۳۵۰۷۲۵
۴ نظر
۵۰۰۳
۴ نظر
۵۰۰۳
پ

جوجه کباب، مرغ را گران‌تر کرد

یوسف خانی گفت: قیمت مرغ به علت افزایش سفر و افزایش تقاضا در آخرین روزهای هفته گذشته به شهرهای شمالی گران شد که از فردا شاهد کاهش قیمت برای این محصول به زیر ۸ هزار تومان خواهیم بود.

میزان نوشت: مهدی یوسف خانی در خصوص علت افزایش قیمت مرغ گفت: با وجود اینکه مرغ از شهرهای شمالی وارد تهران می‌شود و با توجه به سفرهای مردم در روزهای اخیر به شهرهای شمالی و افزایش تقاضا برای این کالا شاهد افزایش قیمت مرغ در دو سه روز اخیر بوده‌ایم.

وی در ادامه افزود: قیمت مرغ در در روزهای اخیر تا ۸ هزار تومان رشد کرده که پیش بینی می‌شود این قیمت از فردا با روند نزولی روبرو شود و با کاهش قیمتی حداقل ۲۰۰ تومانی از فردا برای این محصول روبرو باشیم.

رئیس اتحادیه فروشندگان پرنده و ماهی تصریح کرد: قیمت مرغ زنده در قبل از تعطیلات ۵ هزار تومان بوده که این قیمت در رزهای اخیر به ۵ هزار و ۴۰۰ تومان رسیده و مرغ زنده را از ۷ هزار و ۴۰۰ تا ۶۰۰ به ۸ هزار تومان رسانده است.

یوسف خانی با بیان اینکه از فردا شاهد کاهش قیمت مرغ خواهیم بود گفت: با توجه به اینکه در خرداد ماه میزان تولید مرغ افزایش یافت و هیچ محدودیتی در عرضه نداریم پیش بینی می‌شود قیمت مرغ از فردا با کاهش ۲۰۰ تومانی به ۷ هزار و ۸۰۰ تومان برسد و تا پایان ماه شاهد کاهش قیمت مرغ تا ۷ هزار تومان باشیم.

وی خاطر نشان کرد: قیمت ۷ هزار تومان برای هر کیلو مرغ قیمت مطلوب و متعادلی است که از روزهای آینده شاهد عرضه مرغ با این قیمت خواهیم بود.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • کارگر اخراجی جویای کار

      یعنی چه چرا مزخرف میگید،مردم رفتن شمال مرغ گرون شده این چه حرفی هستش میزنید،تواسم خودتو گذاشتی مسئول، یعنی مردم رفتن شمال جوجه کباب درست کردن وهمین باعث گرونی مرغ شده ازحرص نمیدونم چی بگم فقط این بگم که مردم ... نیستن چرت نگو، خبری بچاپ کامل هم چاپ کن سانسورچی

    • بدون نام

      شکرخدا ..........

    • محمد خانی

      واقعا باعث تاسفه بااین مسئولان بدون تخصص وتفکر.. اولین باراست که قیمت مرغ بستگی به شمال رفتن مردم داره.. خوبه ملت بیچاره شمال هم نرفتند توی جاده چالوس گیر کرده بودند..

    • بی نام

      کشوری که بایه بادکوچیک به نظرمسئولین طوفان به نظرمیادوای به حال مردم هروقت خواستن به بهانه ایی همه چیزوگرون میکنن سانسورچی تنهامطالب دلخواهتومثل همیشه چاپ نکن توکه انتقادوقبول نداری خبرداغووردارمسولین که به فکرمردم نیستن کشورچهارفصل داریم باوجوداینها واردات همه چی ؟الازبون که به اندازه ی کافی مسئولین دارن

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج