۳۵۰۸۰۰
۵۰۰۳
۵۰۰۳
پ

۲۵۰ هزار یورو برای مهاجم سابق سپاهان

جواهیر سوکای مهاجم بی حاشیه ای که در پایان لیگ چهاردهم از سپاهان جدا شد در فصل اخیر سوپر لیگ آلبانی ۲۱ گل زد تا نشان دهد دوباره به روزهای خوبش بازگشته است.

مشرق نیوز: جواهیر سوکای مهاجم بی حاشیه ای که در پایان لیگ چهاردهم از سپاهان جدا شد در فصل اخیر سوپر لیگ آلبانی ۲۱ گل زد تا نشان دهد دوباره به روزهای خوبش بازگشته است.

جواهیر سوکای مهاجم سابق سپاهان به روزهای اوج خود بازگشته است. مهاجمی که به خاطر قرار گرفتن در لیست بازیکنان مازاد سپاهان در پایان لیگ چهاردهم راهی کشورش شد، نشان داد همچنان مهاجمی قابل اعتناست.

دومین گلزن فصل

جواهیر در فصل ۱۶-۲۰۱۵ سوپر لیگ آلبانی موفق شد با پیراهن پارتیزان تیرانا ۲۱ گل طی ۳۱ دیدار بزند. سوکای ۲۳۱۴ دقیقه برای نایب‌قهرمان سوپر لیگ آلبانی بازی کرد تا به طور میانگین هر ۱۱۰ دقیقه یک گل بزند تا اولین گلزن فصل لقب بگیرد.

جواهیر درجام حذفی هم ۹۰ دقیقه پیراهن پارتیزان را به تن کرد تا گل ۳ امتیازی به تیم لاچی بزند.

اسلحه پنهان زلاتکو

دومین گلزن فصل اخیر سوپر لیگ آلبانی طی ادوار یازدهم تا چهاردهم لیگ‌برتر فوتبال ایران برای سپاهان به میدان آمد. جواهیر ۲۸ ساله در لیگ دوازدهم از بهترین‌ها بود. اسلحه پنهان کرانچار در فصل یاد شده ۱۱ گل به ثمر رساند در حالی که اکثر مواقع به عنوان بازیکن جایگزین در یک تعویض طلایی وارد زمین می‌شد.

با این حال یک مصدومیت بدهنگام پیش از آغاز رقابت‌های لیگ سیزدهم سبب شد تا ۱۹۳ روز به خاطر پارگی رباط بیرون از میدان بماند.

مرد ۴۵۰ هزار یورویی

سوکای از هفته بیست و دوم لیگ سیزدهم به رقابت‌ها رسید. در لیگ چهاردهم نیز ۲۱ دیدار را از روی نیمکت آغاز کرد تا فقط ۴۳۰ دقیقه شانس بازی پیدا کند. زدن تنها ۲ گل به پیکان و سایپا نتیجه‌اش قرار گرفتن در لیست خروجی‌های باشگاه بود و بازگشت به آلبانی.

نکته قابل توجه اینکه از نگاه سایت معتبر قیمت‌گذاری بازیکنان ارزش این بازیکن که زمان مصدومیت تا ۲۰۰ هزار یورو کاهش پیدا کرده بود، امروز ۴۵۰ هزار یورو است.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج