۳۵۰۸۲۱
۵۰۱۶
۵۰۱۶
پ

مراسم تقدیر از آقای کنکور برگزار شد

رییس اسبق سازمان سنجش آموزش کشور با تاکید بر این که مجرب‌ترین فرد در این سازمان دکتر توکلی بود، گفت: در آن زمان من با کمال خرسندی از دکتر توکلی خواهش کردم تا همکاری خود را با سازمان سنجش ادامه دهند؛ زیرا تعداد افرادی مانند ایشان که مانند یک کارشناس متعهد و برجسته فعالیت می‌کردند بسیار کم بود.

ایسنا: در ابتدای این مراسم که با حضور دکتر ابراهیم خدایی رییس سازمان سنجش، مهندس رحیمیان معاون اجرایی امور آزمون‌های سازمان سنجش، دکتر باب‌الحوائجی مدیرکل اسبق دفتر چاپ و انتشارات سازمان سنجش، دکتر مهدخت بروجردی مدیر کل روابط عمومی وزارت علوم، تحقیقات و فناوری و جمعی از مدیران و خبرنگاران برگزار شد، دکتر رحیمی، رییس اسبق سازمان سنجش کشور در سخنانی با اشاره به سابقه فعالیت‌ دکتر توکلی در سازمان سنجش اظهار کرد: در ابتدای فعالیت خود در سازمان سنجش، برخی افراد اعتقاد داشتند که این سازمان نیازمند تغییر است و باید افراد جدیدی را وارد آن کرد. اما من اعتقاد داشتم افراد متعهد، باتجربه، مفید و موثری در سازمان سنجش وجود دارند و کفران نعمت است اگر از این افراد بهره نبریم. زیرا هنگامی که به سازمان سنجش وارد شدم، حس کردم تعدادی از همکاران از جمله دکتر توکلی دُرهای گرانبهایی هستند که باید در سازمان حفظ شوند.

مراسم تقدیر از آقای کنکور برگزار شد

رییس اسبق سازمان سنجش آموزش کشور با تاکید بر این که مجرب‌ترین فرد در این سازمان دکتر توکلی بود، گفت: در آن زمان من با کمال خرسندی از دکتر توکلی خواهش کردم تا همکاری خود را با سازمان سنجش ادامه دهند؛ زیرا تعداد افرادی مانند ایشان که مانند یک کارشناس متعهد و برجسته فعالیت می‌کردند بسیار کم بود.

دکتر رحیمی ادامه داد: در آن زمان نیز فرایند اجرایی آزمون‌ها با حضور دکتر توکلی به نحوی مناسب انجام می‌شد و من در طول ۱۵ سالی که در سازمان سنجش فعالیت می‌کردم، هیچ خللی در تعهد و تخصص دکتر توکلی ندیدم. در وزارت علوم، دانشگاه‌ها و سایر نهادها افرادی مانند دکتر توکلی بسیار کم هستند و حضور ایشان برای سازمان سنجش یک فرصت طلایی محسوب می‌شود.

وی با بیان این که پایداری سازمان سنجش به دلیل حضور افرادی مانند دکتر توکلی است، اظهار کرد: تعهد دکتر توکلی به کار مثال زدنی است و خوشحال شدم که ایشان بعد از بازنشستگی به عنوان مشاور ارشد در سازمان سنجش حضور دارند.

سازمان سنجش جزء سازمان‌های مورد اعتماد مردم است

دکتر خدایی، رییس سازمان سنجش آموزش کشور نیز در این مراسم طی سخنانی با ابراز خرسندی نسبت به قدردانی از دکتر توکلی اظهار کرد: من در اواخر سال ۶۸ و زمانی که دانشجوی مقطع کارشناسی دانشگاه شهید بهشتی بودم، وارد سازمان سنجش شدم. در آن زمان دکتر پورکاظمی معاون دانشجویی دانشگاه شهید بهشتی بود و به نیرویی برای امور آماری سازمان نیاز داشتند، من از این طریق وارد سازمان سنجش شده و در این سازمان ماندگار شدم، سابقه رسمی من در سازمان سنجش حدود ۲۰ سال است.

دکتر خدایی در مورد وظایف سازمان سنجش آموزش کشور توضیح داد: فعالیت این سازمان بر سه بخش جذب ورودی مقاطع مختلف آموزش عالی، برگزاری آزمون‌های حرفه‌ای و استخدامی و بخش ارزشیابی متمرکز است. در عین حال طبق بررسی‌هایی که ۵ سال گذشته انجام شد، سازمان سنجش آموزش کشور جزو سازمان‌های مورد اعتماد مردم است.

وی با تاکید بر این که سازمان سنجش آموزش کشور پایگاه اجتماعی خوبی دارد، اظهار کرد: سرمایه‌ اجتماعی یک شبه به دست نمی‌آید، بلکه قطره قطره و بر اساس سیاست‌ها و تعهد نیروی انسانی مجموعه کسب می‌شود.

دکتر خدایی تصریح کرد: شعار سازمان سنجش در دوره‌ روسای مختلف همواره عدالت محوری بوده است و هر جایی که دچار اشتباه شده، اشتباه خود را پذیرفته و درصدد جبران آن برآمده است.

رییس سازمان سنجش آموزش کشور با اشاره به برخی بی‌انضباطی‌ها و پرداخت‌های نامتعارف در کشور گفت:‌ فرزندان همه مسؤلین در آزمون‌ها شرکت می‌کنند اما تا کنون با فرزند هیچ مسؤلی رفتاری متفاوت از رفتاری که با مردم عادی صورت گرفته ، رخ نداده است.

دکتر توکلی یکی از پایه‌های جلب اعتماد مردم به سازمان سنجش است

دکتر خدایی با تاکید بر این که دکتر توکلی یکی از پایه‌های‌ جلب اعتماد مردم به سازمان سنجش آموزش کشور بوده است، افزود: یکی از نقاط قوت نظام جمهوری اسلامی ایران رشد و توسعه علمی است که مجموعه سازمان سنجش در این مساله نقش مهمی ایفا کرده است.

رییس سازمان سنجش آموزش کشور با تاکید بر این که دکتر توکلی به عنوان یک نیروی صدیق همیشه مورد احترام بوده است، افزود: دکتر توکلی با صداقت و تخصص تمام در سیستم فعالیت کردند. اکنون هم کار خود را با مجموعه رسانه‌ها ادامه می‌دهند.

دکتر خدایی ادامه داد: با وجود برخی از بی‌اخلاقی‌هایی که در برخی از رسانه‌ها وجود دارد ارتباط با رسانه از سخت‌ترین کارهای ممکن است. اما این ارتباط با تدبیر دکتر توکلی به خوبی پیش می‌رود.

تشکر رییس سازمان سنجش از ایسنا

وی ضمن تشکر از ایسنا،‌ گفت‌: خبرگزاری دانشجویان ایران یکی از خبرگزاری‌هایی است که همیشه به آن اعتماد داشته‌ایم و با آن احساس راحتی کرده‌ایم. هنگامی که با این رسانه در ارتباط هستیم احساس نمی‌کنیم که با غیر مجموعه خودمان صحبت می‌کنیم. زیرا نیروهای فعال در ایسنا با کمال صداقت و حتی بیش از حدی که انتظار می‌رود سازمان سنجش را در انتشار اخبار یاری می‌کند.

خدمت صادقانه دکتر توکلی باید الگوی همگان باشد

مدیر کل روابط عمومی وزارت علوم، تحقیقات و فناوری نیز با تاکید بر این که خدمت صادقانه دکتر توکلی باید الگوی همگان باشد، اظهار کرد: تعهد در کنار تخصص و آرامش دکتر توکلی باید الگو قرار بگیرد و من به عنوان نماینده وزارت علوم از زحمات ایشان تشکر می‌کنم که توانسته‌ سازمان سنجش آموزش کشور را بدون جنجال هدایت کرده و اعتماد عموم را جلب کند.

فعالیت در سازمان سنجش بهترین فرصت برای خدمت گزاری بود

در ادامه مراسم دکتر توکلی مشاور عالی سازمان سنجش آموزش کشور با اشاره سابقه فعالیت خود در این سازمان اظهار کرد: از سال ۱۳۴۸ به صورت پاره وقت در سازمان سنجش آموزش کشور فعالیت می‌کرم. در آن زمان دانشجوی مقطع کارشناسی بودم و در سال ۱۳۵۰ بعد از این که مدرک کارشناسی را اخذ کردم برای ادامه تحصیل به خارج از کشور رفتم .

وی افزود: در سال ۱۳۵۷ مجددا به کشور بازگشتم و برای کار به سازمان سنجش آموزش کشور مراجعه کردم از آن زمان تا کنون افتخار همکاری با ۱۶ رییس را در سازمان سنجش داشتم و برخی از روسا مانند دکتر رحیمی و دکتر توکلی افرادی با تجربه و دانش کامل مدیریت بودند و موجباتی را فراهم کردند که بتواند وظایف خود را انجام دهم.

مشاور عالی سازمان سنجش آموزش کشور با تاکید بر این که فعالیت در سازمان سنجش سعادت خدمتگزاری را به من داد، گفت: مدیران سازمان سنجش آرامشی را به من عطاء کردند تا بتوانم صادقانه و صمیمانه در خدمت سازمان سنجش باشم. من قدردان آنها هستم که همواره از من حمایت کردند و نقایصی که داشتم را به من گوشزد کردند.

بر اساس این گزارش افرادی مانند دکتر محمد فرهادی وزیر علوم، مهندس سید مهدی میرشمسی رییس اسبق سازمان سنجش آموزش کشور، دکتر جعفر توفیقی وزیر اسبق علوم و استاد دانشگاه تربیت مدرس، دکتر مصطفی معین وزیر اسبق علوم و رییس انجمن آسم و آلرژی و دکتر نجفی سرپرست اسبق وزارت علوم و مشاور اقتصادی رییس جمهور که برای حضور در این مراسم دعوت شده بودند، با ارسال پیام‌هایی ضمن عذرخواهی از عدم حضور خود در مراسم مراتب تشکر و قدردانی خود را از دکتر توکلی اعلام نمودند.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج