمدپور در وزن ۵۲ کیلوگرم او با کمی شانس می‌توانست سهمیه بگیرد. در این وزن ۶ بوکسور از کشورهای ونزوئلا، اوکراین، هند، آلمان، کلمبیا و نیکاراگوئه حضور داشتند.

در وزن ۶۹ کیلوگرم امین قاسمی‌پور هم باید با ۷ بوکسور برای المپیکی شدن مبارزه می کرد. نمایندگان یونان، مکزیک، اوکراین، اسپانیا، هند، آلمان و آمریکا در این وزن حضور داشتند.

در وزن ۷۵ کیلوگرم هم سجاد محرابی باید با ۹ بوکسور از کشورهای اکوادور، ترکیه، دومنیکن، صربستان، اسپانیا، بلغارستان، رومانی و آلمان مصاف می‌کرد که اگر با قرعه مناسبی روبه رو می‌شد، با دو پیروزی به سهمیه دست می یافت.

احسان روزبهانی بوکسور المپیکی کشورمان در وزن ۸۱ کیلوگرم که در تورنمنت آزاد چین شرکت کرد. مسابقات آزاد چین در آستانه آغاز المپیک در سطح بالایی برگزار شد و بوکسورهای حرفه ای هم در این رقابت‌ها شرکت کردند.

وی در بازی اول با قرعه استراحت روبرو شد و بازی دوم نماینده کشور مغولستان را شکست داد و به دور سوم راه یافت. در دور سوم و در حالی که در جمع ۴ تیم برتر قرار گرفت ،مقابل نماینده کره جنوبی کل راند را جلو بود، اما با ضربه سر محکمی از سوی حریف به بینی روزبهانی وارد شد.

همین ضربه باعث شکستگی و پارگی روی بینی وی شد.به دلیل خونریزی شدید پزشکان اجازه ادامه مبارزه را به وی ندادند. در نهایت بازی به سود حریف کره‌ای اعلام شد و به عنوان سومی را رسید،به دلیل مصدومیت ادامه دیدار مقابل حیف کره‌ای انصراف داد و به عنوان سومی رسید.

امیدواریم که این مصدومیت در آستانه المپیک خیلی برای روز بهانی مشکل ساز نشود.احسان روزبهانی در وزن ۸۱ کیلوگرم تنها نماینده بوکس ایران در المپیک ریو ۲۰۱۶ است روزبهانی، این سهمیه را از حضور در مسابقات بوکس حرفه ای در بلغارستان کسب کرد.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج