۳۵۰۷۶۸
۵۰۰۵
۵۰۰۵
پ

تاریخ اکران قسمت جدید «تام ریدر»

سرانجام تاریخ اکران بازسازی فیلم توم ریدر (Tomb Raider) مشخص شد و طرفداران این فیلم می‌توانند تا کمتر از دو سال دیگر شاهد اکران آن بر روی پرده‌های سینما باشند.

وب‌سایت فیلم نیوز: سرانجام تاریخ اکران بازسازی فیلم توم ریدر (Tomb Raider) مشخص شد و طرفداران این فیلم می‌توانند تا کمتر از دو سال دیگر شاهد اکران آن بر روی پرده‌های سینما باشند.

تاریخ اکران قسمت جدید «تام ریدر»

دو کمپانی «برادران وارنر» و «متروگلدن مایر» از اکران قسمت جدید فیلم اکشن «تام ریدر» از ۱۶ مارس ۲۰۱۸ خبر دادند که «آلیسیا ویکاندر» بازیگر برنده اسکار آمریکایی ایفاگر نقش اصلی آن خواهد بود.

بازی ویدئویی «تام رایدر» برای اولین بار در سال ۱۹۹۶ توسط کمپانی «Eidos» رونمایی شد و در آن به موفق‌ترین بازی رایانه‌ای زمان خود تبدیل شد و بیش از ۴۵ میلیون دلار نسخه از آن به فروش رسید.

اما تاکنون دو فیلم بر اساس این بازی ویدئویی در سال‌های ۲۰۰۱ و ۲۰۰۳ با بازی «آنجلینا جولی» در نقش اصلی ساخته شد که در مجموع به فروش جهانی ۴۳۲ میلیون دلار دست یافته است.

«آلیسیا ویکاندر» بازیگر نقش اصلی قسمت سوم فیلم «تام رایدر»، امسال برای بازی در فیلم «دختر دانمارکی» جایزه اسکار بهترین بازیگر زن را از آن خود کرد و قرار است به زودی در قسمت جدید مجموعه «بورن» و همچنین در فیلم «نور میان اقیانوس‌ها» در نقش مقابل «مایکل فاسبندر» بازی کند.

«تام ریدر» اولین فیلمی است که برای اکران در ۱۶ مارس ۲۰۱۸ انتخاب شده و کمپانی برادران وارنر که پیش‌تر قرار بود فیلم «فِلَش» را در این تاریخ رونمایی کند تاکنون زمان دقیق اکران این فیلم ابرقهرمانی را اعلام نکرده است.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج